Mikä IHME kaverilla oikein ON???
Soitti tänään mielettömän raivon vallassa, sekoili ja haukkui mua vaikka millä nimityksillä. Yritin väliin rauhotella ja kysellä mitä asia koskee, mutta puhui vain päälle ja raivosi sekavana. Lopussa vielä haistatteli ja ns. iski luurin korvaan. Kunnon tolkkua en kaverin puheesta saanut, enkä keskusteluun minkäänlaista punaista lankaa. Tämä raivokohtaus tuli ihan puun takaa, koska meillä ei mun mielestäni ole ollut aimmin riitoja, joista olisi voinut jäädä jotain hampaankoloon. Eli mikä ihme tällä kaverilla voi olla? Vaikutti olevan ihan selvinpäin. Olen ihan shokissa vieläkin!
Kommentit (52)
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 23:46"]
Voi ny luoja, 13 vuotta ykköstyypin diabeetikkona ollut eikä oo ikinä sokeriepätasapaino tommosta tehny. Kiukkunen voi olla mut jotain rajaa - hyvä tekosyy vaan käyttää.
[/quote]
Eipä raivoa minunkaan muksuni. Yhtäkkiä vain veto loppuu kuin patterilelusta ja jalat tuntuvat heikoilta. On hiukan ärtyisä, jos sokerit nousevat yli 15 jostakin syystä.
No täältä tuskin saat siihen vastausta kysy kaverilta.
[quote author="Vierailija" time="08.12.2014 klo 00:08"]
päihteet
[/quote]
Tää on mahdollista. Tietääkseni laskee jotain annoksia minkä verran voi ottaa ja vitukseen ottaa. Yrittää kuulema lopetella ja on huolissaan tilanteestaan, mut ratkee vitutuksen aikana jos ööliä sattuu olemaan kaapissa. ap
Mistä kamasta muka tulee tollaset raivarit? Kaukaa haettua. Uusi tieto oli että diabeetikko voi kilahtaa
Selittää hyvin mun isän ajoittaisen kiukuttelun
Joo, väitti stressiä ja pms-oireita. Mut myönsi, et epäilee itekin sokrutautia ja lupas mennä kokeisiin. Täytyy varmaan muistutella, et menee. Kiitti näistä! :) ootte ihanii! Täytyy lähtä töihin. Ap
Olisiko iskenyt psykoosi jostakin syystä? Käyttääkö hän tietääksesi jotakin lääkkeitä väärin, huumieta, alkoholia? Onko suvussa skitsofreniaa?
Tais soittaa väärälle henkilölle..
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 21:07"]
Olisiko iskenyt psykoosi jostakin syystä? Käyttääkö hän tietääksesi jotakin lääkkeitä väärin, huumieta, alkoholia? Onko suvussa skitsofreniaa?
[/quote]
Hei, tietääkseni ei ole huume- tai mielenterveysongelmia. Nähdään lähes päivittäin ja mitään tämän tyyppistä käytöstä ei ole ennen ilmennyt. Tunnettukin jo jonkin aikaa...ja selkeitä riitoja ei mun mielestä meidän välillä ole ollut. Eli tosiaan järkytti tällänen. Eli mistä toi ois voinut johtua ja miten mä nyt teen tän asian kanssa? ap
Olisit laittanut viestin ja kysynyt.
Tai ehkä et halua tajuta.
Soita takaisin! ja kysy mikä on ongelma!
Laita hänelle rauhallinen tekstiviesti, että "Hei kamu, soitit minulle hurjan tuohtuneena. En yhtään ymmärtänyt mistä on kyse. Otathan yhteyttä, kun voit". Tai jos hän asuu lähellä, lähde oikeasti käymään ja katsomaan. Olen kokenut kahden kaverin kohdalla tuon psykoosiin paukahtamisen, ja kummallakin oli taustalla 10-15 vuoden kannabiksen käyttöä ja muuta, josta en ole perilläkään. 2
2