Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saarioisten laatikkomainos ja irstas joulupukki

Vierailija
08.12.2014 |

Voi törkeys!

Onko täällä jo ruodittu tuo mainos? Joulupukki nousee sängystä vähissä vaatteissa ja alkaa houkutella muoriakin takaisin "vällyjen väliin" kun Punakuonoa ei vielä näy!

Saarioinen meni pannaan tällä päivämäärällä minulta ja kaikilta tutuilta, keiden kanssa aiheesta on keskusteltu. Ja olen aivan tosissani, tämä ei ole läppä. Eikö edes joulumainoksia voi tehdä ilman seksuaalisia viittauksia?

Kommentit (207)

Vierailija
41/207 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jaa harvinaisen hauska mainos minusta. Itse hihittelin myös että pukin tekee mieli piparia, mukulat eivät onneksi tajua mainoksen kaksimielisyyttä.

Vierailija
42/207 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä valittaja- ja kukkahattuhenkilöt ovat juuri niitä keillä ei suhde pelaa vällyjen välissä. Pitää valittaa ja ottaa hernettä nenäänsä lämminhenkisestä mainoksesta. Kateellisten kälätystä koko mainoksen kritisoiminen. Kannattaa harrastaa seksiä usein niin ei ala ahdistamaan. Seksille löytyy aikaa lapsiperheessäkin kunhan vain viitsii panostaa ja järjestää aikaa. Hyvää Joulua kaikille! Ja pukki go go!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/207 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo on teistä irstasta niin herää kysymys onko teillä seksielämää saati muuta läheisyyttä (kyllä, läheisyyttä voi olla ilman seksiäkin!) kotonanne ollenkaan... Pitkähihainen pitkä flanelliyöpaita + pukki pyytää muoria sänkyyn pötköttelemään ruuanlaiton sijaan. Huhhuh!

Vierailija
44/207 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa nutturat taas kireällä. Huoh! Mistä näitä kaikesta suivaantujia oikein sikiää?

Vierailija
45/207 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 12:04"]

Jos jotain 480 vuotta naimississa ollut pari nussuttelee jouluna ja juhannuksena, niin ei pitäisi kiristää kenenkään pipoa.

[/quote]

No mutta eihän niiden pitänyt nussutella, vaan ihan vain pötkötellä vailla taka-ajatuksia. Irstas mieli, joka tuossa nussuttelua näkee jne.

Vierailija
46/207 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tämäkö on se kohua herättänyt mainos:

? Odotin avauksen perusteella jotain oikeasti säädytöntä :D  Mitä merkitystä sillä on,mitä pukki ja muori vällyjen välissä hommailevat,se on vain ihan oikein että jouluna otetaan rennosti eikä huhkita koko päivää keittiössä. Ihme mielensäpahoittajia ne jotka tämän "pervon" mainoksen perusteella alkavat boikotoimaan koko Saarioisia.

Vierailija
47/207 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi kuuluu jouluun niin kuin pukkikin. Johan nyt joululaulukin "kun joulupukki suukon sai" kertoo itse asiasta. Miksi kieltää asioita. Suurin osa suomalaisista rakastelee jouluaattona tai joulupäivänä.

Mainos on hyvä ja pukki on se seksipukkikin.

Vierailija
48/207 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP voisi hankkia elämän vaikka se kovin vaikeaa näyttääkin olevan. Edes nyt jouluna. Muuten taitaa ollakin menetetty tapaus.

Vierailija
49/207 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, olen tosi pahoillani, että teillä seksi on pötköttelyä. Olette varmasti ymmärtäneet asian väärin. Tutki vähän internetin ihmeellisestä maailmasta, että mitä seksi on. Ehkä teilläkin tehdään sen jälkeen sängyssä muuta muin pötköttelyä. 

Vierailija
50/207 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on vaikea nähdä tuossa mainoksessa mitään törkeää tai rivoa. Pukki vain pyytää muorikultaa hetkeksi viereensä pötköttelemään. Taitaa olla ap:llä ja monella muullakin aika likainen mielikuvitus?

Vierailija
51/207 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäähän niitä tonttujakin jostain tulla!

Vierailija
52/207 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 15:08"]Siis tämäkö on se kohua herättänyt mainos:

? Odotin avauksen perusteella jotain oikeasti säädytöntä :D  Mitä merkitystä sillä on,mitä pukki ja muori vällyjen välissä hommailevat,se on vain ihan oikein että jouluna otetaan rennosti eikä huhkita koko päivää keittiössä. Ihme mielensäpahoittajia ne jotka tämän "pervon" mainoksen perusteella alkavat boikotoimaan koko Saarioisia.
[/quote]
Ei ole tuo. Pitempi. Löytyy ainakin mulla siitä vierestä nimellä Jouluaamu korvatunturill?

Vierailija
53/207 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 15:19"]

Seksi kuuluu jouluun niin kuin pukkikin. Johan nyt joululaulukin "kun joulupukki suukon sai" kertoo itse asiasta. Miksi kieltää asioita. Suurin osa suomalaisista rakastelee jouluaattona tai joulupäivänä.

[/quote]

EIKÄ!! Joulu on lasten ja Jeesuksen juhla. Silloin hiljennytään Jumalan sanan ääreen. Joku saattaa rakastellakin, jos sattuu lauantaiksi aatto tai joulupäivä, mutta pääsääntöisesti ei ole kyllä hyväksyttävää moinen pervoilu.

Vierailija
54/207 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi **** suomalaiset on tyhymiä!! Mitä ihmeen valittamista tuossa on, parhain mainos mainoksista.. joo ja ihan kun ne lapset tuosta jotain tajuais ja vaikka tajuaiskin niin tuskin se niitten maailma siihen kaatuis. Huoh. Suosittelen elämän hankkimista nipottajille.

Vierailija
55/207 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ap, eikä minulla ole mitään rakastelua vastaan. Kuitenkin minustakin tuo mainos on epämiellyttävä, pukin äänensävykin on ikävän vihjaileva. Ja aivan tarkoituksella mainosmiesten suunnittelema. T. Eräs mainostoimistossa työskennellyt, jolle painotettiin päivittäin, että seksi on se, joka myy.

Vierailija
56/207 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että te tästä mainoksesta itkevät olette sitten säälittäviä, enkä tiedä pitäisikö minun itkeä vai nauraa? Ei ne lapset helve*ti sentään ajattele, että "apua pukki haluaa muorin kosteaa piparia".. Järki käteen ja lopettakaa tuollanen ahdasmielisyys.

Vierailija
57/207 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut eivät vaan tajua hienosääätöjä.Ainahan ,aailmassa on ollut "naisia" ja ladyjä.Mauttomuuksia ja hyvää makua.
Netti tuo heidät liian lähekkäin

Vierailija
58/207 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi elämän kevät. Minä kun luulin että vuonna 2014 olisi jo päästy eroon näistä seksuaalisuudesta järkyttyjistä mutta uusi sukupolvia kukkahattuja on selvästi kasvanut AV:n perusteella...

Jos minä olisin diktaattori niin valtionteeveessä pukki voisi vaikka kuksastakin sitä muoria, ihan vain teidän iloksenne!

Vierailija
59/207 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää joulua kukkahatuille!

http://goo.gl/oaBkxK

Vierailija
60/207 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 13:13"]Monesti oon miettiny että minkälainen pitäis mainoksen olla ettei se ärsyttäis ketään. Tuokin Saarioisten laatikkomainos pitäis varmaan olla sellainen, että siinä olisi porkkanalaatikon kuva ja miesääni sanoisi: "Saarioisten porkkanalaatikko".
[/quote]

Tämä. Paitsi sitten tulisi kommentteja "hyi kun tylsä mainos, eikö ne muuta keksineet". Kielletään mainokset kokonaan?