Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos Jumala vastaisi rukoukseesi, mitä rukoilisit?

Vierailija
08.12.2014 |

Mä rukoilisin, että saataisiin elää koko loppuelämä ilman huolia ja murheita toimeentulosta.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa kuin ap. Olla olematta huolissaan aineellisista asioista. Ja lähimmäisille pitkää ikää.

Vierailija
2/27 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastauksestahan tuossa oli kyse, eikä ihmeteosta?

Varmaan pyytäisin nimmarin vanhaan perheraamattuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

työpaikkaa ja kykyä elättää perheeni

Vierailija
4/27 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä rukoilen niin kuin Jeesus käski :)

Rukoilen, että jumala pina tekisi lopun tästä maailmanhallituksesta ja alkaisi jumlan oma valta. KOko maapallosta tehdään paratiisi, kaikki pahuus on poissa, kuolema sairaus on poissa, kaikki ihmiset elävät sovussa keskenään, kaikille riittää ruokaa ja työtä , kukaan ei ole yksin :)

Eli rukoilen joka päivä ja ilta, että Tulisi JUmalanvaltakunta <3 Kaikki nämä nykytapahtumat kertovatkin, että olemme nyt todella lähellä tuota aikaa :) 

Vierailija
5/27 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovemman pään. Suvussa mt-ongelmia..

Vierailija
6/27 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoilisin kolmea asiaa: sodat loppuisivat maailmasta ja asiat saataisiin neuvoteltua rauhanomaisesti. Sitten rukoilisin, että lapseni eläisi kauemmin kuin minä. Lopuksi pyytäisin, että kun viimeinen päiväni koittaa, se veisi minut nopeasti ja kivuttomasti eikä minun tarvitsisi kitua viikko- ja kuukausikaupalla.

Vierailija
7/27 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olette soittanut Jumalan Hotlineen. Kaikki asiakaspalvelijamme ovat juuri nyt varattuja. Jokainen jonotusminuutti maksaa teille 3 sekuntia lisää kiirastulessa kuoleman jälkeen.

*plim plom plimplim plom plom plam plim...*

Olette soittanut Jumalan Hotlineen...

Vierailija
8/27 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha. Olisi helppoa ajatella Jumalaa jonain toivomusautomaattina.

Mutta mä rukoilisin, että minä ja läheiseni olisivat johdatuksessa ja kaikki tulisi tapahtumaan kuten on tarkoitettu. Lopulta itsekin näkisi sen, että juuri näin on ollut hyvä, vaikka välillä on tuntunutkin että miten voi olla mahdolliista että yhdelle ihmiselle annetaan nämä vaikeudet.

Vierailija
9/27 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pyytänyt Jumalaa auttamaan vaikeuksissa vuosikaudet. Ei ole vastannut tai on vastannut lisäämällä vain taakkaani. Mittani tuli täyteen yläkerran ukkoa, en halua uskoa Jumalaan joka on epäoikeudenmukainen. Aiemmin kävin kirkossa ja rukoilin ja pyysin että tapahtukoon sinun tahtosi. En jaksa noin paskaa tahtoa. Siksi erosin kirkosta. 

Vierailija
10/27 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 00:11"]

Maailmanrauhaa

[/quote]

Tähän ja tämä onkin ehkä varmin todiste siitä että Jumalaa ei ole olemassa. Maailman kaikissa kirkoissa on rukoiltu kohta parituhatta vuotta rauhaa ilman tuloksia.

Vierailija
11/27 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 12:39"]

Olen pyytänyt Jumalaa auttamaan vaikeuksissa vuosikaudet. Ei ole vastannut tai on vastannut lisäämällä vain taakkaani. Mittani tuli täyteen yläkerran ukkoa, en halua uskoa Jumalaan joka on epäoikeudenmukainen. Aiemmin kävin kirkossa ja rukoilin ja pyysin että tapahtukoon sinun tahtosi. En jaksa noin paskaa tahtoa. Siksi erosin kirkosta. 

[/quote]

Ihan sama, kumma juttu kun jotain apua pyysi niin lisää "paskaa vain tuli" (ja oikeasti apua eri vaikeuksiin, ei mitään rahaarahaarahaa). Nyt en enää uskalla pyytää mitään ja onpa mielessä käynyt tuo kirkosta eroaminen.

Vierailija
12/27 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 00:11"]

Maailmanrauhaa

[/quote]

Sinun rukouksesi kuullaan!

Kun Jeesus saapuu maan päälle, Hän perustaa tuhatvuotisen Kuningaskunnan, jossa Jeesus Kristus on tuo Kunnian Kuningas, ja joka on tuhat vuotta kestävä RAUHAN VALTAKUNTA! Odota, toiveesi toteutuu!

Vierailija
13/27 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että Tappara voittaisi SM-liigan.

Vierailija
14/27 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että jumala häviäisi kuin pieru Saharaan.

Vierailija
15/27 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

että saisin tyttären, tai vaikka kaksikin.

Vierailija
16/27 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 12:16"]Vastauksestahan tuossa oli kyse, eikä ihmeteosta?

Varmaan pyytäisin nimmarin vanhaan perheraamattuun.
[/quote]
Jumalahan voi vastata eri tavoilla rukoukseen.

Vierailija
17/27 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 00:17"]

Että saisin kokea Jumalan itsensä jotenkin. Olen viime vuosina alkanut kaivata Jumalaa ja hengellisyyttä, mutta en valitettavasti oikein pysty uskomaan niihin asioihin kun ei ole mitään todisteita eikä omakohtaista kokemusta Jumalan olemassaolosta. Tällä hetkellä mitä eniten kaipaisin olisi sellainen Jumalan kohtaaminen, kuin jotkut uskovaiset sanoo että on ikään kuin voisi Jeesuksen kanssa jutella sydämessään, että Jeesus olisi sydämessä. 

[/quote]

Ihana! Tämä rukous tullaan myös kuulemaan Taovissa, sillä se onJumalan tahdon mukainen! Lue Raamattua, Uutta Testamenttia, lie rukoillen. Herra on avaava sen Sanan Sinulle! Ole siunattu! Olet Jumalalle hyvin rakas ja Hän tahtoo johdattaa Sinua Sanansa kautta.

Vierailija
18/27 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoisin piinatulle Palestiinan kansalle oikeudenmukaisen rauhan. 

Vierailija
19/27 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveyttä

Vierailija
20/27 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoilisin, että saisin elää tästä eteenpäin runsasta ja rikasta elämää. Saisin hyvän puolison ja lapsia. Että perheenijäsenillä asiat olisivat hyvin. Että minulla olisi viimein sisäistä rauhaa ja onnellisuudentunnetta. Että, asiat alkaisivat viimeinkin vierimään eteenpäin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi