Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen mies, joka ei soita takaisin.

Vierailija
07.12.2014 |

En siis koskaan soita takaisin yhden yön jutun tai treffien, joiden jälkeen on tullut pillua. Kysy mitä tahansa.

Kommentit (75)

Vierailija
21/75 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

18: Saattoi vain etsiä yhden yön juttua ja oli liian kohtelias vain häipyäkseen seuraavana aamuna. Tai sitten rehdisti unohti ja nyt katuu sitä. Olen elämässäni vahingossa kadottanut yhteyden erääseen mahtavaan naiseen. Kadun sitä vieläkin. Ap

Vierailija
22/75 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 23:24"]

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 23:17"]

Eihän tuossa ole mitään ihmeellistä. Normaalit ihmiset on juuri noita, jotka ei soita jos ei kiinnosta sen ihmeemmin.

[/quote]

Ongelma on siinä, että nämä naiset pommittavat kännykkääni. En jaksa vastata. Ap

[/quote]

No jos oot lähtenyt johonkin sosiaaliseen kanssakäymiseen mukaan (panemaa) niin hoida se sitten kunnolla loppuun saakka. Onko niin vaikeaa sanoa nätisti, että olet mukava mutta en halua tavata. Selkärangattomuutta toi on!

m31

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/75 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 23:24"]

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 23:17"]

Eihän tuossa ole mitään ihmeellistä. Normaalit ihmiset on juuri noita, jotka ei soita jos ei kiinnosta sen ihmeemmin.

[/quote]

Ongelma on siinä, että nämä naiset pommittavat kännykkääni. En jaksa vastata. Ap

[/quote]

Ap sä oot vajukki. Laittamalla yhden viestin "en ole enää kiinnostunut, hyvää jatkoa" välttyisit tolta pommitukselta. Mut hei, eihän idiootti nyt helpointa ratkaisua keksi ;)

Vierailija
24/75 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 23:27"]

Entä jos tilanne olisi toiste päin? Olisit löytänyt naisen joka nappaa ja sitten nainen yht äkkiä lopettaa viesteihin vastaamisen jne. Eikö ole ärsyttävää ettei saa suoraa vastausta.

[/quote]

Ei ole vielä tullut vastaan naista, joka ei olisi minusta ollut kiinnostunut. Minulla on liikaa kokemusta naisten miellyttämisestä lukuisten treffien takia. Ap

Vierailija
25/75 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 23:24"][quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 23:17"]

[/quote]

[/quote]

Ongelmaa ei edes olisi, mikäli lakkaisit jakamasta numeroasi naisille, joista et ole kiinnostunut.

Vierailija
26/75 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
27/75 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 23:18"]

Sama juttu. Usein annan miehille väärän numeron mutta pari kertaa tullut hirveässä jurrissa annettua epähuomiossa se oikea. Vituttaa kun sit soittoa ja viestiä pukkaa koko ajan.

[/quote]

Vihdoin joku, joka ymmärtää minua. Ap

Vierailija
28/75 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 23:31"][quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 23:27"]

Entä jos tilanne olisi toiste päin? Olisit löytänyt naisen joka nappaa ja sitten nainen yht äkkiä lopettaa viesteihin vastaamisen jne. Eikö ole ärsyttävää ettei saa suoraa vastausta.

[/quote]

Ei ole vielä tullut vastaan naista, joka ei olisi minusta ollut kiinnostunut. Minulla on liikaa kokemusta naisten miellyttämisestä lukuisten treffien takia. Ap
[/quote]

kovat on pojalla puheet! :D mä otan tuollaisilta luulot pois ja sitten ne itkee, että naiset on julmia. Sorkke vaan!

Vierailija
29/75 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäpäs en annakaan numeroani. En jaksa sitään perään soittelua. Sanon ihan reilusti, että kiitos, oli mukavaa ja tämä oli tässä.

Vierailija
30/75 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 23:35"]

Mäpäs en annakaan numeroani. En jaksa sitään perään soittelua. Sanon ihan reilusti, että kiitos, oli mukavaa ja tämä oli tässä.

[/quote]

Miksi minulta pyydetään numeroa jo treffien aikana? Eihän siitä voi kieltäytyä ilman, että cockblockkaa itsensä. Ap

Vierailija
31/75 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
32/75 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 23:31"][quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 23:27"]

[/quote]

[/quote] kovat on äijällä luulot itsestään.

Vierailija
33/75 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 23:35"]

kovat on pojalla puheet! :D mä otan tuollaisilta luulot pois ja sitten ne itkee, että naiset on julmia. Sorkke vaan!

[/quote]

En yhtään epäile sinua. Ehkä olet samanlainen kuin minä, mutta vain nainen. Joka tapauksessa kumpikaan meistä ei varmasti soittelisi toisensa perään. Mehän molemmat käyttäydymme saman protokollan mukaan. Ap

Vierailija
34/75 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa

Vierailija
35/75 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 23:41"][quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 23:35"]

[/quote]

En yhtään epäile sinua. Ehkä olet samanlainen kuin minä, mutta vain nainen. Joka tapauksessa kumpikaan meistä ei varmasti soittelisi toisensa perään. Mehän molemmat käyttäydymme saman protokollan mukaan. Ap
[/quote]

ero meissä on se, että mä en edes menisi sänkyyn tuollaisen kanssa

Vierailija
36/75 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]
Kuule minusta kuulostaa siltä, että et tajua yhtään, miten pihalla olet. Voin vakuuttaa sinulle, hyvä urpo tuntematon mies, että et koskaan koskaan tule löytämään sitä elämäsi naista, koska tunne-elämäsi on häiriintynyt ja ihmisyytesi on kadoksissa. Sairaalloinen satunnaisten naisten paneminen ja vielä normaalisti tuntevien naisten tunteiden häikäilemätön aliarvioiminen on vastenmielistä. Heitä se kännykkäsi vessanpönttöön ja hae apua. Luuseri.

Vierailija
37/75 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks soittaisit, ei sitä aviomiestä kannata nussimalla yrittää hankkia.

Vierailija
38/75 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 23:44"]

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 23:41"][quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 23:35"] kovat on pojalla puheet! :D mä otan tuollaisilta luulot pois ja sitten ne itkee, että naiset on julmia. Sorkke vaan! [/quote] En yhtään epäile sinua. Ehkä olet samanlainen kuin minä, mutta vain nainen. Joka tapauksessa kumpikaan meistä ei varmasti soittelisi toisensa perään. Mehän molemmat käyttäydymme saman protokollan mukaan. Ap [/quote] ero meissä on se, että mä en edes menisi sänkyyn tuollaisen kanssa

[/quote]

En muuten minäkään.

Vierailija
39/75 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
40/75 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 23:23"]

Tapasin miehen baarissa, mentiin tän kaverille jatkoille koska meidän kavereilla oli juttua. Jatkoilta lähdettiin yhdssä ja tässä vaiheessa tajusin kuinka hyvin tultiinkaan toimeen. Juteltiin hänen luonaan useampi tunti yöllä ja synkkasi tosi hyvin ja puhuttiin syvällisiäkin. Kuunneltiin musiikkia ja meillä oli tosi samanlainen musiikkimaku, tanssittiin kanssa vähän humala päissään ja sitten mentiin nukkumaan. Suudeltiin ja halailtiin, mutta sen pidemmälle ei menty. Aamulla jatku sama meininki ja tultiin tosi hyvin toimeen. Lähdettiin syömään ja kun hänen piti lähtee halattiin ja ei kysynyt edes numeroa... Miksi?

Löysin miehen facesta koska yhteisiä kavereita, mutta mies tuskin löytää minua koska minua kutsutaan koko ajan lempinimellä. Tuntuu tyhmältä! Mitä ei oikein tapahtui?

[/quote]

Kumman päätöksestä ette harrastaneet seksiä? Mun korvaan kuulostaa, että ei sillä vaan tullut mieleen pyytää numeroa. Vaikka en etsis mitään vakavaa niin olisin silti halukas saamaan naisen numeron kuvailemasi jälkeen. Laita facessa viesti ja kiitä vaikka illasta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä