Olen mies, joka ei soita takaisin.
En siis koskaan soita takaisin yhden yön jutun tai treffien, joiden jälkeen on tullut pillua. Kysy mitä tahansa.
Kommentit (75)
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 00:21"]
Jos sinulla olisi tunneälyä, et antaisi puhelinnumeroasi, jos olet kiinnostunut.
Mies, jolla on tunneälyä, ei puhu "pillun saamisesta".
[/quote]
Päinvastoin, puhelinnumeron antaminen luo illuusion siitä, että olen kinnostunut naisesta, vaikka en sitä aina ole.
Mies, jolla on tunneälyä tietää itse mitä kaltaisensa miehet puhuvat.
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 00:14"]
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 00:03"]
Hyi, miten haluat/voit mennä sänkyyn ihmisen kanssa joka ei kiinnosta?
[/quote]
Helposti. Haluan pillua?
[/quote]
Tunnevammainen mies.
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 00:26"]
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 00:21"]
Jos sinulla olisi tunneälyä, et antaisi puhelinnumeroasi, jos olet kiinnostunut.
Mies, jolla on tunneälyä, ei puhu "pillun saamisesta".
[/quote]
Päinvastoin, puhelinnumeron antaminen luo illuusion siitä, että olen kinnostunut naisesta, vaikka en sitä aina ole.
Mies, jolla on tunneälyä tietää itse mitä kaltaisensa miehet puhuvat.
[/quote]
Muita manipuloiva mies on tunne-elämältään häiriintynyt.
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 00:25"]
Normaali mies ei antaisi numeroaan.
[/quote]
Normaali mies ei siksi saa pillua... Ap
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 00:29"]
Muita manipuloiva mies on tunne-elämältään häiriintynyt.
[/quote]
Ehkä, mutta ainakin ymmärrän naisia. Ap
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 23:58"]
Koska haluan mennä sänkyyn. Jos en anna numeroa, nainen tietää minun olevan pillun perässä. Ap
[/quote]
Oletko hieman yksinkertainen? Tuskin se nainen testaa numerosi sillä hetkellä, voit keksiä sen vaikka päästä. Jos testaaminen pelottaa niin kamalasti, niin kuin varmaan pelottaakin, kun et uskalla edes kieltäytyä, niin väitä akun loppuneen tai laita oma numerosi parilla virheellä, jolloin voit selittää muistaneesi väärin ("anteeks, just vaihtu liittymä").
Kunnon nössöltä vaikutat. Etkö tosiaan uskalla kieltäytyä antamasta numeroasi sille, josta et ole kiinnostunut? Toinen varma nössön ominaispirre on se, että hoitaisit yhteydenpidon mieluiten tekstareilla. Meneekö luu kurkkuun, jos joudut puhumaan suoraan ihmisten kanssa, etkä pysty miettimään sanavalintojasi tuntikaupalla? Et ole mies ollenkaan. Teinityttö olet.
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 00:17"]
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 00:03"]
Jos naiset "pommittavat" kännykkääsi, mitä teet täällä? Onko puhuminen suoraan jollekin niin" akward"? Välillisesti, tuntemattomana ja anonyymina sujuu, muttei muuten. Musta vähän tuntuu, ettei sulle kukaan soita. Sä olet yrittänyt soittaa, mutta sulle ei vastattu. Täällä nuolet haavojasi.
[/quote]
En halua kuulla/aiheuttaa pettymystä. Minulla on korkea tunneäly. Sen takia tulen hyvin toimeen ihmisten kanssa. Toisaalta olen myös ailahtelevainen ja ihmiset alkavat helposti ottamaan päähän. Ap
[/quote]
Pakko kertoa, että purskahdin nauruun, kun luin tämän kommentin. Vai että oikein korkea tunneäly ja että et halua aiheuttaa pettymystä. Miten pihalla voi ihminen olla?
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 00:20"][quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 00:17"]
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 00:12"][quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 23:53"] [quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 23:23"] Tapasin miehen baarissa, mentiin tän kaverille jatkoille koska meidän kavereilla oli juttua. Jatkoilta lähdettiin yhdssä ja tässä vaiheessa tajusin kuinka hyvin tultiinkaan toimeen. Juteltiin hänen luonaan useampi tunti yöllä ja synkkasi tosi hyvin ja puhuttiin syvällisiäkin. Kuunneltiin musiikkia ja meillä oli tosi samanlainen musiikkimaku, tanssittiin kanssa vähän humala päissään ja sitten mentiin nukkumaan. Suudeltiin ja halailtiin, mutta sen pidemmälle ei menty. Aamulla jatku sama meininki ja tultiin tosi hyvin toimeen. Lähdettiin syömään ja kun hänen piti lähtee halattiin ja ei kysynyt edes numeroa... Miksi? Löysin miehen facesta koska yhteisiä kavereita, mutta mies tuskin löytää minua koska minua kutsutaan koko ajan lempinimellä. Tuntuu tyhmältä! Mitä ei oikein tapahtui? [/quote] Kumman päätöksestä ette harrastaneet seksiä? Mun korvaan kuulostaa, että ei sillä vaan tullut mieleen pyytää numeroa. Vaikka en etsis mitään vakavaa niin olisin silti halukas saamaan naisen numeron kuvailemasi jälkeen. Laita facessa viesti ja kiitä vaikka illasta? [/quote] Mentiin nukkumaan nukkumaan, eli ei ajauduttu nukkumaan esim säätämisen myötä. Oltiin jo vieretysten sängyssä kun alettiin pikku hiljaa pussailemaan ja mentiin lusikkaan. Jotain sitten juteltiin ja päädyttiin ihan lyhyesti keskustelemalla siihen ettei seksi/yhen illan juttu olisi jotain mitä kumpikaan etsitään. Ehkäpä laitan hänelle viestin jossain välissä, oli tosi ihana ilta... [/quote] Oletko varma, ettei ole varattu? Siltä tuo kuulostaa.
[/quote]
Facebookissa ei ainakaan siltä vaikuttanut yhtään ja kertoi kaverilleen aikasemmin ennen kun päädyttiin kahdestaan niin pieleen menneistä treffeistä viikon takaa.
[/quote]
Laita viestiä hänelle! Et häviä siinä yhtään mitään :)
Hävettää olla mies ja lukea tälläistä. Älä valehtele itsellesi tuosta tunneälystä tai muustakaan. Olet manipuloiva ja omaat häirintyneet mielipiteet. Kohtelet naisia esineinä, joiden tunteita (omia tunteitasi) et pysty kohtaamaan enää jälkikäteen. Tunnet huonoa omaatuntoa ja aiheesta. Tosi mies on rehellinen naiselle ja itselleen. Sun ei ole mikään pakko missään vaiheessa valehdella kenellekään. Aliarvioit naisia todella paljon. Mitä oikein kuvittelin saavasi tällä avaukselle..jonkun naisen pelastamaan sinut itseltäsi?
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 00:38"]
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 00:25"]
[/quote]
Normaali mies ei siksi saa pillua... Ap
[/quote]
Mutta sunhan ei pitänyt olla normaali mies. Justhan sä tuolla aiemmin selitit kuinka et ole koskaan tavannut naista, joka ei olisi kiinnostunut susta. Eli sä et olekaan sellainen, mitä täällä mainostat.
Susta vaan puuttu jotain, koska jos olisit oikeasti peto, sun ei tarvitsisi huijata saadaksesi.
Porvoolaista tunneälyä, ei sen vakavampi asia. Haluatteko tänne lisää porvoolaisia? Jos haluatte niin rohkaiskaa näitä avautumaan lisää.
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 23:38"]
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 23:35"]
Mäpäs en annakaan numeroani. En jaksa sitään perään soittelua. Sanon ihan reilusti, että kiitos, oli mukavaa ja tämä oli tässä.
[/quote]
Miksi minulta pyydetään numeroa jo treffien aikana? Eihän siitä voi kieltäytyä ilman, että cockblockkaa itsensä. Ap
[/quote]