Jos Jumala vastaisi rukoukseesi, mitä rukoilisit?
Mä rukoilisin, että saataisiin elää koko loppuelämä ilman huolia ja murheita toimeentulosta.
Kommentit (27)
Rukoilenkin joka päivä, että parantuisin, pääsisin takasin työelämään ja sellaiseen työhön joka olisi minulle sopivaa ja mielekästä ja selviäisimme näistä taloushuolista.
En varmaan mitään. Ihminen pyytää aina niitä asioita jotka sopivat hänelle huonoiten. Esimerkiksi haluaisin olla vapaa migreenistäni mutta se esti minua polttamasta itseäni loppuun ja menettämästä mielenterveyttäni nuorena..
Minä rukoilisin että eläinten kärsimys loppuisi, ja kaikki sitä kärsimystä tahalleen edistävät kuolisivat pois.
Että saisin kokea Jumalan itsensä jotenkin. Olen viime vuosina alkanut kaivata Jumalaa ja hengellisyyttä, mutta en valitettavasti oikein pysty uskomaan niihin asioihin kun ei ole mitään todisteita eikä omakohtaista kokemusta Jumalan olemassaolosta. Tällä hetkellä mitä eniten kaipaisin olisi sellainen Jumalan kohtaaminen, kuin jotkut uskovaiset sanoo että on ikään kuin voisi Jeesuksen kanssa jutella sydämessään, että Jeesus olisi sydämessä.
Että osaisin ja antaisin itseni olla oikeasti onnellinen. Murehdin niin törkeesti asioista, niistäkin joista tiedän etten asialle mitään voi. Järki tasolla tiedän että mulla on kaikki hyvin, ja olen todella moniin verrattuna erittäin etuoikeutettukin monessa asiassa, mutta silti en löydä itsestäni kykyä olla onnellinen itseni puolesta. Pystyn siihen siis muiden kohdalla, en vain itseni.
Maailmanrauhaa