Ottaako miehet teihin yhteyttä numeron pyydettyään?
En vain jaksa käsittää miksi miehet pyytävät puhelinnumeroa jos eivät ole aikeissa ottaa mitään yhteyttä. Tänä syksynä olen (pyynnöstä) antanut puhelinnumeroni neljälle miehelle, joista yksikään ei ole ollut yhteydessä sen jälkeen. Yleensä aika sama kaava: tavataan baarissa, jutellaan, tanssitaan, ehkä jotain pientä läheisyytä. Joskus mies on pyytänyt jatkoille, joskus vain kysyy haluaisitko nähdä vielä ja pyytää numeron. Jatkoille en ole lähtenyt, mutta kaikki ovat kysyneet numeron vasta sen jälkeen kun tämä on ollut selvää. Ymmärrän siis todellakin, että monet etsivät baarista vain yhden illan juttuja ja se on ihan ok. Sitä en ymmärrä miksi pitää puhua uudelleen näkemisestä jne. vaikka siihen ei olisi mitään aikomusta. Viides tapaus perjantailta... hiljasta on eli tuskin kuuluu mitään. Turhauttavaa! Paljon parempi olisi vaan toivottaa hyvät yöt ja kiittää seurasta.
Muilla vastaavia kokemuksia? Ikää mulla 27v, jos se jotain merkitsee :) miehet suht saman ikäisiä.
Kommentit (25)
Hups, vahingossa annoin yläpeukun seiskalle. Kyllä minulle ovat miehet soitelleet vaikka en olekaan heti lähtenyt mukaan harrastamaan miehen "tarjoamaa" seksiä. Ihme ajattelua.
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 22:42"]
Hups, vahingossa annoin yläpeukun seiskalle. Kyllä minulle ovat miehet soitelleet vaikka en olekaan heti lähtenyt mukaan harrastamaan miehen "tarjoamaa" seksiä. Ihme ajattelua.
[/quote]
No samoin..ja todella outoa ajattelua seiskalta. Tietää toki ettei asia ole näin mut yrittää vakuuttaa naisia :D Ihan kuin se toimis..
Muutamia mahdollisia syitä:
- Joku kerää numeroita vain itsetunnon kohennukseksi
- Seuraavana päivänä tulee se oma tyttöystävä mieleen
- Huppelissa tulee vikiteltyä kovin erityylisiäkin naisia kuin mikä selvänä tuntuisi hyvältä idealta
- Monet miehet ovat rohkeampia pienessä maistissa kuin selvin päin, jolloin pitäisi soittaa
- Pelimies kerää numeroita pahan päivän varalle
- Jälkikäteen tulee mieleen, että nainen oli seurustelijatyyppiä ja itseä ei sitoutuminen kiinnosta
- Miehen ilta on jatkunut jonkun toisen naisen seurassa, ja numero on mennyt roskiin
- Kovan humalan takia eivät edes muista, mikä se outo numerolappu taskussa oikein on
- Numero on hukkunut illan kohelluksissa
Huoh. Et ole tarpeeksi kiinnostava.
Eivät muista enää seuraavana päivänä lisänneensä jonkun numeron puhelimeen?
Vastauksena kysymykseen, kyllä ovat olleet yhteydessä, joille numeron olen antanut. Enkä kyllä jakele kovinkaan auliisti numeroani.
2: Jep, kaikki aivan mahdollisia syitä, en kiistä :) Kysymys oli lähinnä se, että onko mulla käynyt auttamattoman huono tuuri vai onko tämä ihan "normaali" käytäntö?
Sinkkuna olen ollut jo vuosia. Tänä vuonna olen "hyväksynyt" asian enkä etsimällä etsinyt mitään. Jotenkin hullua, että sen jälkeen kun päätin baarissa vain pitää hauskaa ystävieni kanssa, onkin yhtäkkiä vientiä ollut ihan mahdottomasti. Iskuyrityksiä tulee useita joka kerta. En siis todellakaan vaihtele numeroa kaikkien kanssa. Ennen siis kukaan ei edes kysynyt numeroa tms. ikinä!
ap
4: En kyllä jotenkin usko tähän. En ole itse ollut hirveässä humalassa, eikä ole kyllä vastapuolikaan. Ja yleensä siis vähintään tunti/tunteja vietetty aikaa yhdessä jos numerot on vaihdettu.
Miltei joka kerta. Niinä kertoina kun olen kieltäytynyt yhden yön jutusta ja sanonut, että voit sä saada mun numeron jos haluat niin ei kuulu enää mitään. Molemmat antaa pakit silloin omalla tavallaan.
