Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko pelannut spiritismiä?

Vierailija
08.12.2014 |

Tapahtuiko mitään? Montako pelaajaa? Teittekö suolaringin? Luin jostain, että se suojaa pahoilta hengiltä. Kokemuksia?
Enkä nyt kaipaa mitään nillin-nillin-ei-mitään-tollasia-oo-olemassa vaan iha oikeita kokemuksia!

Kommentit (109)

Vierailija
61/109 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 17:46"]Oho meni tuo linkitys pieleen. Eli säännöt http://jaaari.no-ip.com/foorumi/viewtopic82168.html

Ap
[/quote]

Joo ja sit oli toi että rinkiä ei saa missään nimessä rikkoa kesken kyselyn, eli ottaa sormia pois lasilta. Joskus kun oli uusia pelaajia niin ne ei kestänyt ja lähti karkuun kesken kaiken. Tietääkseni mitään pahaa ei tapahtunut. :) Mut oli se kyllä mielenkiintoista touhua. Kuka lähtee pelaamaan? :D T.6

Vierailija
62/109 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 17:48"]Niin ja ei tehty suolarinkiä, meitä oli noin 3-6 pelaajaa kerralla. Peilit peitettiin vaatteilla. Paitsi jossain vaiheessa alettiin rikkomaan sääntöjä. Yksi kerta kysyttiin että missä se henki on ja samalla hetkellä vatekaapista hajosi tanko missä roikkuu henkarit ja kaikki rämähti alas. Saatiin sydänhalvaus jokainen :D T.6
[/quote]

Itse jos joskus pääsen pelaamaan, en suostu rikkomaan sääntöjä. Sen verran uskon näihin juttuihin että paras mennä vaan sääntöjen mukaan. Ties mitä sitä saattaa vahingossa muuten tulla vapauttaneeksi...
Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/109 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 17:53"][quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 17:46"]Oho meni tuo linkitys pieleen. Eli säännöt http://jaaari.no-ip.com/foorumi/viewtopic82168.html

Ap
[/quote]

Joo ja sit oli toi että rinkiä ei saa missään nimessä rikkoa kesken kyselyn, eli ottaa sormia pois lasilta. Joskus kun oli uusia pelaajia niin ne ei kestänyt ja lähti karkuun kesken kaiken. Tietääkseni mitään pahaa ei tapahtunut. :) Mut oli se kyllä mielenkiintoista touhua. Kuka lähtee pelaamaan? :D T.6
[/quote]

No voisin kokeilla :D
Ap

Vierailija
64/109 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä oli hauska leikkiä.

Vierailija
65/109 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 17:53"][quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 17:48"]Niin ja ei tehty suolarinkiä, meitä oli noin 3-6 pelaajaa kerralla. Peilit peitettiin vaatteilla. Paitsi jossain vaiheessa alettiin rikkomaan sääntöjä. Yksi kerta kysyttiin että missä se henki on ja samalla hetkellä vatekaapista hajosi tanko missä roikkuu henkarit ja kaikki rämähti alas. Saatiin sydänhalvaus jokainen :D T.6
[/quote]

Itse jos joskus pääsen pelaamaan, en suostu rikkomaan sääntöjä. Sen verran uskon näihin juttuihin että paras mennä vaan sääntöjen mukaan. Ties mitä sitä saattaa vahingossa muuten tulla vapauttaneeksi...
Ap
[/quote]

Joo olihan se tyhmää, teinejä oltiin! :) Niin ja laudat tehtiin itse. Piilotin sen omaan huoneeseen, kerran äitini löysi sen ja suuttui ihn hulluna. Oli myös pelannu teininä kavereidensa kanssa ja jotain oli tapahtunut, ei suostunut kertomaan mitä. Yksi pelaajista oli mun serkku ja hänen äitinsä myös vannotti meitä olemaan pelaamatta. Mutta sehän vaan villitsi meitä. :D

Vierailija
66/109 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 17:58"][quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 17:53"][quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 17:48"]Niin ja ei tehty suolarinkiä, meitä oli noin 3-6 pelaajaa kerralla. Peilit peitettiin vaatteilla. Paitsi jossain vaiheessa alettiin rikkomaan sääntöjä. Yksi kerta kysyttiin että missä se henki on ja samalla hetkellä vatekaapista hajosi tanko missä roikkuu henkarit ja kaikki rämähti alas. Saatiin sydänhalvaus jokainen :D T.6
[/quote]

Ap
[/quote]

Joo olihan se tyhmää, teinejä oltiin! :) Niin ja laudat tehtiin itse. Piilotin sen omaan huoneeseen, kerran äitini löysi sen ja suuttui ihn hulluna. Oli myös pelannu teininä kavereidensa kanssa ja jotain oli tapahtunut, ei suostunut kertomaan mitä. Yksi pelaajista oli mun serkku ja hänen äitinsä myös vannotti meitä olemaan pelaamatta. Mutta sehän vaan villitsi meitä. :D
[/quote]

T.6

Vierailija
67/109 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kanssa kerran kokeiltiin, mitään ei tapahtunut. Ehkä ei oltu tarpeeksi tosissamme, kun alkoi naurattaa.

Äitini kokeili nuorena kavereiden kanssa. Olivat kysyneet nimet ketkä saa nähdä hengen peilistä. Menivät vessaan ja joku piru siihen peiliin oli tullu.

Vierailija
68/109 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 17:59"]Miehen kanssa kerran kokeiltiin, mitään ei tapahtunut. Ehkä ei oltu tarpeeksi tosissamme, kun alkoi naurattaa.

Äitini kokeili nuorena kavereiden kanssa. Olivat kysyneet nimet ketkä saa nähdä hengen peilistä. Menivät vessaan ja joku piru siihen peiliin oli tullu.
[/quote]

Toi on yks et jos huumori mielellä pelaa niin mitään ei tapahdu. Eikä joka kerta edes jos tosissaan pelaa... Ehkä mä uskon näihin enemmän kuin luulinkaan :) Helpompi olla uskomatta.. t.6

Vierailija
69/109 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelattiin muutamia kertoja. Pelottavia kokemuksia. Sälekaihtimet aukeaivat itsestään ja valokuvakehyksen lasi raksahti rikki. Pahin oli ehkä se, kun suljetun oven takaa kuului askeleet ja joku rysähti ovea päin. Talossa ei varmuudella ollut muita kuin me.

Nuorempana tein kaikkea nyt ajatellen typerää, kokeilin mm. Lsd:tä. Edes huono happotrippi ei ollut niin pelottava kokemus, kuin spiritsimi.

Vierailija
70/109 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 17:59"]Miehen kanssa kerran kokeiltiin, mitään ei tapahtunut. Ehkä ei oltu tarpeeksi tosissamme, kun alkoi naurattaa.

[/quote]
Ai niin ja äidin kanssa kokeilin myös kerran. Äidin mies oli mukana. Äidin miehellä hiki alkoi valua ja oli todella kummallisen oloinen, niin että äidin kanssa alettiin pelätä. En uskalla sanoa varmaksi liikuttiko mies lasia, mutta lasi kuitenkin liikkui. Mies väittää kivenkovaa vielä vuosien jälkeenkin että ei liikuttanut.

Vierailija
71/109 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vittu näitä akkojen jorinoita :D 

Juu olen joskus kymmenen vanhana siskon ja naapurin likan kanssa pelannut. Lasi liikku vinhasti kirjaimelta toiselle ja kukaanhan ei tietenkään sitä lasia liikuttanut ;)

Vierailija
72/109 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 17:55"][quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 17:53"][quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 17:46"]Oho meni tuo linkitys pieleen. Eli säännöt http://jaaari.no-ip.com/foorumi/viewtopic82168.html

Ap
[/quote]

[/quote]

Ap
[/quote]

Koskas lähetään? :D t.6

Vierailija
73/109 |
11.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
74/109 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin noi säännöt tosta linkistä vielä. Meillä oli myös joku lause mikä sanottiin kun alettiin pelaamaan, en muista mikä mutta ei sama kun noissa ohjeissa. Ja sitten kun lopettaa pitää kysyä lupa. Näihin asioihin ei ole kyllä helppo uskoa jos ei ole ikinä itse kokenut mitään. T.6

Vierailija
75/109 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 18:14"]Luin noi säännöt tosta linkistä vielä. Meillä oli myös joku lause mikä sanottiin kun alettiin pelaamaan, en muista mikä mutta ei sama kun noissa ohjeissa. Ja sitten kun lopettaa pitää kysyä lupa. Näihin asioihin ei ole kyllä helppo uskoa jos ei ole ikinä itse kokenut mitään. T.6
[/quote]
Ja me käytettiin samaa lautaa ja lasia useamman kerran. Sitten kun lopetettiin lopullisesti niin poltettiin kaikki laudat, rikottiin lasit ja tuhottiin jopa kaikki kynttilät mitä oltiin käytetty. T.6

Vierailija
76/109 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pelannut enkä enää koskaan pelaa; saatana itse ilmestyi meille ja meinattiin saada sydänkohtaus. Kertoi meille salaisuuksia ja nauroi paskaisen naurun poistuessaan.

Vierailija
77/109 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me tehtiin näköjään paljonkin väärin. Istuttiin selkä oveen päin, kyseltiin kuolemasta, lopetettiin peli kesken (ei mitään tapahtunut niin lopetettiin vaan). Mies kyllä rikkoi lasin.

Vierailija
78/109 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 18:28"]Me tehtiin näköjään paljonkin väärin. Istuttiin selkä oveen päin, kyseltiin kuolemasta, lopetettiin peli kesken (ei mitään tapahtunut niin lopetettiin vaan). Mies kyllä rikkoi lasin.
[/quote]
Kerran yöllä heräsin siihen että paholaisen naama oli ihan mun kasvojen edessä ja se karjui ja katsoi silmiin. Hui kohta alan pelätä että avattiin joku portti paholaiselle. Tämän takia mies ei enää uskalla kokeilla uudestaan, pelkää että jollekkin sattuu jotain.

Vierailija
79/109 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
80/109 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 18:05"][quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 17:55"][quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 17:53"][quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 17:46"]Oho meni tuo linkitys pieleen. Eli säännöt http://jaaari.no-ip.com/foorumi/viewtopic82168.html

Ap
[/quote]

[/quote]

Ap
[/quote]

Koskas lähetään? :D t.6
[/quote]

Pidetään oma spiritismiperjantai!!
Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän