Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä kuukautiset viipyy?!

Vierailija
07.12.2014 |

Sain lapsen 8kk sitten ja kuukautiset alkoivat 5kk sitten. Kuukautiskierto ollut 25-27 pvä ja nyt jo 28pvä eikä näy. Voiko vielä vaihdella raskauden jälkeen näin?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 19:41"]Sain lapsen 8kk sitten ja kuukautiset alkoivat 5kk sitten. Kuukautiskierto ollut 25-27 pvä ja nyt jo 28pvä eikä näy. Voiko vielä vaihdella raskauden jälkeen näin?
[/quote]

Minulla kierto oli pitkään 25- 36 päivää.. kannattaa tosin testata jos on epävarma :)

Vierailija
2/6 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh, ollaan kyllä käytetty ehkäisyä mutta aina jännittää. Varsinkin kun meidän lapsiluku on täynnä.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsiluku on meilläkin täynnä ja joka kuukausi panikoin kun ei menkkoja kuulunu. Onneksi tehtiin essure :)

Vierailija
4/6 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohdin samaa Ap. Mulla tulee pian vuosi täyteen vauvan syntymästä ja vieläkään ei kuukautiset ole alkaneet.

Vierailija
5/6 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alavatsaa juilii, mutta menkkoja ei kuulu. :o Pelottaa, että nyt nää onkin jotain raskausoireita! Onko ketään kellä kierto heittää päivillä?

Ap

Vierailija
6/6 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aina heitellyt kauan. Ensin siis poissa imetyksen ajan ja sen jälkeen mennyt muutama kk ennen kuin ovat normalisoituneet.
Kuopus 1,5v ja nyt alkanut olemaan aikalailla päivälleen tarkat.