Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos Jumala vastaisi rukoukseesi, mitä rukoilisit?

Vierailija
08.12.2014 |

Mä rukoilisin, että saataisiin elää koko loppuelämä ilman huolia ja murheita toimeentulosta.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmanrauhaa

Vierailija
22/27 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoilenkin joka päivä, että parantuisin, pääsisin takasin työelämään ja sellaiseen työhön joka olisi minulle sopivaa ja mielekästä ja selviäisimme näistä taloushuolista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmaan mitään. Ihminen pyytää aina niitä asioita jotka sopivat hänelle huonoiten. Esimerkiksi haluaisin olla vapaa migreenistäni mutta se esti minua polttamasta itseäni loppuun ja menettämästä mielenterveyttäni nuorena..

Vierailija
24/27 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä rukoilisin että eläinten kärsimys loppuisi, ja kaikki sitä kärsimystä tahalleen edistävät kuolisivat pois.

Vierailija
25/27 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että saisin kokea Jumalan itsensä jotenkin. Olen viime vuosina alkanut kaivata Jumalaa ja hengellisyyttä, mutta en valitettavasti oikein pysty uskomaan niihin asioihin kun ei ole mitään todisteita eikä omakohtaista kokemusta Jumalan olemassaolosta. Tällä hetkellä mitä eniten kaipaisin olisi sellainen Jumalan kohtaaminen, kuin jotkut uskovaiset sanoo että on ikään kuin voisi Jeesuksen kanssa jutella sydämessään, että Jeesus olisi sydämessä. 

Vierailija
26/27 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoilisin paranevani.

Vierailija
27/27 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että osaisin ja antaisin itseni olla oikeasti onnellinen. Murehdin niin törkeesti asioista, niistäkin joista tiedän etten asialle mitään voi. Järki tasolla tiedän että mulla on kaikki hyvin, ja olen todella moniin verrattuna erittäin etuoikeutettukin monessa asiassa, mutta silti en löydä itsestäni kykyä olla onnellinen itseni puolesta. Pystyn siihen siis muiden kohdalla, en vain itseni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi seitsemän