Mitä te muut turhat (työttömät) teette tänään?t.ammattivalittaja
Mitä sinä yhteiskunnalle turha ihminen teet tänään?
Kommentit (31)
Olen vielä äitiyslomalla joka loppuu maaliskuussa. Päivitin tänään cv:ni, täytin hakemuskaavakkeen ja ilmoittauduin rekrytointitilaisuuteen. Kohta mennään lapsen kanssa ulos. Olen myös siivonnut tänään.
Lapset kouluun, itse kaupan kautta kotiin. Yhden leffan katsoin ja lämmitin eilistä ruokaa lounaaksi. Nyt surffailen ja pelailen hetken, kohta siivoamaan kylppäriä.
Menen työkkäriin! Hiphei! Jos niillä olis vaikka mulle töitä (joojoo, saahan sitä haaveilla).
Mikset itse laita työhakemuksia eri paikkoihin?
Kannattaisiko mennä vuokratyöfirman kautta tekemään keikkaa? Sitä kautta on moni saanut vakituisen työn.
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 10:27"]
Ajattelin olla vauva-palstalla.
[/quote] Tervetuloa!
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 10:27"]
Mikset itse laita työhakemuksia eri paikkoihin?
Kannattaisiko mennä vuokratyöfirman kautta tekemään keikkaa? Sitä kautta on moni saanut vakituisen työn.
[/quote]
Luuletko etten 24v kotona olon aikana ole koskaan töitä hakenut? aina ihmetyttää nämä kysymykset täällä. ap
Käytin jo tyttären hammaslääkärissä, sitten vein hänet kouluun, pojan eskariin, kävin kaupassa, toimitin eläkeläisjärjestölle tavaraa, tulin kotiin, jossa yksi tyttö potee vatsatautia, laitoin pesukoneen päälle.. Nyt juon kupin teetä, pesen keittiön ikkunat, puolilta päivin noudan eskarilaisen kotiin, soittelen muutamia puheluita, siivoan ja laitan ruuan. Illalla varmaan ei mitään erikoista. Mitäs kysyit! ;)
Siivoan,luen ja käyn apteekissa. Illemmalla menen kyläilemään isäni luo,vien hänelle kukkakaaligratiinia.
Teen gradua, hoidan lasta, ulkoilen (vaikka sää surkea).