Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saarioisten laatikkomainos ja irstas joulupukki

Vierailija
08.12.2014 |

Voi törkeys!

Onko täällä jo ruodittu tuo mainos? Joulupukki nousee sängystä vähissä vaatteissa ja alkaa houkutella muoriakin takaisin "vällyjen väliin" kun Punakuonoa ei vielä näy!

Saarioinen meni pannaan tällä päivämäärällä minulta ja kaikilta tutuilta, keiden kanssa aiheesta on keskusteltu. Ja olen aivan tosissani, tämä ei ole läppä. Eikö edes joulumainoksia voi tehdä ilman seksuaalisia viittauksia?

Kommentit (207)

21/207 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvon naiset ja miks ei miehetki! Enpä olis uskonu et tällä sivustolla on tollasia pikkusielusia kukkahattutätejä kitisemässä jostai mainoksesta!? Haloo ja järki käteen! Mieti mitä itse olet puuhastellu ku oot ryhtyny lasten tekoon!! Hyi hyi senkin irstaat eukot!! Lopettakaa tollanen turha märinä turhista asioista ja kirjotelkaa ja vatvokaa vaikka oikeista uutisista yms.. Teille valittajille ja ns siveyden sipuleille sopii sivusto koliikkivaimot.net!! XD ei teidän pipari varkaat ymmärrä kuitenkaan mistään mitään.. Ja mitä sitte jos ymmärtää!? Pimppi ja pippeli tulee kuitenki tutuiksi jossain vaiheessa elämää turha niitä äpäriä on pumpulissa pitää!! Tai jos pitää ni tervetuloa tosielämään tulevaisuuden yhteiskunnanholhokit!! XD

Vierailija
22/207 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="pussirotta85" time="11.12.2014 klo 11:27"]Arvon naiset ja miks ei miehetki! Enpä olis uskonu et tällä sivustolla on tollasia pikkusielusia kukkahattutätejä kitisemässä jostai mainoksesta!? Haloo ja järki käteen! Mieti mitä itse olet puuhastellu ku oot ryhtyny lasten tekoon!! Hyi hyi senkin irstaat eukot!! Lopettakaa tollanen turha märinä turhista asioista ja kirjotelkaa ja vatvokaa vaikka oikeista uutisista yms.. Teille valittajille ja ns siveyden sipuleille sopii sivusto koliikkivaimot.net!! XD ei teidän pipari varkaat ymmärrä kuitenkaan mistään mitään.. Ja mitä sitte jos ymmärtää!? Pimppi ja pippeli tulee kuitenki tutuiksi jossain vaiheessa elämää turha niitä äpäriä on pumpulissa pitää!! Tai jos pitää ni tervetuloa tosielämään tulevaisuuden yhteiskunnanholhokit!! XD
[/quote] herra jestas miten tyhmää tekstiä. Mitenkä meni noin niinkuin omasta mielestä? Jos tarkoitus oli ottaa kantaa, niin pieleen meni, wt-tasoista rääkymistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/207 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se meni hienosti! Ku te jotkut sisäsiittoiset jaksatte jauhaa jostain saarioisten mainoksesta!! XD

Vierailija
24/207 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="pussirotta85" time="11.12.2014 klo 11:34"]Se meni hienosti! Ku te jotkut sisäsiittoiset jaksatte jauhaa jostain saarioisten mainoksesta!! XD
[/quote] ok , no joo olen minäkin ollut joskus 13 vuotias :)

25/207 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii no mä ymmärrän et vanhana piikana kaikki irstaus on kamalaa.. Se että nilkat vilkkuu niin ollaan tärisemässä.. Huumoria kiitos! Ei tää elämä ole niin vakavaa.. Ja tosiaan niikuin joku tuolla aikasemmin jo kirjoittiki niin televisiot, mainokset ymym tiedotusvälineet pannaan ni ei tarvii nähdä moista "irstautta"!

Vierailija
26/207 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On harmillista, että jotkut ihmiset ovat todella suppeita ja ottavat pultit pienistä asioista. Älkää viitsikö hössöttää! Sitä paitsi se, että käsittää mainoksen joulupukin sanat seksiin viittaaviksi, johtuu ihan omasta korvien välistä!

Vierailija
27/207 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

pussirotta85 puhuu täyttä asiaa

Vierailija
28/207 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taruolentojen seksuaalisuudesta ollaa huolissaa. NUIJAT HAHAHA........

Vierailija
29/207 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvää päivää. Hommatkaahan kiukuttelijat oma elämä. Mulla ei vaan mielikuvitus riitä löytämään mainoksesta seksuaalisviritteistä sanomaa ja mä olen kuitenkin seksuaalisesti aktiivinen... Tosin mulla ei ole joulupukkifantasiaa...

Vierailija
30/207 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurahdin kun tuon mainoksen ekan kerrran näin, mutta oli se vähän mauton. Eikä nyt tosiaan sen takia, että vanhusten seksielämässä nyt olisi mitään kummasteltavaa tai paheksuttavaa. Lapset nyt mitään vihjauksia tuossa tuskin näkevät.

Vierailija
31/207 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

85 lisää. Ehkä tossa vähän ärsytti vaan se, että joulupukki nyt on lähinnä lapsille suunnattu satuolento, joten sen takia vähän mautonta tuo "piiloirstailu", vaikkei lapset sitä tajua.

Vierailija
32/207 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät ihmiset.

Mistä te luulette kaikkien niiden tonttujen sinne siinneen, ellei muori ja pukki välillä kävisi pötköttelemässä?

Vierailija
33/207 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 11:56"]

Hyvät ihmiset.

Mistä te luulette kaikkien niiden tonttujen sinne siinneen, ellei muori ja pukki välillä kävisi pötköttelemässä?

[/quote]

Psst...ei mistään, ne on satua :D

Vierailija
34/207 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on irstasta on se, että pukki haluaisi mieluummin poroa.

Vierailija
35/207 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 10:38"]

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 10:36"]

[quote author="Vierailija" time="11.12.2014 klo 10:25"]

Hirvee lutka tuo muori.

[/quote]

eihän tossa mainoksessa näytetty, antaako muori pukille pimppaa vai meneekö ne vaan viattomasti päiväunille...

[/quote]

No saarioisten sivuilla oli nettivideo missä näytettiin valitettavasti aivan kaikki... en ois halunnu nähdä :/

[/quote] Miksi sitten menit katsomaan? Vahingossa eksyit Saarioisten pukkisivuille?

Vierailija
36/207 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jotain 480 vuotta naimississa ollut pari nussuttelee jouluna ja juhannuksena, niin ei pitäisi kiristää kenenkään pipoa.

Vierailija
37/207 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voe teijän happamien akkojen kanssa. Sääliksi käy teidän miehiä. Että jostain mainoksestakin jaksetaan motkottaa. Huumoria pitää olla, muutoin elämä alkaa maistumaan paskalta. 

Vierailija
38/207 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut edes nähnyt mainosta ennen kun tämä kohu täällä alkoi ja oli pakko mennä katsoo mistä moinen paasaus. Vaikka kaksimielisesti ajattelenkin niin kyllä tuossa pukin puheesta kuultaa ennemmin huoli siitä ettei muori suutu kun meneekin ehdottaa valmisruokia kuin se että muorin piparia olis vailla.

Vierailija
39/207 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti oon miettiny että minkälainen pitäis mainoksen olla ettei se ärsyttäis ketään. Tuokin Saarioisten laatikkomainos pitäis varmaan olla sellainen, että siinä olisi porkkanalaatikon kuva ja miesääni sanoisi: "Saarioisten porkkanalaatikko".

Vierailija
40/207 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa äityleitä kaihertaa kun jopa vanha joulupukkikin on viriili :D Ei taida kotosalla peitto heilua kun näin otetaan tämmösista mainoksista nokkiin :D