Jos jotain vakavaa haluaa baarista, niin se tulee sitten sen yhden illan seksin kautta kun ollut kivaa ja halutaankin nähdä uudelleen. Ei niin, että ensin kieltäydyt miehen tarjoamasta seksistä ja odotat, että sellanen vielä haluaisi ottaa suhun yhteyttä...
Ja vähän outoa, että olet mukamas sinut sinkkuutesi kanssa ja samaan aikaan ihmettelet vauvapalstalla et mikshei ne baariäijät ota muhu yhteytt!?
7: Näissäkin tilanteissa mies on itse kysynyt numeroani. Ja sen jälkeen kun olen sanonut että menen ihan omaan kotiin yöksi. En tosin tiedä onko siinä vielä tarkoitus yrittää saada mut tuntemaan että kiinnostusta ois muullekin kun yhdelle yölle (vaikkei ole) josko sitten lähtisin mukaan. Voi toki olla. Kaikki eivät ole siis edes pyytäneet jatkoille, ovat vain sanoneet että oli kivaa ja ois kiva nähdä vielä jne.
8: Heh, no ehkä ilmaisin itseäni vähän epäselvästi. Haluaisin siis parisuhteen, sitä en kiellä. Ennen ehkä kävin baarissa enemmän sillä asenteella, että tänään haluan löytää jonkun. Oli se sitten vaikka yhden illan juttu tms. No harvemminpa sieltä mitään löytyi. Nyt kun lähden sillä asenteella, että menen sinne vain tanssimaan ja pitämään hauskaa, niin yhtäkkiä löytyykin tosi mielenkiintosia tyyppejä. Ehkä sitä jotenkin avoimemmin juttelee ihmisille jos ei ole mitään taka-ajatuksia. Sitten jos juttu luistaakin hyvin ja toinen tuntuu kiinnostavalta ja alkaa ehdotella tapaamista niin ei kai kukaan sinkku siitä kieltäydy :) En siis vietä unettomia öitä tämän asian takia ja nuku puhelin tyynyn alla. Tämä on nyt vain toistunut niin monta kertaa, että ihmetyttää.
Ei enää halua soitella mitään pilapuheluja kun naiset yleensä antaa väärän numeron.
Kyllä mulla ainakin on kännissä tapana pyydellä puhelinnumeroita ihan vaan tavan vuoksi. Se mikä tuntuu hyvältä ajatukselta kännissä, ei aina ole sitä selvinpäin seuraavana aamuna :D
Antaako miehet omia puhelinnumeroita naisille?
Jaahas, en muista milloin olisin viimeksi ollut sinkku ja antanut oikean numeroni, mutta kyllä silloin miehet soittivat minulle.
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 20:41"]
[/quote]
Eikö niitä joskus vaihdeta niin, että toinen soittaa toisen numeroon siinä vaihtotilanteessa? Näin olen ainakin itse toiminut.
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 20:45"]
[/quote]
Eikö niitä joskus vaihdeta niin, että toinen soittaa toisen numeroon siinä vaihtotilanteessa? Näin olen ainakin itse toiminut.
[/quote]
Tuo on niin ärsyttävää. :D Koska kyllä mun mielestä riittäisi, että se mies ottaa mun numeron, ei mun tarvitse saada sen numeroa, jollei se aio olla yhteydessä (ja senhän saan siis sitten kun ollaan yhteydessä seuraavan kerran).
Miksi ne numerot pitää vaihtaa molemmin puolin?
Juurikin näin, mies jostain syystä pyytää numeron vaikken ole halunnut yhden yön suhdetta. Eikä puhelin soi. Olenkin jo oppinut niin, etten enää edes odota soittoa ja lähden heti uudestaan baanalle tapaamaan uusia miehiä. Sellaiset miehet soittavat, jotka eivät ole heti samana iltana pyytäneet mukaansa.
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 20:38"]
Kyllä mulla ainakin on kännissä tapana pyydellä puhelinnumeroita ihan vaan tavan vuoksi. Se mikä tuntuu hyvältä ajatukselta kännissä, ei aina ole sitä selvinpäin seuraavana aamuna :D
[/quote]Tiedetään, rohkeus pettää kun kuningas alkoholi ei ole enää auttamassa.
[/quote]En edes pyydä, sillä vain antamalla oman numeron tietää onko toinen kiinnostunut.
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 22:06"]
No hups. Äsken se perjantainen laitto sit viestiä :D
I rest my case.
ap
[/quote]
Hihi, olipa jotenkin ihana kuulla :)