Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen mies, joka ei soita takaisin.

Vierailija
07.12.2014 |

En siis koskaan soita takaisin yhden yön jutun tai treffien, joiden jälkeen on tullut pillua. Kysy mitä tahansa.

Kommentit (75)

Vierailija
41/75 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 23:45"]

Miks soittaisit, ei sitä aviomiestä kannata nussimalla yrittää hankkia.

[/quote]

Ok?

Vierailija
42/75 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi annant numerosi...? Outoa jos ei haua että "pommitetaan" :D Mä en anna numeroa sellaiselle josta en olisi oikeasti kiinnostunut tai saati menisi sellaisen kanssa sänkyyn!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/75 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
44/75 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko asperger -piirteinen?

Vierailija
45/75 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 23:54"]

Miksi annant numerosi...? Outoa jos ei haua että "pommitetaan" :D Mä en anna numeroa sellaiselle josta en olisi oikeasti kiinnostunut tai saati menisi sellaisen kanssa sänkyyn!

[/quote]

Koska haluan mennä sänkyyn. Jos en anna numeroa, nainen tietää minun olevan pillun perässä. Ap

Vierailija
46/75 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 23:58"]

Oletko asperger -piirteinen?

[/quote]

En tietääkseni.

Vierailija
47/75 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ylipäätään vaihdatte numeroita?

Vierailija
48/75 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 23:53"][quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 23:23"]

Tapasin miehen baarissa, mentiin tän kaverille jatkoille koska meidän kavereilla oli juttua. Jatkoilta lähdettiin yhdssä ja tässä vaiheessa tajusin kuinka hyvin tultiinkaan toimeen. Juteltiin hänen luonaan useampi tunti yöllä ja synkkasi tosi hyvin ja puhuttiin syvällisiäkin. Kuunneltiin musiikkia ja meillä oli tosi samanlainen musiikkimaku, tanssittiin kanssa vähän humala päissään ja sitten mentiin nukkumaan. Suudeltiin ja halailtiin, mutta sen pidemmälle ei menty. Aamulla jatku sama meininki ja tultiin tosi hyvin toimeen. Lähdettiin syömään ja kun hänen piti lähtee halattiin ja ei kysynyt edes numeroa... Miksi?

Löysin miehen facesta koska yhteisiä kavereita, mutta mies tuskin löytää minua koska minua kutsutaan koko ajan lempinimellä. Tuntuu tyhmältä! Mitä ei oikein tapahtui?

[/quote]

Kumman päätöksestä ette harrastaneet seksiä? Mun korvaan kuulostaa, että ei sillä vaan tullut mieleen pyytää numeroa. Vaikka en etsis mitään vakavaa niin olisin silti halukas saamaan naisen numeron kuvailemasi jälkeen. Laita facessa viesti ja kiitä vaikka illasta?
[/quote]

Jospa halusi pussailemalla varmistaa onko oikeasti kiinnostunut ja sinä oletit väärin. Sitä paitsi kaikki tulee jatkoilla toimeen.

Vierailija
49/75 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 23:58"]

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 23:54"]

[/quote]

Koska haluan mennä sänkyyn. Jos en anna numeroa, nainen tietää minun olevan pillun perässä. Ap

[/quote]

Hyi, miten haluat/voit mennä sänkyyn ihmisen kanssa joka ei kiinnosta?

Vierailija
50/75 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 23:24"]

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 23:17"]

Eihän tuossa ole mitään ihmeellistä. Normaalit ihmiset on juuri noita, jotka ei soita jos ei kiinnosta sen ihmeemmin.

[/quote]

Ongelma on siinä, että nämä naiset pommittavat kännykkääni. En jaksa vastata. Ap

[/quote]

Jos naiset "pommittavat" kännykkääsi, mitä teet täällä? Onko puhuminen suoraan jollekin niin" akward"? Välillisesti, tuntemattomana ja anonyymina sujuu, muttei muuten.  Musta vähän tuntuu, ettei sulle kukaan soita. Sä olet yrittänyt soittaa, mutta sulle ei vastattu. Täällä nuolet haavojasi.

Vierailija
51/75 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 23:53"]

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 23:23"]

Tapasin miehen baarissa, mentiin tän kaverille jatkoille koska meidän kavereilla oli juttua. Jatkoilta lähdettiin yhdssä ja tässä vaiheessa tajusin kuinka hyvin tultiinkaan toimeen. Juteltiin hänen luonaan useampi tunti yöllä ja synkkasi tosi hyvin ja puhuttiin syvällisiäkin. Kuunneltiin musiikkia ja meillä oli tosi samanlainen musiikkimaku, tanssittiin kanssa vähän humala päissään ja sitten mentiin nukkumaan. Suudeltiin ja halailtiin, mutta sen pidemmälle ei menty. Aamulla jatku sama meininki ja tultiin tosi hyvin toimeen. Lähdettiin syömään ja kun hänen piti lähtee halattiin ja ei kysynyt edes numeroa... Miksi?

Löysin miehen facesta koska yhteisiä kavereita, mutta mies tuskin löytää minua koska minua kutsutaan koko ajan lempinimellä. Tuntuu tyhmältä! Mitä ei oikein tapahtui?

[/quote]

Kumman päätöksestä ette harrastaneet seksiä? Mun korvaan kuulostaa, että ei sillä vaan tullut mieleen pyytää numeroa. Vaikka en etsis mitään vakavaa niin olisin silti halukas saamaan naisen numeron kuvailemasi jälkeen. Laita facessa viesti ja kiitä vaikka illasta?

[/quote]

Mentiin nukkumaan nukkumaan, eli ei ajauduttu nukkumaan esim säätämisen myötä. Oltiin jo vieretysten sängyssä kun alettiin pikku hiljaa pussailemaan ja mentiin lusikkaan. Jotain sitten juteltiin ja päädyttiin ihan lyhyesti keskustelemalla siihen ettei seksi/yhen illan juttu olisi jotain mitä kumpikaan etsitään. Ehkäpä laitan hänelle viestin jossain välissä, oli tosi ihana ilta...

Vierailija
52/75 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 00:03"]

Hyi, miten haluat/voit mennä sänkyyn ihmisen kanssa joka ei kiinnosta?

[/quote]

Helposti. Haluan pillua?

Vierailija
53/75 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naiset "pommittavat" kännykkääsi, mitä teet täällä? Onko puhuminen suoraan jollekin niin" akward"? Välillisesti, tuntemattomana ja anonyymina sujuu, muttei muuten.  Musta vähän tuntuu, ettei sulle kukaan soita. Sä olet yrittänyt soittaa, mutta sulle ei vastattu. Täällä nuolet haavojasi.

[/quote]

En halua kuulla/aiheuttaa pettymystä. Minulla on korkea tunneäly. Sen takia tulen hyvin toimeen ihmisten kanssa. Toisaalta olen myös ailahtelevainen ja ihmiset alkavat helposti ottamaan päähän. Ap

Vierailija
54/75 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 00:02"]

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 23:53"][quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 23:23"] Tapasin miehen baarissa, mentiin tän kaverille jatkoille koska meidän kavereilla oli juttua. Jatkoilta lähdettiin yhdssä ja tässä vaiheessa tajusin kuinka hyvin tultiinkaan toimeen. Juteltiin hänen luonaan useampi tunti yöllä ja synkkasi tosi hyvin ja puhuttiin syvällisiäkin. Kuunneltiin musiikkia ja meillä oli tosi samanlainen musiikkimaku, tanssittiin kanssa vähän humala päissään ja sitten mentiin nukkumaan. Suudeltiin ja halailtiin, mutta sen pidemmälle ei menty. Aamulla jatku sama meininki ja tultiin tosi hyvin toimeen. Lähdettiin syömään ja kun hänen piti lähtee halattiin ja ei kysynyt edes numeroa... Miksi? Löysin miehen facesta koska yhteisiä kavereita, mutta mies tuskin löytää minua koska minua kutsutaan koko ajan lempinimellä. Tuntuu tyhmältä! Mitä ei oikein tapahtui? [/quote] Kumman päätöksestä ette harrastaneet seksiä? Mun korvaan kuulostaa, että ei sillä vaan tullut mieleen pyytää numeroa. Vaikka en etsis mitään vakavaa niin olisin silti halukas saamaan naisen numeron kuvailemasi jälkeen. Laita facessa viesti ja kiitä vaikka illasta? [/quote] Jospa halusi pussailemalla varmistaa onko oikeasti kiinnostunut ja sinä oletit väärin. Sitä paitsi kaikki tulee jatkoilla toimeen.

[/quote]

mies pussaili minua koko ajan ja vielä aamullakin kun oltiin lähdössä syömään. Puoli unessa huomasin hänen pussaavan niskaani jne. ei ollut omasta mielestäni siis mikään the kokeilu pusu. Minulla on joskus ollut yhden illajuttuja ja niiden protokolla on kyllä tuttu ja tämä ei nyt ollut sitä paitsi siltä osin ettei numeroita vaihdettu. Mutta kiitos näkökulmasta!;)

Vierailija
55/75 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 00:12"][quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 23:53"]

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 23:23"]

[/quote]

[/quote]

Mentiin nukkumaan nukkumaan, eli ei ajauduttu nukkumaan esim säätämisen myötä. Oltiin jo vieretysten sängyssä kun alettiin pikku hiljaa pussailemaan ja mentiin lusikkaan. Jotain sitten juteltiin ja päädyttiin ihan lyhyesti keskustelemalla siihen ettei seksi/yhen illan juttu olisi jotain mitä kumpikaan etsitään. Ehkäpä laitan hänelle viestin jossain välissä, oli tosi ihana ilta...
[/quote] Oletko varma, ettei ole varattu? Siltä tuo kuulostaa.

