Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ovatko kaikki ns. somevaikuttajat täysiä tyhjäntoimittajia

Lyyli-täti
11.10.2021 |

Onks heistä mitään hyötyä maailmanmenoon?
Ihan huuhaa porukkaa koko sakki.

Kommentit (23)

1/23 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
2/23 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea keksiä mitä lisäarvoa he tuovat tähän maailmaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miisa on kyllä hauska esimerkki somevaikuttajasta: hän vaikuttaa asioihin vaan silloin kun se hänelle itselleen sopii. Sitten kun somettaja saakin vaikutuksellaan jotain ikävää aikaan niin eihän tietty millään Twitterillä voi olla osaa asiaan :D

Vierailija
4/23 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman tultais kyllä ihan hyvin toimeen. Kukahan heillekin palkan maksaa, kelako?

Vierailija
5/23 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat. Heidän seuraajansa ovat... no enpä sanokaan, mutta arvaatte varmasti mitä ajattelin.

Vierailija
6/23 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En seuraa yhtäkään sometiliä, eikä mulla ole yhtään tiliä somealustoissa, eli mulle ovat pelkkää ilmaa.

Vierailija
7/23 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat.

Vierailija
8/23 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä turhantoimittajat ovat tosiasiallisesti mainostajia. Muuten joutavaa sakkia, mutta minua ärsyttää, kun joudun erilaisten kaupasta ostamieni tuotteiden hinnassa maksamaan kaikkia markkinointi- ja mainoskuluja. Mieluummin jättäisin ne maksamatta ja ostaisin tuotteet halvemmalla.

Markkinaihmiset ovat universumin pohjasakkaa heti pappien jälkeen.

Vierailija
9/23 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko38 kirjoitti:

En seuraa yhtäkään sometiliä, eikä mulla ole yhtään tiliä somealustoissa, eli mulle ovat pelkkää ilmaa.

jollain pienellä tavalla he kuitenkin sinuun vaikuttavat, koska koet tärkeäksi vastata tähän ketjuun.

Jos esim. itse näkisin ketjun vaikkapa nyt painista, en avaisi sitä, koska aihe ei kiinnosta minua millään tasolla enkä tiedä siitä mitään. 

Sama vaikkapa nyt sitten muotivaatteista. 

Vierailija
10/23 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Markkinaihmiset ovat universumin pohjasakkaa heti pappien jälkeen.

Mitenkäs palstameuhkaajat ?

Vierailija
11/23 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta he ovat tavallaan kuin ilmaisia viihdelehtiä. 

En ota esim. Kodin kuvalehteä tai Menaisia vakavasti, joskus saatan jostain asiasta insiproitua 

Sama homma hyvissä blogeissa tai vlogeissa. Ovat viihdettä ja joskus joku juttu innostaa. Esim. vaikka Kirsikka Simberg on mielestäni oikein mainio somevaikuttaja. 

Vierailija
12/23 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ota esim. Kodin kuvalehteä tai Menaisia vakavasti, joskus saatan jostain asiasta insiproitua 

Sama homma hyvissä blogeissa tai vlogeissa. Ovat viihdettä ja joskus joku juttu innostaa. Esim. vaikka Kirsikka Simberg on mielestäni oikein mainio somevaikuttaja. 

Tai vaikka Valeäiti, Ikilomalla, tai Kaksi äitiä ja kaksoset. Ja mikä hassua, oma lapseni on jo aikuinen, ja silti näiden ihmisten juttuja on mielenkiintoista kuunnella. 

13/23 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta. Itsekin välillä käyn kurkkaamassa, mitä Sofialle, Stefulle ja Tuksulle kuuluu.

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
14/23 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa on mainostajia esim. Sara Parikka. Pelkkiä kaupallisia yhteistöitä. En seuraa tällaisia. Ärsyttää kun jotkut influensserit saa ilmaiseksi arvokkaita etuja/tuotteita (yöpymiset Järvisydämessä, lasi-igluissa, treenivaatteita) ja itse joutuisi maksamaan. Siispä en tue yrityksiä jotka käyttää mainonnassa sometyrkkyjä.

Vierailija
15/23 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat.

Vierailija
16/23 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka lasketaan somevaikuttajaksi? Jotkut tubettajat (en nyt puhu vain suomalaisista tai mistään '' my day '' vloggaajista) tekevät parempaa ja mielenkiintoisempaa materiaalia kuin useat tuotantoryhmät ja tv-kanavat. 

Vierailija
17/23 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä

Vierailija
18/23 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monet ovat ihan turhia!

Vierailija
19/23 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivottomimmat lampaat ehkä heidän ohjeitaan ja neuvojaan noudattaa, lieneehän jokaisella kuitenkin se oma fanikuntansa.

Vierailija
20/23 |
11.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, suurinosa vain mainostajia. Esim: Sara Parikan kiiltokuva elämä ja nykyään vain kaupallisia yhteistyötä. Menee kyllä maku.

Valeäiti ei tee muu kuin makoilee sohvalla ja kuvaa isoa mahaansa ja valittaa päänsärkyänsä. Hän ei edes ole taitava kirjoittamaan ja on itseään täynnä velkatalossaan. Tekeekö hän ikinä muuta kuin makaa sohvalla? Sairaan tylsä ja puuduttava ihminen. Sara Parikka sentään hääräilee lastensa kanssa kaikkea kivaa.

No, mielenkiintoista taas on seurata esim Nata Salmelaa, Veronica Verhoa, lähiömutsia jotka ovat selvästi ulkopuolisen silmin fiksuja ja tekevät oikeasti jotain järkevää. Eikö vain turhantoimittajia.