olen nainen jota miehet on aina haluneet panna. kysyttävää?
Eli mua on aina haluttu vaan panna. Seksuaalinen vetovoimani on ylitsepääsemätön. Mut jostain syystä en oo vaimomatskua.....
Kommentit (27)
Minä taas en ikinä pääse panemaan vaikka haluaisin, en varmaan edes osaa enää.
Viime kerrat on ollut muutenkin sellaisia 10min hoitoja ja siinä välissä on keretty pitämään kädestäkin kiinni.
Mieltä ylentäviä kommentit, tulikse jo ym.
Olet mies ja homo. Homoilla on vain niin vähän valinnanvaraa, koska heitä on prosentuaalisesti vähemmän.
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 23:18"]
Eli mua on aina haluttu vaan panna. Seksuaalinen vetovoimani on ylitsepääsemätön. Mut jostain syystä en oo vaimomatskua.....
[/quote]
kuulut siis 99% vähemmistöön naisissa.
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 23:19"][quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 23:18"]
[/quote]
kuulut siis 99% vähemmistöön naisissa.
[/quote]hä????
Miehet haluaa panna n. 80 prosenttia naisista, ettei mikään saavutus sinällään.
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 23:22"]
Miehet haluaa panna n. 80 prosenttia naisista, ettei mikään saavutus sinällään.
[/quote]
Jos ihan kaikki otetaan huomioon niin ei kyllä helvetissä ole noin korkealla prosentit.
Seurusteletko vai oletko ikisinkku tuon ominaisuutesi vuoksi? Oletko onnellinen?
Minuapas haluaa kaikki panna ja seurustelen kuitenkin onnellisesti. Ei kysyttävää mutta neuvon voin antaa, älä ole niin helppo jos haluat miehen kokonaan itsellesi :)
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 23:27"]
Minuapas haluaa kaikki panna ja seurustelen kuitenkin onnellisesti. Ei kysyttävää mutta neuvon voin antaa, älä ole niin helppo jos haluat miehen kokonaan itsellesi :)
[/quote]
Av:in on täynnä naisia, jotka on harrastaneet ekoilla treffeillä seksiä ja tästä seurauksena kymmenien vuosien avioliitot. Siitä sulle.
Miehen kirjoittama aloitus, hah. En kerro mistä kärähdit.
Oleellisin kysymys olisi että et kai kuitenkaan ole suostunut monen miehen seksileluksi?
Huh mikä saavutus. Miehet harvemmin haluaa naisia panna.
Roo, roo, roolileikki alkaa,
naistet kaikki kyselkää!
http://www.vauva.fi/keskustelu/4328514/ketju/leikin_roolileikkeja_palstalla_kysykaa/sivu/1
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 23:48"]
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 23:30"][quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 23:27"] Minuapas haluaa kaikki panna ja seurustelen kuitenkin onnellisesti. Ei kysyttävää mutta neuvon voin antaa, älä ole niin helppo jos haluat miehen kokonaan itsellesi :) [/quote] Av:in on täynnä naisia, jotka on harrastaneet ekoilla treffeillä seksiä ja tästä seurauksena kymmenien vuosien avioliitot. Siitä sulle. [/quote] Ja sitten ne samat kanat nurisee täällä siitä kuinka pariauhde on paskaa , mies pettää, istuu aina vaan kaljalla jne... Onnea! :)
[/quote]
Huoh, vajakki.
Sulla ei ole mitään faktapohjaa lähteä yhdistämään huonoja suhteita siihen, koska seksi on tullut niissä kuvioihin.