Liikenteessä ihanuuksia
Aloitan vaikka ohittamisen estämisestä kiihdyttämällä, erittäin raivostuttavaa.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vasemmalla kaistalla ajelijat, jotka ajavat samaa vauhtia kuin oikealla kaistalla olevat eivätkä anna tilaa takaa tuleville.
Tieliikennelaki määrää ajamaan oikeimmalla mahdollisella kaistalla.
Tähän ongelmaan törmään melkein päivittäin. Saan vakionopeudensäätimellä edessä ajavan kiinni ja kun olen ohittamassa, se painaakin kaasua. Muistan nähneeni viereisen auton peilin kautta myös taksikuskin mulkoilevan minua, kun ei halua päästää ohi, hymyssä suin vielä. Ei se aina ohittajan vika ole.
Vierailija kirjoitti:
Vasemmalla kaistalla ajelijat, jotka ajavat samaa vauhtia kuin oikealla kaistalla olevat eivätkä anna tilaa takaa tuleville.
Tieliikennelaki määrää ajamaan oikeimmalla mahdollisella kaistalla.
Jos ajat motarilla vasenta kaistaa 125km/h annatko tilaa takaa tulevalle joka ajaa selvästi kovempaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häh, eihän punaisia päin voi edes jalankulkijat mennä, pakkohan punaisissa valoissa on pysähtyä odottamaan, että ne vaihtuu vihreiksi!
Ykkönen silmään ja kytkin ylös, tai jalkaa toisen eteen. Odotatko yölläkin niin kauan, että valot ovat vihreät, vaikkei ketään olisi satojen metrien säteellä? Hohhoijaa.
Minun tuurilla olisi poliisit jossain kuolleessa kulmassa, ja saisin sakot. Tässä puolikuolleessakin kylässä joskus poliisi partioi, ja oli yöllä pysäyttänyt yhden tuttavan, kun ei pysähtynyt täysin stop-merkistä täysin tyhjässä risteyksessä.
Sakot tulee jalankulkijallekin punaisia päin kävelystä, olipa kadut sitten autioita tai eivät.
Autolijallekkin tulee tuollaisesta tempusta päiväsakkoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häh, eihän punaisia päin voi edes jalankulkijat mennä, pakkohan punaisissa valoissa on pysähtyä odottamaan, että ne vaihtuu vihreiksi!
Ykkönen silmään ja kytkin ylös, tai jalkaa toisen eteen. Odotatko yölläkin niin kauan, että valot ovat vihreät, vaikkei ketään olisi satojen metrien säteellä? Hohhoijaa.
Minun tuurilla olisi poliisit jossain kuolleessa kulmassa, ja saisin sakot. Tässä puolikuolleessakin kylässä joskus poliisi partioi, ja oli yöllä pysäyttänyt yhden tuttavan, kun ei pysähtynyt täysin stop-merkistä täysin tyhjässä risteyksessä.
Sakot tulee jalankulkijallekin punaisia päin kävelystä, olipa kadut sitten autioita tai eivät.
Autolijallekkin tulee tuollaisesta tempusta päiväsakkoja.
Noita on muuten oikeasti ruvennut näkymään hiljaisina aikoina harvakseltaan. Tyhmiä ihmisiä, toivottavasti saavat auton kylkeensä kuskin puolelta riittävän kovaa.
Liikennesäännöt ovat voimassa olipa kadut tyhjiä tai täysiä, joten punaisia valoja on noudatettava vaikka muita kulkijoita ei olisikaan näköpiirissä.
Vierailija kirjoitti:
Liikennesäännöt ovat voimassa olipa kadut tyhjiä tai täysiä, joten punaisia valoja on noudatettava vaikka muita kulkijoita ei olisikaan näköpiirissä.
Tämä. Keskiverto liikenteessäolija on niin tyhmä puusilmä, etten todellakaan uskoisi hänen harteilleen minkäänlaista oikeutta tulkita tilannetta. "En mä vaan nähny että sieltä vihreistä valoista olikin joku tulossa.."
Vierailija kirjoitti:
Mopoilijoilla on kivaa hiljaseen aikaan, kun se valonvaihraja ei näe sitä kamerassa ja sitten se ressukka oottaa ja oottaa punaisissa valiissa, joskos joku tulisi ennen aamua autolla siihen taakse, että ne valot vaihtuisi vihreeksi.