1618 uutta tartuntaa! Sairaalassa yhtä paljon kuin keväällä 2020! 31 kuolemaa 14 päivässä
Onko kaiken tämän arvoista pitää baareja ja yökerhoja auki jotta päästään ryyppäämään???
https://yle.fi/uutiset/3-11300232
Hallitus tulee tällä menolla tap-pamaan yhtä paljon kuin Tegnell teki Ruotsissa. Nyt ainakin ne baarit / yökerjot ja turhat urheilutapahtumat kiinni!
Kommentit (95)
Ma mut siellä sairaalassa on. Iltis paljasti joku aika sitten.
Ei taida olla ikäihmisiä niiden kuolleiden joukossa. Nyt menee jo perusterveitä, joskin tyhmiä.
Siellä ne rokottamattomat nyt kokeilee koronaa.
Neljä kuoli eilen.
Hah.
Minä viheltelen menemään täysin rokotettua vailla huolen häivää
Liian hidas tahti ruumiskasoille. Nuo kerkii haudata lapioimallakin.
Vierailija kirjoitti:
Neljä kuoli eilen.Hah.
Ylpeys käy lankeemuksen edellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt ois hyvä aika ottaa se rokote ja lopettaa ne salaliittoteoriat....
Voisitko linkata koronarokotteiden pitkäaikaiset haittavaikutukset?
Suomi keskeytti Modernan rokotukset nuorille miehille
https://yle.fi/uutiset/3-12132652
Tämäkin vain folioiden salaliittoa?
Niin, paha lähteä linkittämään rokotteen (mahdollisia) pitkäaikaisia haittavaikutuksia, kun itse rokote on vasta vuoden vanha. Se on lyhyt ikä rokotteelle, vuosia voi mennä kunnes pitkäaikaisvaikutukset ovat selvillä.
Vierailija kirjoitti:
Eli sairaalassakin ovat suomalaisten kukkarolla:(
Vierailija kirjoitti:
Onko kaiken tämän arvoista ihmisten olla noin typeriä? Ei sinne baareihin ole mikään pakko tunkea. Luulisi, että yli 1,5 vuoden jälkeen olisi jotain oppinut ja myös oma järki sanoisi jotain. Uskomatonta kuinka tyhmiä suurin osa ihmisistä on.
Tämä koronapandemia on kyllä konkreettisesti osoittanut, kuinka uskomattoman tyhmiä ihmisiä Suomesta löytyy yhteiskunnan kaikilta tasoilta. Ei hyvältä näytä Suomen tulevaisuus tällä populaatiolla.
Vierailija kirjoitti:
Ja syitä heidän sairastumisilleen on haettu! Asuvat mm. ahtaasti.
Eikö jokin väljä omakotitalo/mammukka kävisi? Voisko vihreät edistää tätä?
Kyse on influenssasta jonka tiedottaminen on saanut sairaat mittasuhteet jotta se rokote otettaisiin.
Sairaalahoitoa tarvitsevien määrä tosiaan kasvaa. Ja on itse asiassa tosi korkeelle jo nyt. Ja mitä tekee THL? Muuttaa linjaustaan JUURI NYT! Eli täysin rokotettujen ei tarvitse enää mennä koronatestiin, vaikka olisi oireita. Maassamme oleskelevat A f gaanit, S o malit ja kumppanit ymmärtävät tuon tietenkin niin, että Kenenkään ei tarvitse mennä enää testiin koskaan, koska korona on ohi...
Ihme lampaita te, jotka määytte, että rokottamattomien pitäisi itse maksaa sairaalahoitonsa. Surullisinta on, että ette itse tajua, kuinka kuvottavaa ja sairasta ajattelunne on. Samoin 40-luvulla ajateltiin, että tietyllä kansanosalla ei ole niitä oikeuksia, jotka on kaikilla muilla. Eikä silloinkaan osa nähnyt ajattelutavassaan mitään vääristynyttä.
On kyllä hienoa kun on tuplarokotukset otettu.
Jotkut testailee, miltä tuntuu kun keuhkot ei toimi.
Niillä on sama tunne, kuin yrittäisivät hengittää mehupillin läpi.
Siksi ekana annetaan lisähappea, ettei aivot vaurioidu.
Aina sekään ei riitä.
Sitten pistetään rokottamaton koomaan ja tungetaan hengityskoneen letkut keuhkoihin.
Mutta jotkut haluaa kokeilla tätäkin.
Ne tietää lääkäreitä paremmin, virologeja paremmin.
Vaihtoehto on helppo, ilmainen ja kaikkien saatavilla. Rokote.
Vau...taidanpa lähteä lenkille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt ois hyvä aika ottaa se rokote ja lopettaa ne salaliittoteoriat....
Voisitko linkata koronarokotteiden pitkäaikaiset haittavaikutukset?
Suomi keskeytti Modernan rokotukset nuorille miehille
https://yle.fi/uutiset/3-12132652
Tämäkin vain folioiden salaliittoa?
Niin, paha lähteä linkittämään rokotteen (mahdollisia) pitkäaikaisia haittavaikutuksia, kun itse rokote on vasta vuoden vanha. Se on lyhyt ikä rokotteelle, vuosia voi mennä kunnes pitkäaikaisvaikutukset ovat selvillä.
Sen takia pitää pyytää linkkiä noilta foliohattua huutavilta.
Vierailija kirjoitti:
Anna meille meidän jokapäiväinen rokotteemme... Tai oikeastaan illalla voisi saada vielä toisen. Ikävä mennä nukkumaan tyhjällä koronarokotesuonella.
