Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä voi johtua sormien puutuminen?

Vierailija
08.12.2014 |

Mulla on ollut nyt n. kuukauden-pari sormien puutumista. Välillä kaikki sormet on puutuneita, mutta yleensä oikean käden kaikki sormet tai sitten peukku ja pikku rilli on puutuneita. Sillä ei ole mitään väliä mitä olen tehnyt (esim. ollut enempi koneella, tehnyt käsitöitä tms.). Ainostaan silloin, jos olen enemmän esim. neulonut tai virkannut tai tehnyt kanavatyötä, ranne on kipeä.

Tuo pistely on todella ärsyttävää, kun siihen ei auta mikään. Ei sormien koukistelu, ei käsien ravistelu tms. tms.  Pistely menee parissa tunnissa ohi itsestään, joskus saattaa kestää kauemmin.

Pitäisköhän käydä lääkärissä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karpaalitunnelisyndrooma.

Vierailija
2/6 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli samaa fyysisen työn ja hartiajumin yhteydessä. Käy hierojalla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kyllä välillä on niskajumia + alaselkäkin jumissa, mutta nuo puutumiset ei mielestäni tapahdu silloin, kun niskat on jumissa. Mutta pitäisi kyllä käydä joskus hierojalle, myönnetään. Olis vaan varaa :/

Vierailija
4/6 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla johtuu hartioiden jumiutumisesta..säteilee myös isovarpaaseen. Hieronta auttaa ja tennispallolla rullailen nikamalukkoja auki. Siis lattialla selällään ja pallo selän alla. Se on toiminut äärettömän hyvin.

Vierailija
5/6 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niskassa/hartiassa lihasjumin aiheuttama hermopinne. Hiero/venyttele niskaa ja hartioita. Pyöritä olkapäitä ja yritä saada veren kierto liikkeelle! Ongelma ei ole ranteissa tai sormissa vaan niskan seudulla. Minulla samat oireet ja niskasta joutuivat! Puhdasta arvailuahan tämä on, mutta kokeile :)

Vierailija
6/6 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhellä kaverilla oli joku hermojuttu tukossa ranteessa, se avattiin paikallispuudutuksesa tehdyllä verettömällä leikkauksella ja nyt toimii molemmat kourat. silläki kaikki alko sormien puutumisena, sitten meni koko käsi puutuneeksi ja tikkuilevaksi. en tiedä auttoiko tämä nyt yhtään, voihan tuo sinun vaivasi olla mitä vain, mutta kun (ei jos vaan kun) menet lääkäriin niin ellei lääkärillä tunnu olevan ehdotuksia niin koitapa ehdottaa tätä, vaikka selitinkin epäselvästi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi