Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En lahjoita enää mitään. Mikään ei kelpaa.

Vierailija
08.12.2014 |

Merkkikamaa ja pleikkareita pitää saada, muu ei kelpaa.
Itse olen lahjoittanut omista vähäisistä varoista useampaan keräykseen rahaa, mutta ei kiinnosta enää kun mikään ei kelpaa.
Hankkikoon omat lahjansa ja ruokansa jos muiden lahjoittamat ei kelpaa.
Hyvää joulun odotusta!

Kommentit (105)

Vierailija
101/105 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 09:00"]miksi köyhien pitäisi tyytyä muiden käytettyihin jämiin, ettehän te itsekään tyydy???
[/quote]

Meillä on miehen kanssa molemmilla vakituinen ok palkkaiset työt, mutta silti meille kelpaa jotkin käytetyt tuotteet. Vauvalle hankittiin kaikki muu käytettynä paitsi vaunut. Käytämme käytettyjä kestovaippojakin vauvalla, kun emme viitsi laittaa rahaa kertakäyttöisiin, kun taas monesti näkee näitä tuilla eläviä, joilla on kyllä varaa laittaa rahaa vaippoihin. Kestot voi sentää vielä laittaa käytön jälkeen kiertoo ja saada muutama euro takaisin.

Kyllä on liikaa rahaongelmissa olevia ihmisiä vaikka täydet tuet saavat. Ihan vaan ajattelemattomuuttaan ja ei viitsitä ja pakko saada kun muillakin on-asenteella. Ei ole mikään pakko elää ylivarojensa. Ja monesti näkee "köyhän" tupakkia polttelevan. Itse en laittaisi rahojani savuna ilmaan ja tuhoaisi terveyttäni. Ainiin ja nykyäähän tuilla elävillä täytyy olla älypuhelimetkin. Mullakin on, sitä vanhempaa mallia ja uutta hankitaan vasta, kun vanha on siinä kunnossa ettei toimi.

Vierailija
102/105 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 10:06"]

No haloo... Siitä yhestä ketjustako tän sait päähäs. Eiköhän se ollut provo minkä tarkoitus oli just saada ihmiset vihasiks köyhille...

[/quote]

Niin, tämä aloitus on myös provo, tarkoitusperä on sama, enkä ihmettelisi jos olisi saman tekijän tekemä. Sitä vaan miettii, että millainen elämä on ihmisellä, jolla on aikaa tehdä tällaisia aloituksia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/105 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä, kyllä mulle ainakin todellakin kelpaa käytetyt vaatteet!

Vierailija
104/105 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä joillain on sitten paljon vihaa sisällään...

Vierailija
105/105 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika piruiluksi mennyt köyhiä kohtaan keskustelu! Ja köyhänä kerron, että joo, on mullakin älypuhelin, mutta se maksoi uutena 75€, eikä ole mikään blingbling uusihuippumalli... Puhelin kun on pakko olla, eikä ole varaa tietokoneeseen, niin saapa pankkiasiat ja lasten koulu-wilmat ynnä muut hoidetuksi netissä. Ulkona en käy kun kahdesti vuodessa, silloinkin ystävien kanssa muutama kotosalla, baarissa maksimissaan kaksi juomaa ja fillarilla matkat. Itse kuljen 6 vuotta vanhoissa talvikengissä ja 3 vuotta vanhassa toppatakissa, en polta saati osta meikkejä yms. Ostaisin toki jos rahat riittäisivät. Sitäpaitsi monen köyhän tutun ainoa pahe on tupakka, ei ole varaa juuri mihinkään vaan itselle... Itse olen köyhä, koska jouduin työkyvyttömyyseläkkeelle ja pyörätuoliin, enkä todellakaan omasta halustani vaan onnettomuuden seurauksena.