👍🤣
Vierailija kirjoitti:
1618 tartuntaa, MUTTA luvussa on useamman päivän tartuntaluvut mukana. No, totta v i t u s s a siinä on useamman päivän luvut mukana, kun te ette enää ITSE ilmoita lukuja viikonloppuisin!! Mutta ilmoitatte nyt sitten näemmä joka maanantai luvun näin ääliömäisesti ja täysin turhalla selityksellä.
Aina tämän päivän luvussa on ollut tapauksia useammalta päivältä, usein ne ovat tunnetuista ryvästymistä
peräisin tai jo viikko sitten sammutetuista tartuntaketjuista.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006629867.html
Suomessa raju nousu uusien koronatartuntojen määrässä – Näin THL selittää korkeaa lukua
Tartuntatautirekisteriin ilmoitettiin keskiviikkona 93 uutta koronavirustartuntaa. TTHL:n mukaan tapaukset jakaantuvat reilun viikon ajalle ja iso osa niistä liittyy jo tiedossa oleviin ryvästymiin.
Heini Särkkä
9.9.2020 13:54
Suomessa on todettu viimeisen vuorokauden aikana 93 uutta koronavirustartuntaa. Luku on lähes kolminkertainen verrattuna viime päivinä julkaistuihin lukuihin.
https://www.ts.fi/uutiset/paikalliset/4924267/Turun+Sanomien+menneet+ko…
Tänään pidetyssä tiedotustilaisuudessa kerrottiin, että koronatartuntojen määrä on kasvanut Suomessa viikossa 30 prosentilla. Sairaalahoidossa oli keskiviikkona 134 potilasta. Heistä 21 oli tehohoidossa. Tilaisuudessa kerrottiin myös, että tänään torstaina olisi tullut 570 uutta tartuntaa, mutta ne ovat useamman päivän ajalta.
https://yle.fi/uutiset/3-11259160
11.10.2021 klo 12.25 THL: Keski-Suomessa 155 uutta koronavirustartunaa
Terveyden ja hyvinvoinnin laitoksen (THL) mukaan Keski-Suomessa on todettu 155 uutta koronavirustartuntaa. Luvussa on mukana tapauksia useammalta päivältä.
https://demokraatti.fi/suomessa-tehtiin-murheellinen-koronaennatys-viim…
24.2.2021 15:14 ・ Päivitetty: 24.2.2021 15:24
Suomessa tehtiin murheellinen koronaennätys viime viikolla
Korkeimmillaan yli 600 tartuntaa päivässä
Uusien tartuntojen ennätyspäivä epidemian aikana oli Suomessa 25. marraskuuta, jolloin positiivisia koronatestejä tehtiin yhden päivän aikana 619. Tartuntojen määrä on noussut yli kuudensadan myös 25. tammikuuta ja 15. helmikuuta.
Tartuntatautirekisterin päivittäiset luvut eivät täsmää niihin tartuntalukuihin, jotka THL raportoi päivittäin, sillä tapaukset merkitään tartuntatautirekisteriin näytteenottopäivän mukaan. THL:n päivittäin kertomissa luvuissa voi olla mukana tartuntoja useamman päivän ajalta.
Vierailija kirjoitti:
Neljä kuoli eilen.Hah.
"Hah"? Miten kylmiä ja sairaita jotkut ihmiset ovat? Olen koko lyhyen ikäni pitänyt valtaosaa ihmisistä enemmän tai vähemmän ilkeinä ja itsekkäinä, mutta nyt koronan myötä tuntuu, että ihmiset todella paljastavat todellisen luonteensa. Mikä on tämä vastakkainasettelu, typerä taistelu rokotettujen ja rokottamattomien välillä? Ihmiset vaikuttavat nyt viimeistään lopullisesti seonneen. Rokotetut toivovat jo rokottamattomien kuolemaa. Sairasta!
Korona ei katoa ennen kuin on kiertänyt meistä jokaisen. Rokotteen ottamalla voi välttyä vakavalta taudilta, kuolemalta ja vähentää sairaaloiden taakkaa.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä hienoa kun on tuplarokotukset otettu.
Jotkut testailee, miltä tuntuu kun keuhkot ei toimi.
Niillä on sama tunne, kuin yrittäisivät hengittää mehupillin läpi.
Siksi ekana annetaan lisähappea, ettei aivot vaurioidu.
Aina sekään ei riitä.
Sitten pistetään rokottamaton koomaan ja tungetaan hengityskoneen letkut keuhkoihin.Mutta jotkut haluaa kokeilla tätäkin.
Ne tietää lääkäreitä paremmin, virologeja paremmin.Vaihtoehto on helppo, ilmainen ja kaikkien saatavilla. Rokote.
Vau...taidanpa lähteä lenkille
Kyllä se riski joutua koronan vuoksi sairaalaan on edelleenkin perusterveellä pieni. Otan ennemmin sen riskin kuin osallistun rokotekokeeseen. Sitä paitsi, THL:n mukaan syyskuussa yksi neljästä eli 25% sairaalajaksolla koronan vuoksi olleista oli rokotettuja: Syyskuun aikana sairaalahoidossa olleista 13 prosenttia on ollut kahdesti rokotettuja, 13 prosenttia kerran rokotettuja ja loput 74 prosenttia rokottamattomia.
Täysin rokotettu ei tarvitse mennä.koronatestiin vaikka olisi oireita. Onpa H e l vetin hieno ohjeistus THL, kun esim flunssassa ei saa mennä nyt töihin, monessa työpaikassa ( esim isossa kaupassa missä itse olen töissä) on ehdoton kielto, eli flunssassa ei nyt töihin tulla.