Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oli pakko heittää lapsi pihalle

Vierailija
08.12.2014 |

En kestä lastani. Joka arkipäivä, koko päivän, odotan milloin mies tulee kotiin. En siedä koko lasta ollenkaan. Pilaa jokaisen päivän ja kaikki hetket pienimmän lapsen kanssa. En voi olla hyvä äiti toisellekkaan lapselle, koska tämä toinen vie hermoni päivästä toiseen. Pakko oli käskeä lapsi pihalle, en kestä katsella sitä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista luettavaa, toivottavasti äijäsi heittää sut ulos!

Vierailija
2/6 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olkoot nyt pihalla leikkimässä jonkun aikaa että rauhotun. Koko ajan ärsyttämässä ja haluamassa jotakin. Tämä johtaa siihen että en halua antaa lapselle positiivista huomiota, joten aina saa vain kieltoja ja käskyjä. Olen miettinyt että vietäisiin lapsi hoploppiin tai elokuviin, mutta sitten se taas alkaa niin rasittavaksi että ajattelen että antaa olla. Jos mennään johonkin perheenä ja itse olen hyvällä tuulella ja mukava lapselle, niin sitten mies hermostuu jostain ja alkaa mäkättämään --> ja taas lapsi alkaa temppuilla. Tää on pelkkä noidankehä. En jaksa olla lapselle mukava.

Todellakin vanhemmuuteen pitäisi olla tiukat testit ennen kun lapsia saa tehdä. Luultiin että meistä tulee hyviä vanhempia. Molemmat ollaan lapsesta saakka haluttu lapsia ja perhe. Nyt mikään ei meiltä onnistu ja epäonnistutaan joka päivä.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita päivähoitoon, se oikeasti auttaa haastavan lapsen kanssa. Ehkä opit jopa ikävöimään häntä.

Vierailija
4/6 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reppana lapsi. Olen nähnyt millaisia lapsia kasvaa, kun vanhemmat valittaa ja syyttää lasta ja on vihaisia koko ajan. Riippuu mikä lapsessa niin ärsyttää, mutta usein siinä saa syyttää vain omaa kasvatustaan, että lapsesta on kasvanut epämiellyttävä. Tietenkin joskus kyseessä luonne, tai joku muu.

Vierailija
5/6 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkäikäinen lapsi? Mitä se tekee ärsyttääkseen sua? Hakeeko kenties huomiota? Tsemppiä!

Vierailija
6/6 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se voi käyttäytyä myös huonosti kun huomaa ettet siedä häntä.Mikä on syy ja mikä on seuraus.Lapset kyllä koettelevat hermoja mutta koita nyt löytää jotain hyvää sanottavaa lapsestasi,kuulostaa ihan kauheelta ja surulliselta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi