Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anoppi kirjottaa joulukokorttiin vain :(

Vierailija
08.12.2014 |

Aina miehen nimen.. Ja lasten... Lukee nytkin että Hyvää joulua pentille+lapsille... Vtun kiva!en kirjota sille ite ollenkaan ,laittakoot mies!

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää joulua Penalle, muksuille ja sutturalle.

Vierailija
2/59 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on aika yleistä. Ihme vittuilua.

Vierailija
4/59 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä suomalaisia äitejä oikein vaivaa, kun ei niitä poikien kumppaneita voi hyväksyä? Ihme ylenkatsomista tuntuu olevan koko maa täynnä. Eikö voi vaan olla aikuisen lapsensa puolesta iloinen, jos hän on onnellinen parisuhteessaan?

Vierailija
5/59 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun anoppi kirjoittaa meijän hamsterinkin nimen :D

Vierailija
6/59 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko naimisissa? Jos ette, niin siitä johtuu.

Vierailija
7/59 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 15:27"]Mikä suomalaisia äitejä oikein vaivaa, kun ei niitä poikien kumppaneita voi hyväksyä? Ihme ylenkatsomista tuntuu olevan koko maa täynnä. Eikö voi vaan olla aikuisen lapsensa puolesta iloinen, jos hän on onnellinen parisuhteessaan?
[/quote]
Mistä tuollainen yleistys?

Vierailija
8/59 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistääkö hymiön väärin päin?!

Vierailija
9/59 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on kyllä aikomuksellinen vittuilu. Lähetä itse joulukortti vain apelle ja muille mahdollisille talouden jäsenille paitsi anopille.

Vierailija
10/59 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 15:38"]Tuo on kyllä aikomuksellinen vittuilu. Lähetä itse joulukortti vain apelle ja muille mahdollisille talouden jäsenille paitsi anopille.
[/quote]
Vielä parempi jos anoppi on sinkku/leski ja sillä on esim. koira -> osoitat kortin sen lemmikille.

Vierailija
11/59 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aviomieheni äiti kirjoittaa poikansa nimen ja alle + miniä (etunimi). Minulla on oma sukunimi. Hm... kaksikymmentä vuotta ja valitettavasti tätä saatanaa korjataan vielä varaosilla koko ajan.

Vierailija
12/59 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 15:40"]

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 15:38"]Tuo on kyllä aikomuksellinen vittuilu. Lähetä itse joulukortti vain apelle ja muille mahdollisille talouden jäsenille paitsi anopille. [/quote] Vielä parempi jos anoppi on sinkku/leski ja sillä on esim. koira -> osoitat kortin sen lemmikille.

[/quote]

Tai jos on leski niin kuolleelle apille :D Haha!

No ei, en ole tosissani :D Ap älä tee sitä, olisi liian julmaa.

Vierailija
13/59 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 15:28"]

mun anoppi kirjoittaa meijän hamsterinkin nimen :D

[/quote]

Voi, miten ihana! :D

Vierailija
14/59 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 15:41"]

Aviomieheni äiti kirjoittaa poikansa nimen ja alle + miniä (etunimi). Minulla on oma sukunimi. Hm... kaksikymmentä vuotta ja valitettavasti tätä saatanaa korjataan vielä varaosilla koko ajan.

[/quote]

No noin minäkin tekisin eikä siinä olisi mitään pahansuopaa taustalla vaan se, että kortti on osoitettu teille (etunimet) ja postimies näkee oikean kohteen (sukunimi, yksi riittää).

Vierailija
15/59 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 15:41"]Aviomieheni äiti kirjoittaa poikansa nimen ja alle + miniä (etunimi). Minulla on oma sukunimi. Hm... kaksikymmentä vuotta ja valitettavasti tätä saatanaa korjataan vielä varaosilla koko ajan.
[/quote]
Mitä korjaat varaosilla..?

Vierailija
16/59 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 15:45"]

[/quote]

No noin minäkin tekisin eikä siinä olisi mitään pahansuopaa taustalla vaan se, että kortti on osoitettu teille (etunimet) ja postimies näkee oikean kohteen (sukunimi, yksi riittää).

[/quote]

Kyllä meillä on molemmat nimet ovessa, mutta te Kainuun yksinkertaiset ette tietenkään sellaista ymmärrä.

Vierailija
17/59 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 15:52"]

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 15:45"]

[/quote]

[/quote]

Joo, mutta teille löytää posti kummalla tahalla sukunimeillä, niitä ei tarvita molempia siihen, että postinjakaja tipauttaa kuoren luukusta. 

Kyllä meillä on molemmat nimet ovessa, mutta te Kainuun yksinkertaiset ette tietenkään sellaista ymmärrä.

[/quote]

Vierailija
18/59 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kysyisin ihan suoraan anopilta. Nätisti ja asiallisesti. Tai meillä olis kyllä mies kysynyt jo itse heti ekasta kerrasta.

Vierailija
19/59 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 15:33"]

Pistääkö hymiön väärin päin?!

[/quote]

Minäkin luulin, että anoppi kirjoittaa joulukorttiin vain "Hyvää joulua ja onnellista uutta vuotta :( t: Irma"

Ajattelin, että taitaa olla aika masentunut ja kaikkeen pettynyt anoppi...

Vierailija
20/59 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noissa postikorteissa on niin helvetin vähän tilaakin yleensä, ala sitten laittamaan kaikkien nimiä + sukunimiä sinne. Itse kirjoitan esim "perhe Virtanen" tai "Matti Virtanen ja perhe" (riippuen siitä kuinka niuho se vastaanottaja on). JOs pitäisi kaikki mainita erikseen niin pitäisi alkaa lähettää aanelosia eikä postikortteja.

Veli-Matti Kariniemi, Sini Korpeenlampi ja lapset + hamsteri

--> sinne meni jo kolme riviä, osoitteelle tarvitaan ne kaksi. 

Perkele, en lähetä kortteja enää!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä