Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko pelannut spiritismiä?

Vierailija
08.12.2014 |

Tapahtuiko mitään? Montako pelaajaa? Teittekö suolaringin? Luin jostain, että se suojaa pahoilta hengiltä. Kokemuksia?
Enkä nyt kaipaa mitään nillin-nillin-ei-mitään-tollasia-oo-olemassa vaan iha oikeita kokemuksia!

Kommentit (109)

Vierailija
101/109 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pelannut useastikin. Ensimmäisen kerran joskus 11 tai 12 vuotiaana, yläasteaikana säännöllisesti ja sittemmin harvemmin. Viimeksi viisi vuotta sitten. Toisinaan tapahtui jotain pientä, mutta läheskään aina ei. Ensimmäisillä pelikerroilla olimme erään kaverin kotona yläkerrassa, eikä talossa ollut muita. Pyytäessämme hengeltä merkkiä läsnäolostaan, kuului alakerrasta kova paukahdus. Kun käytiin katsomassa niin uunin luukut oli levähtäneet auki. Toisen kerran saimme kaverini kanssa hengeltä ohjeet loitsuun jota jälkeenpäin kokeilimme. Se toimi.

Viimeisimmällä kerralla oli hyvin miellyttävä, joskaan ei millään tavalla dramaattinen juttutuokio hengen kanssa, josta ikävämpänä seurauksena henki jäi "seuraamaan" minua pitkäksi aikaa. En osaa selittää sitä, mutta tunsin läsnäolon hyvin vahvasti. Vaikka henki ei millään lailla ollut uhkaava eikä häirinnyt, aiheutti se minulla melkoista levottomuutta. Henki muutti mukanani jopa toiseen asuntoon, jossa sitten lopulta pyysin sitä eräänä iltana lähtemään. Lähti, eikä läsnäoloa ole sen jälkeen tuntunut.

Olen aika ajoin miettinyt pelaamista uudelleen, mutta se on jäänyt ajatuksen tasolle sillä en halua kutsua henkiä tähän kotiini. Fiilis on parempi ilman.

Vierailija
102/109 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 19:21"]No kotonani en uskalla pelata, koska jos jokin menee pieleen, en tahdo jättää vuokra-asuntoon mitään tappajademonia seuraavalle asukkaalle lahjaksi :D Ei sillä, että itse tahtoisin sellaisen kanssa elää. Tajuan kuitenkin riskit enkä tahdo muiden kärsivän toilailuistani!
Ap
[/quote]

Joo tossa taisi olla kans jotain rajoituksia missä kannattaa pelata. Kuka tarjoutuu emännäksi spiritismi sessiolle? :D Kylkiäisenä voi tulla demoni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/109 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 19:35"][quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 19:21"]No kotonani en uskalla pelata, koska jos jokin menee pieleen, en tahdo jättää vuokra-asuntoon mitään tappajademonia seuraavalle asukkaalle lahjaksi :D Ei sillä, että itse tahtoisin sellaisen kanssa elää. Tajuan kuitenkin riskit enkä tahdo muiden kärsivän toilailuistani!
Ap
[/quote]

Joo tossa taisi olla kans jotain rajoituksia missä kannattaa pelata. Kuka tarjoutuu emännäksi spiritismi sessiolle? :D Kylkiäisenä voi tulla demoni.
[/quote]

Tää siis nro. 6

Vierailija
104/109 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää muista tarkkaan mitä nimiä sieltä tuli, enkä ole enää tekemissä sen aikaisten kavereiden kanssa, joten tuohon en osaa vastata. Lisäksi kaikki innostuivat niin että kysyivät kysymyksiä päällekkäin, eikä vastauksista ollut enää varma, kenen kysymystä ne koskivat. Mutta perinteisiä suomalaismiesten nimiä, tyyliin Vesamatti, Lasse, Marko yms.

Vierailija
105/109 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja syy siihen miksi teinit muuten tykkäävät näitä spiritismileikkejä pelata on kokeilunhalu ja taipumus maagiseen ajatteluun. Realiteetintestaus ei ole vielä kehittynyt aikuisen tasolle. Joillakin se ei koskaan kehitykään. Ovat muuten suuremmassa skitsofreniariskissä kuin ne joilla kehittyy.

Vierailija
106/109 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää muista tarkkaan mitä nimiä sieltä tuli, enkä ole enää tekemissä sen aikaisten kavereiden kanssa, joten tuohon en osaa vastata. Lisäksi kaikki innostuivat niin että kysyivät kysymyksiä päällekkäin, eikä vastauksista ollut enää varma, kenen kysymystä ne koskivat. Mutta perinteisiä suomalaismiesten nimiä, tyyliin Vesamatti, Lasse, Marko yms.

Vierailija
107/109 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen todistanut joitakin epäselviä tapauksia, näihin tosin ei liittynyt mitään spiritismi-istuntoja. Ihmettelen vaan, miksi joku haluaa ehdottomasti siihen tilanteeseen, että jotain outoa näkyisi/kuuluisi.

Omissa tapauksissa siis kyseessä oli raskaita askelia yläkerrassa, jossa ei ollut ketään, ovenkahvan rämpytystä ylösalas vaikkei ketään ollut oven toisella puolella, esineen lentäminen huoneen toisesta päästä toiseen ilman mitään selitystä ja seinään kallellaan nojaava oleva lankku nousi ensin pystyyn ja kaatui sen jälkeen toiseen suuntaan ( eli / -  l  -  \ ).

Ei ollut kivaa. Vähän väliä pelottaa, että jos nuo alkaisi uudestaan...

Vierailija
108/109 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
109/109 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 19:37"]

Itse olen todistanut joitakin epäselviä tapauksia, näihin tosin ei liittynyt mitään spiritismi-istuntoja. Ihmettelen vaan, miksi joku haluaa ehdottomasti siihen tilanteeseen, että jotain outoa näkyisi/kuuluisi.

Omissa tapauksissa siis kyseessä oli raskaita askelia yläkerrassa, jossa ei ollut ketään, ovenkahvan rämpytystä ylösalas vaikkei ketään ollut oven toisella puolella, esineen lentäminen huoneen toisesta päästä toiseen ilman mitään selitystä ja seinään kallellaan nojaava oleva lankku nousi ensin pystyyn ja kaatui sen jälkeen toiseen suuntaan ( eli / -  l  -  \ ).

Ei ollut kivaa. Vähän väliä pelottaa, että jos nuo alkaisi uudestaan...

[/quote]

Olet ollut psykoottisessa tilassa. Jos muutkin näkivät, niin olette olleet kahjoja koko porukka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi