Oletko pelannut spiritismiä?
Tapahtuiko mitään? Montako pelaajaa? Teittekö suolaringin? Luin jostain, että se suojaa pahoilta hengiltä. Kokemuksia?
Enkä nyt kaipaa mitään nillin-nillin-ei-mitään-tollasia-oo-olemassa vaan iha oikeita kokemuksia!
Kommentit (109)
[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 01:24"]Minun kaikki läheiset ovat kuolleet. Vain minä olen enää hengissä "peliringistä".
Pelkään että, kun menetän uskoni Jeesukseen "ne" tulevat hakemaan minua, kuten ne hakivat ne muut nuoret...
[/quote]
Kerro lisää! Miten pelasitte, missä, milloin? Miten kuolivat? Seuraako henget sua?
Ap
94 vastailee. 4 pelaajista on tehnyt itsemurhan. Ensin sairastuivat mieleltään. Kaksi menehtyi autokolarissa ja sitten olen minä.
Pelkään peilejä yli kaiken. Asunnossani ei ole yhtään peiliä ja ikkunatkin peitän verhoilla ettei vain mitään heijastu niistä meidän maailmaan. Saan aina huonoja energioita kävellessäni mainosikkunoiden ohitse. Tuntuu, kuin jokin seuraisi minua. Sama fiilis tulee, jos kävelen tyyntä joen vartta pitkin. En todellakaan uskaltaisi katsoa sinne, mikä sieltä heijastuisi.
[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 17:54"]94 vastailee. 4 pelaajista on tehnyt itsemurhan. Ensin sairastuivat mieleltään. Kaksi menehtyi autokolarissa ja sitten olen minä.
Pelkään peilejä yli kaiken. Asunnossani ei ole yhtään peiliä ja ikkunatkin peitän verhoilla ettei vain mitään heijastu niistä meidän maailmaan. Saan aina huonoja energioita kävellessäni mainosikkunoiden ohitse. Tuntuu, kuin jokin seuraisi minua. Sama fiilis tulee, jos kävelen tyyntä joen vartta pitkin. En todellakaan uskaltaisi katsoa sinne, mikä sieltä heijastuisi.
[/quote]
Kannattaa käydä juttelemassa psykologille
[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 17:54"]
94 vastailee. 4 pelaajista on tehnyt itsemurhan. Ensin sairastuivat mieleltään. Kaksi menehtyi autokolarissa ja sitten olen minä.
[/quote]
Jos tunnet, että olet saanut hengen jatkuvaksi seuralaiseksi, voit pyytää häntä poistumaan. Meditoi hetki kotona rauhassa, virittäydy oikealle aaltopituudelle, pyri tunnustelemaan hengen läsnäoloa ja kommunikoimaan tuntemustesi kanssa. Voit ihan ääneen sanoa päättäväisesti, että vaadit henkeä poistumaan kodistasi ja lähistöltäsi. "Työnnä" henki energiallasi pois ja käske sitä pysymään poissa. Henget käyttävät samaa henkistä energiaa joka virtaa sinussakin. Kyse ei ole yliluonnollisesta, vaan äärimmäisen luonnollisesta asiasta, kunhan pysähdyt havaitsemaan sen.
[quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 18:23"][quote author="Vierailija" time="09.12.2014 klo 17:54"]
[/quote]
Jos tunnet, että olet saanut hengen jatkuvaksi seuralaiseksi, voit pyytää häntä poistumaan. Meditoi hetki kotona rauhassa, virittäydy oikealle aaltopituudelle, pyri tunnustelemaan hengen läsnäoloa ja kommunikoimaan tuntemustesi kanssa. Voit ihan ääneen sanoa päättäväisesti, että vaadit henkeä poistumaan kodistasi ja lähistöltäsi. "Työnnä" henki energiallasi pois ja käske sitä pysymään poissa. Henget käyttävät samaa henkistä energiaa joka virtaa sinussakin. Kyse ei ole yliluonnollisesta, vaan äärimmäisen luonnollisesta asiasta, kunhan pysähdyt havaitsemaan sen.
[/quote]
Jotain tämänkaltaista olen itsekkin miettinyt!
Ap
Jos olisin henki en jättäisi kiusattuani koskaan rauhaan. Kostaisin turhautuneisuuteni myös hänen läheisilleen.
Olen vähän vastaavan tyyppistä pelannut lusikoilla, useaan otteeseen, ja ainakin neljän eri ihmisen kanssa eri kokoonpanoilla. Olimme 16-17-vuotiaita. Emme kysyneet mitään pahoja juttuja. Ei uskaltanut. Vastauksia saatiin. Mutta mitään pelottavaa ei tapahtunut. Toki itsessään vastausten saaminen oli jo niin ihmeellistä ja kaikille meille oli selvää niiden antajan olevan joku näkymätön voima. Se kuva jäi, että vastausten antaja, henki tai mikä ikinä olikaan, oli hyväntahtoinen.
Noista on yli 10 vuotta aikaa, ja yhä vielä kaikki uskomme vastausten tulleen henkimaailmasta.
Henkimaailma on yhteydessä meihin koko ajan, kun vain pyydämme, ne auttavat. Ilman lupaa eivät tuo itseään ilmi. Minulla mm. kuolemanpelko poistui noiden kokemusten myötä. :) henkimaailma on totta!
Pelasin 80-luvun alussa kahden serkun kanssa. Ovi paukahti ja lasi liikkui pöydällä. Kysyin kevään totarin keskiarvoa ja siihen sain oikean vastauksen (mikä nyt ei ehkä mikään ihme). Kerrottiin pelaamisesta serkkujen äidille ja hän vaan intti, että ei mitään tuollaista ole tapahtunut, ei lasi ole liikkunut, ite liikutitte. No olis tullut itse kokeilemaan, niin olisi nähnyt, miten helppo lasia on muka liikuttaa, kun koskaa siihen vain kevyesti sormen päällä. Ja meidänhän piti kokeilla spiritismiä, ei huijata toisiamme.
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 19:41"]
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 19:37"]
Itse olen todistanut joitakin epäselviä tapauksia, näihin tosin ei liittynyt mitään spiritismi-istuntoja. Ihmettelen vaan, miksi joku haluaa ehdottomasti siihen tilanteeseen, että jotain outoa näkyisi/kuuluisi.
Omissa tapauksissa siis kyseessä oli raskaita askelia yläkerrassa, jossa ei ollut ketään, ovenkahvan rämpytystä ylösalas vaikkei ketään ollut oven toisella puolella, esineen lentäminen huoneen toisesta päästä toiseen ilman mitään selitystä ja seinään kallellaan nojaava oleva lankku nousi ensin pystyyn ja kaatui sen jälkeen toiseen suuntaan ( eli / - l - \ ).
Ei ollut kivaa. Vähän väliä pelottaa, että jos nuo alkaisi uudestaan...
[/quote]
Olet ollut psykoottisessa tilassa. Jos muutkin näkivät, niin olette olleet kahjoja koko porukka.
[/quote]
Jep jep, on muuten noin sadas kerta kun saan tuntemattomalta ja paikalla olemattomalta pikadiagnoosin "olet ollut psykoottisessa tilassa" ;) Aika heikkolahjaisia ihmisiä, kun niin äkkiä halutaan vaan kuitata tapahtumat tupahtumattomiksi.
Meitä oli muutamassa tapauksessa paikalla kolme ja nyt voitkin tehdä pikaisen tutkielman, että kuinka yleisiä ovat joukkopsykoosit.
Se, että sinulle ei ole koskaan tapahtunut mitään, ei tarkoita etteikö niitä voisi tapahtua. Sinun on turha lässyttää jotain sekavaa psykoottisista tiloista, kun et itse ole ollut paikalla todentamassa asiaa.
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 17:05"]
En tosin tiedä, pelasinko itse tietämättäni jonkinlaista "spiritismiä" jonkin aikaa sitten. Pähkäilin yhden tutkimusalueeseeni kuuluvan kysymyksen kanssa, ja kysymykseen kuului kaksi paikkavaihtoehtoa. Ajattelin huvikseni kysyä "intuitioltani", josko tietämättäni tietäisin oikean vastauksen. Kirjoitin vaihtoehdoiksi paikat A ja B, suljin silmäni, kääntelin paperia sikin sokin ja annoin sitten käden mennä minne meni. No, jostain syystä käsi kulki paperilla jotenkin "pakolla", ja kun avasin silmäni, paikasta A kulki viiva tiettyyn suuntaan. Kokeilin kolme kertaa ja aina kävi samoin, vaikka paperia kääntelin eri suuntiin. Katsoin huvikseni Google Mapsistä, ja jostain syystä nuo kolme viivaa kulkivat tarkalleen paikasta A paikkaan C, joka oli yksi paikkavaihtoehto, jota en ollut tullut edes ajatelleeksi.
En ole vielä saanut mahdollista selvittää, onko paikka C todellakin oikea vastaus, mutta nykyisten tietojeni perusteella se vaikuttaa hyvin todennäköiseltä. Outo juttu.
[/quote]
Sulla on selvästi samanlaista herkkyyttä kuin äidilläsi.
Kutri-Helenakin kirjoittelee juttuja, kun joku ulkopuolinen voima ohjailee kynää. Sulla varmaan sama tilanne kynän kanssa.
Uskis Anne Pohtamo kertoi jossain haastattelussa, että hänellä oli myös näitä automaattikirjoituskykyjä, mutta kun hän rukoili, että jos kyky on pahoilta voimilta, se pitää ottaa häneltä pois. Tuon jälkeen hän ei enää saanut näitä viestejä.
Katri-Helenahan itse korostaa, että nämä hänen saamansa viestit ovat rakkauden sanomia eikä niissä ole mitään pahaa.
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 18:05"]
Ei vittu näitä akkojen jorinoita :D
Juu olen joskus kymmenen vanhana siskon ja naapurin likan kanssa pelannut. Lasi liikku vinhasti kirjaimelta toiselle ja kukaanhan ei tietenkään sitä lasia liikuttanut ;)
[/quote]
No jos sä liikutit, niin sillehän ei voi mitään. Oma mokasi.
Eniten säälittää ihmiset, jotka ovat päättäneet ruveta uskomaan yhteen tieteenlajiin, siihen joka uskoo vain asioita, joita voi silmillä nähdä. Esineet lentelevät huoneessa = ainoa selitys on että joku ihminen heittelee niitä, tuulee kovasti tai havainnoija on psykoosissa.
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 18:48"][quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 18:43"]
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 18:05"][quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 17:55"][quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 17:53"][quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 17:46"]Oho meni tuo linkitys pieleen. Eli säännöt http://jaaari.no-ip.com/foorumi/viewtopic82168.html Ap [/quote] Joo ja sit oli toi että rinkiä ei saa missään nimessä rikkoa kesken kyselyn, eli ottaa sormia pois lasilta. Joskus kun oli uusia pelaajia niin ne ei kestänyt ja lähti karkuun kesken kaiken. Tietääkseni mitään pahaa ei tapahtunut. :) Mut oli se kyllä mielenkiintoista touhua. Kuka lähtee pelaamaan? :D T.6 [/quote] No voisin kokeilla :D Ap [/quote] Koskas lähetään? :D t.6 [/quote] Pidetään oma spiritismiperjantai!! Ap
[/quote]
Ja sitten raportoitte siitä tänne reaaliajassa? Jooko? Pliiiiiiiiiiiiis?
[/quote]
Tottakai! Kuvien kanssa... :D T.6
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 20:07"]Eniten säälittää ihmiset, jotka ovat päättäneet ruveta uskomaan yhteen tieteenlajiin, siihen joka uskoo vain asioita, joita voi silmillä nähdä. Esineet lentelevät huoneessa = ainoa selitys on että joku ihminen heittelee niitä, tuulee kovasti tai havainnoija on psykoosissa.
[/quote]
Niinpä. Mahtaa olla tylsä elämä.
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 19:36"]
Ja syy siihen miksi teinit muuten tykkäävät näitä spiritismileikkejä pelata on kokeilunhalu ja taipumus maagiseen ajatteluun. Realiteetintestaus ei ole vielä kehittynyt aikuisen tasolle. Joillakin se ei koskaan kehitykään. Ovat muuten suuremmassa skitsofreniariskissä kuin ne joilla kehittyy.
[/quote]
Joopa joo. Siskoni kaveriporukka pelasi teininä spiritismiä ja olin kerran mukana. Joukon "johtaja" oli tyttö, joka väitti omaavansa henkisiä kykyjä. Homma loppui siihen, että siskoni jäi kiinni kurkistelusta ja väitti yhden pelaajan liikuttaneen lasia. Hän oli siis skeptikko. Varsinkin "johtaja oli jutusta käärmeissään. Parikymppisenä juuri siskoni eli se skepo oli kuitenkin se, joka sairastui skitsofreniaan.
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 17:40"]Teininä tuli kavereiden kanssa pelattua. En usko mihinkään yliluonnollisiin juttuihin, mutta pakko myöntää että tapahtui asioita joita en vieläkään osaa selittää. Meni aika pelottavaksi se touhu ja lopetettiin. Meillä oli sääntöjä (mitkä oltiin kuultu muilta) että huoneessa missä pelataan ei saa olla peilejä, ei saa ikinä kysyä missä se henki tai mikä lie on, eikä kysyä koska kuolee.
[/quote]
Tapahtuu yliluonnollista mutta et usko? Onko näin, että kaikki mitä koet tai näet niin et usko niihin :)
Minun kaikki läheiset ovat kuolleet. Vain minä olen enää hengissä "peliringistä".
Pelkään että, kun menetän uskoni Jeesukseen "ne" tulevat hakemaan minua, kuten ne hakivat ne muut nuoret...