Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olen nainen jota miehet on aina haluneet panna. kysyttävää?

Vierailija
07.12.2014 |

Eli mua on aina haluttu vaan panna. Seksuaalinen vetovoimani on ylitsepääsemätön. Mut jostain syystä en oo vaimomatskua.....

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minultapas kaikki haluavat pannaria. Mitäs siihen sanot?

Vierailija
22/27 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen nainen, mutta mua ei halua kukaan panna. Oot varmaan tosi kaunis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän kuinka yli 60 vuotias ylipainoinen mummo jonka naama oli kuin petolinnun perse sai munaa. Oli kuulema kaveri heränyt aamulla ja tekohampaat olivat olleet vesilasissa.

Joten naiselle aikamoinen saavutus kun mies panee, sillä kuten kaikki tiedämme jotkut miehet panee ihan mitä vaan, siis aivan mitä tahansa, vaikka lyhtypylvästä.

Vierailija
24/27 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostais tietää, millaisia ne miehet on jotka haluaa ap:ta panna. Komeita, rikkaita, älykkäitä ja menestyviä? Vai kenties baarien vakkariasiakkaita, rumia reppanoita, pillunnälkäisiä pikkupoikia, köyhiä maahanmuuttajia tai jotain kaljamahaisia seppoja? Lähes jokainen nainen saisi panoseuraa, jos ei pidä mitään tasoa. 

(Todellisuudessa epäilen ap:ta provoksi)

Vierailija
25/27 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 23:30"][quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 23:27"]

Minuapas haluaa kaikki panna ja seurustelen kuitenkin onnellisesti. Ei kysyttävää mutta neuvon voin antaa, älä ole niin helppo jos haluat miehen kokonaan itsellesi :)

[/quote]

Av:in on täynnä naisia, jotka on harrastaneet ekoilla treffeillä seksiä ja tästä seurauksena kymmenien vuosien avioliitot. Siitä sulle.
[/quote]

Ja sitten ne samat kanat nurisee täällä siitä kuinka pariauhde on paskaa , mies pettää, istuu aina vaan kaljalla jne... Onnea! :)

Vierailija
26/27 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komea, rikas, älykäs ja menestyvä mies ei tuhlaa aikaansa naisten kanssa. Nussit nyhveröitä. M20

Vierailija
27/27 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on yleensä semmosia duunareita raksamiehet, palomiehet yms. Pelimiehet. En päädy sänkyyn koska pelkään tulevani vaan hyväksikäytetyksi. Vaikka tosin haluisinki. Mutta luottamus pitäs olla kunnossa ennen sitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän