Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä miehet tykkäävät siitä että nainen kertooo tunteensa avoimesti?

Vierailija
08.12.2014 |

Onko se toivottavaa vai ahdistavaa tapauksessa jossa on säädetty jo pidemmän aikaa ilman tunteista puhumista?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/34 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mies mutta eiköhän avoimuus kanna pidemmälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet haloo!!! Mielipiteitä.

Vierailija
4/34 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mies mutta itse kyllä sanoisin suoraan. Pelejä pelaavat ja pelkkää seksiä haluavat miehet kavahtavat tällaista ja ottavat hatkat. Win-win.

Vierailija
5/34 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu varmaan vähän millälailla on säädetty? Mutta yleisesti ottaen kannattaa kertoa.

Vierailija
6/34 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat jatkaa säätämistä, vaikka mies ei vastaisi tunteisiisi, niin älä kerro.

Vierailija
7/34 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se tarkoitus olisi antaa sille miehelle ajattelemisen aihetta ja tavallaan saada joku päätös tähän touhuun. Ap

Vierailija
8/34 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätös/muutos oikeastaan:)ap

Vierailija
9/34 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä miehenä nostaisin hattua.

Itse naisena en uskalla kertoa, se antaisi miehelle jotenkin "yliotteen"

Vierailija
10/34 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kerro nyt millaista säätöä teillä on ollut?

Vierailija
11/34 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tykkään, juoksee karkuun, itkee vähän metrossa, laittaa peukun suuhun kotona.

Vierailija
12/34 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 20:54"]

Mä miehenä nostaisin hattua.

Itse naisena en uskalla kertoa, se antaisi miehelle jotenkin "yliotteen"

[/quote]

Aika säälittävää. Miehen pitää leikkiä jotain salapoliisia tietääkseen, onko naisella tunteita vai ei.

Vierailija
13/34 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ahdistaa, kun usea nainen alkaa parin kuukauden tapailun jälkeen hokea rakastavansa ja kuinka tuntee, että meidät on luotu yhteen, kuin olisimme aina tunteneet ym. Sitten odotetaan, että minunkin pitäisi sanoa rakastavani. Mutta en pysty rakastamaan vierasta ihmistä. Ja nainen on vieras, jos on nähty vaikkapa 10 kertaa.

Mieluummin jätän sitten tutustumisen siihen, koska en halua valehdella. Naiset yleensä suuttuvat ja alkavat hankaliksi, jos heidän "tunteisiinsa ei vastaa" sillä aikataululla jolla he haluavat. Moni todella lupaava nainen on jäänyt tuon takia lähemmin tutustumatta.

Vierailija
14/34 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan siitä, onko miehellä tunteita sinua kohtaan. Minua ärsyttäisi tuommoinen avautuminen, jos en tuntisi samoin. Toisaalta taas jos tunnen samoin sehän on vain hyvä asia.

Vierailija
15/34 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevyttä seksipainotteista. On ikäänkuin sanaton sopimus ollut että seksiä vaan. Tosiaan ei olla puhuttu "vakavia", pidetty vain hauskaa. Myös selvänä ilman seksiä. Tiedän myös että miehen elämäntilanne on suurena esteenä vakavammalle, kuin myös omani on haasteellinen:/

Vierailija
16/34 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

16 siis ap. Ja ollaan oltu tekemisissä päälle vuosi, että en ole enään ihan uusi tuttavuus. Ap

Vierailija
17/34 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 21:02"]

Kevyttä seksipainotteista. On ikäänkuin sanaton sopimus ollut että seksiä vaan. Tosiaan ei olla puhuttu "vakavia", pidetty vain hauskaa. Myös selvänä ilman seksiä. Tiedän myös että miehen elämäntilanne on suurena esteenä vakavammalle, kuin myös omani on haasteellinen:/

[/quote]

No miksi niistä tunteista sitten pitäisi edes puhua? Nauttikaa elämästä ja toisistanne, jos muu ei tule kysymykseen.

Vierailija
18/34 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos olet vuoden ajan pannut naimisissa olevaa miestä, se loppuu kuin seinään, jos alat lätistä jotain tunteista!

t. Mies, jolla hoito

Vierailija
19/34 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai mä ajattelen että jos huomenna vaikka kuolisin niin toivoisin että hän tietäisi paljon välitän:D Ap

Vierailija
20/34 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummatkin vapaita. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme