Millainen on tylsä ihminen?
Jotkut toista ihmistä tylsäksi. Miten kuvailisit tylsää ihmistä?
Kommentit (31)
Semmonen joka ei koskaan lue mitään kunnollista eikä seuraa asioita. Ei tiedä mitään eikä osaa puhua oikein mistään. Korkeintaan juoruta ihmisistä. Jos yrittää puhua vaikka yhteiskunnallisista asioista niin on ihan tietämätön. Tai jos puhuu kirjoista niin sanoo ettei oo yhtään lukenut. Ei ymmärrä myöskään että asioilla on monta puolta, uskoo kaiken sellaisenaan. Uskoo esim lööpit ja Seiskan tekstit mukisematta. Ylipäätään lukee Seiskaa! Katsoo jotain Big Brotheria ja vastaavia roskaohjelmia. Sellaisen ihmisen seurassa on ihan hirveän tylsää. Mieluummin vietän aikaani vaikka kuusenkannon kanssa.
Tylsä ihminen on sellainen, joka ei koskaan sano omia mielipidettään, ei halua kokeilla uusia asioita ja pitää hassuttelua lapsellisena.
Joo ja narisee kaikesta koko ajan
Enköhän mä ole just sellainen. Käyn töissä ja kaupassa ja muuten olen aina kotona. Mulla ei ole kavereita, miestä eikä mitään sosiaalista elämää. En ole Facebookissa, Twitterissä tai missään muussakaan some -palvelussa.
Tylsä ei puhu mitään. Ei ole koskaan mitään mieltä mistään. Ei innostu mistään. Jos voittaa lotossa päävoiton niin ehkä hieman kulmakarva värähtää. Jos tylsälle puhuu, hän ei vastaa, korkeintaan katsoo pitkään ja syyttävästi.
Hih, mun mies joutuu tekemään töitä yllä kuvatun "tylsän" kanssa. Sanoi että ihan hirveää, kun tyyppi ei puhu eikä pukahda, tuijottaa vain suurilla silmillä. Ja oikeasti melko korkeassa asemassa vielä. Tosi helppoa suunnitella työasioita yhdessä kun vastapuoli on kuin pöllö joka tuijottaa. No pöllökin huhuilee joskus.
Tylsä ihminen on sellainen, joka saa tuntumaan siltä, ettei itsellä ole hänelle mitään sanottavaa, koska hänen aiemmat reaktionsa keskustelunavauksiin ovat olleet niin olemattomia. Sanoo mitä tahansa, niin vastaus on "mmm", "emmätiä", "joo".
Mun käly. On facessa mutta ei päivitä mitään. Sen elämässä tai puheessa ei ole mitään mikä jaksaisi kiinnostaa ketään. Itse olen vastakohtaluonne
Facebookissa on paljon tylsimyksiä. Ei tosiaan koskaan kommentoida mitään. No kerran vuodessa kiitetään synttärionnitteluista. Profiilikuvana on ruukkukasvi tai Musti-vainaa. Ainoa mitä päivittää on tykkää ja jaa -arpajaisjutut. Olen tällaisia tyyppejä pikkuhiljaa poistellu fb-kavereista.
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 21:47"]Sellainen joka lukee kirjoja ja käy kirjastossa ja vaatteet on tylsät rääsyt.
[/quote]
No ainakaan ne ei sitten oo tollasia sivistymättömiä juntteja niinku sä.