Vierailija
56/75 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuossa ole mitään ihmeellistä. Normaalit ihmiset on juuri noita, jotka ei soita jos ei kiinnosta sen ihmeemmin.

[/quote]

Ongelma on siinä, että nämä naiset pommittavat kännykkääni. En jaksa vastata. Ap

[/quote]

No minkä ihmeen takia annat heille puhelinnumerosi? Ei pidä antaa puhelinnumeroaan, jos ei ole kiinnostunut.

Vierailija
57/75 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 23:08"]

Mainittakoon vielä, että tämä oli hienoinen kärjistys. Soitan vain, jos mielestäni naisessa oli jotain tosi uniikkia.

[/quote]

No mitä se uniikkisuus on? Että nainen ei ainakaan ole niin tyhmä, että menisi yhdenillantutun kanssa sänkyyn?

Vierailija
58/75 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 00:17"]

[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 00:12"][quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 23:53"] [quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 23:23"] Tapasin miehen baarissa, mentiin tän kaverille jatkoille koska meidän kavereilla oli juttua. Jatkoilta lähdettiin yhdssä ja tässä vaiheessa tajusin kuinka hyvin tultiinkaan toimeen. Juteltiin hänen luonaan useampi tunti yöllä ja synkkasi tosi hyvin ja puhuttiin syvällisiäkin. Kuunneltiin musiikkia ja meillä oli tosi samanlainen musiikkimaku, tanssittiin kanssa vähän humala päissään ja sitten mentiin nukkumaan. Suudeltiin ja halailtiin, mutta sen pidemmälle ei menty. Aamulla jatku sama meininki ja tultiin tosi hyvin toimeen. Lähdettiin syömään ja kun hänen piti lähtee halattiin ja ei kysynyt edes numeroa... Miksi? Löysin miehen facesta koska yhteisiä kavereita, mutta mies tuskin löytää minua koska minua kutsutaan koko ajan lempinimellä. Tuntuu tyhmältä! Mitä ei oikein tapahtui? [/quote] Kumman päätöksestä ette harrastaneet seksiä? Mun korvaan kuulostaa, että ei sillä vaan tullut mieleen pyytää numeroa. Vaikka en etsis mitään vakavaa niin olisin silti halukas saamaan naisen numeron kuvailemasi jälkeen. Laita facessa viesti ja kiitä vaikka illasta? [/quote] Mentiin nukkumaan nukkumaan, eli ei ajauduttu nukkumaan esim säätämisen myötä. Oltiin jo vieretysten sängyssä kun alettiin pikku hiljaa pussailemaan ja mentiin lusikkaan. Jotain sitten juteltiin ja päädyttiin ihan lyhyesti keskustelemalla siihen ettei seksi/yhen illan juttu olisi jotain mitä kumpikaan etsitään. Ehkäpä laitan hänelle viestin jossain välissä, oli tosi ihana ilta... [/quote] Oletko varma, ettei ole varattu? Siltä tuo kuulostaa.

[/quote]

Facebookissa ei ainakaan siltä vaikuttanut yhtään ja kertoi kaverilleen aikasemmin ennen kun päädyttiin kahdestaan niin pieleen menneistä treffeistä viikon takaa.

Vierailija
59/75 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

En halua kuulla/aiheuttaa pettymystä. Minulla on korkea tunneäly. Sen takia tulen hyvin toimeen ihmisten kanssa. Toisaalta olen myös ailahtelevainen ja ihmiset alkavat helposti ottamaan päähän. Ap

[/quote]

Jos sinulla olisi tunneälyä, et antaisi puhelinnumeroasi, jos olet kiinnostunut.

Mies, jolla on tunneälyä, ei puhu "pillun saamisesta".

Vierailija
60/75 |
08.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

No minkä ihmeen takia annat heille puhelinnumerosi? Ei pidä antaa puhelinnumeroaan, jos ei ole kiinnostunut.

[/quote]

No sehän täällä selitteli, ettei voi olla antamatta numeroa, koska muuten ei pääse jaolle. Ihmeellisin selitys koskaan! Jos ihmiset hyppäävät punkkaan niin sitten hyppäävät. Koskaan en ole kuullut, että numeroita vaihdettaisiin ennen aktia... Säälittävää, kun kaveri on jatkuvasti puutteessa, naiset soittelee häiriöksi asti ja aina vaan uutta matoa koukkuun... Ihan itse aiheutettu oma masokistinen järjestelmä, mutta ehkä mieli pysyy virkeänä eikä tylsisty?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän