Joko joulukuun LivBox on tullut?!?
niin, joko teille on tullut joulukuun livbox?! Nyt jo 8. Pvä eikä näy...
Kommentit (43)
Voi himputti, Turun seudulle ei ole vieläkään tullut!
Ei jyväskylän seudullakaan näy. Ei malttais odottaa!
Pohjois-Suomeen tuli tänään mutta en ole päässyt vielä kotiin katsomaan. Jos löydätte jostain blogipostausta niin linkatkaa. Onhan tässä jo odoteltu.
Sain oman boxin jo eilen ja sisälsi tryffeleitä, vichyn pienen kasvorasvan, LV:n jalkavoiteen, 2 hajuvesinäytettä, ripsivärin ja rajauskynän :-)
Kiitos. Minkä kokoisena nuo näytteet tuli?
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 21:26"]
Ai kysyin et mitä tuli? Just...
[/quote]
Maija?
kuulemma ovat postittaneet viikonloppua vasten niin keskiviikkoon mennessä pitäisi olla lähes kaikilla perillä..
http://tumpelojatokotit.vuodatus.net/lue/2014/12/blogin-heratys-eka-livboxini
Löysin tällaisen. Itse sain samat + yllätyslahjan pitkäaikaistilaajalle.
No voi ärsytys, mäkin olisin halunnut rajauskynän! Sen tilalla kai joku pohjustusvoide. Eikä mulla ole edes ryppyjä! Muuten oli kyllä tosi hyvä boksi, etenkin se suklaa... :D
Ärsyttää kyllä tuo tuotteiden vaihtelevuus. En esimerkiksi itse tee silmänrajauskynällä mitään ja olisin ennemmin ottanut sen pohjustusvoiteen (?). Olen laittanut profiiliini, että pidän luonnollisesta meikistä, joten miksi saan mustaglitterisen silmänrajauskynän? En ymmärrä.
Suklaat olivat kyllä hyviä, mutta taitaa minun livboxaus loppua tähän.
Mitä vittua suklaa tekee kosmetiikkaboksissa?
Olen tilannut jo pari vuotta ja kertaakaan EN OLE SAANUT pitkäaikaistilaajan lahjaa.
Nyt irtisanoin, mutt aon joa paikka töynnä naamarasvoja ja erilaisia matkapakkauksia shampoota ja hoitoainetta.
Sitäpaitsi tilaamalla erikseen saa HALVEMMALLA... todella järkevää. Säästän 16 e kuussa ja ostan sillä kunnollista kosmetiikkaa ulkomaisista nettikaupoista. 16 e saa vaika mitä
Ei pitäisi olla perillä kellään vielä, postittivat perjantaina... ja lisäksi, ketjun aloittaja en ollut minä.
Terveisin heinäkuun ketjun aloittaja
Joka ei muuten käytä peräkkäisiä kysymys tai huutomerkkejä