Olen lähettämässä jouluapua, mutta
nyt mietin, minkä verran rahaa 4 hlön perhe tarvitsee jouluruokiin, ts. mikä olisi sopiva summa auttaa?
Kommentit (31)
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 18:52"]Ehkä mun yksi seteli aiheuttaa enemmän pahaa mieltä. Ainakaan tänään se ei lähde minnekään mun laukusta. Heilutelkaa te satasianne.
[/quote]
:D kasva sinä aikuiseksi
Täällä on jo haukuttu halvat lahjat joten ajattelin että käteinen kelpaisi aina :(
No ei köyhätkään mitään naurettavia almuja tarvii. Kas kun et kolikoita laita pelle. Ei ihme että olet köyhä itsekin!!!
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 18:28"]100€ menee isolla perheellä jouluruokiin helposti. Te 10-20€ lahjoittajat ette ymmärrä mitään perheellisten joulusta.
[/quote]
Ei ole mikään velvollisuus laittaa 100€. Ilman sitä 20€ ei perheellä olisi joulua todnäk.
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 18:59"]No ei köyhätkään mitään naurettavia almuja tarvii. Kas kun et kolikoita laita pelle. Ei ihme että olet köyhä itsekin!!!
[/quote]
Sullahan on kieli ja käytöstavat hallussa. Toivoitko pukilta liian paljon ja jäit ilman?
20€ riittää aivan hyvin, monet eivät lahjoita mitään. Ei ole sinun velvollisuutesi kustantaa toisten elämistä, itse hyppisin tuosta jo kattoon.
Ahneudella ei ole kyllä mitään rajaa.
Mä olisin tyytyväinen jos saisin 20 euroa jouluruokiin kyllä sillä yh-äiti saisi kahdelle leikki-ikäiselle kunnon aterian. Teinit tietysti syö enemmän.
Siitä facebookin jouluapua ryhmästä sen verran etten tajua mitä noi perheet syö muutoin? Moni sanoo ettei ole jouluruokaan varaa. Jouluruokahan on normi arkiruokaa halvempaa joten joku tossa on pielessä.
Lukekaa niitä ilmoja. Suora siteeraus miltei jokaisesta ilmoituksesta..."jouluruokaankaan ei ole varaa" Eli nää vähän yli 200 perhettä paastoavat sit täysin juoden vettä ojasta tai sulattavat lumesta jos ei rahaa lahjakorttien muodossa tule. ;)
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 18:28"]
100€ menee isolla perheellä jouluruokiin helposti. Te 10-20€ lahjoittajat ette ymmärrä mitään perheellisten joulusta.
[/quote]
Sorry, että ymmärsin lahjoitusten idean väärin. Laitoin koko joulukuun palkkani tulemaan teille. Ole hyvä!
Ehkä mun yksi seteli aiheuttaa enemmän pahaa mieltä. Ainakaan tänään se ei lähde minnekään mun laukusta. Heilutelkaa te satasianne.