Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

TAMMIKUISET pinoutukaa tänne!

05.09.2006 |

Noh, missäs aamuvirkut tammikuiset ovat? Vai enkä vain huomannut ketjua...

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan taas kotosalla. Oltiin kahden viikon lomalla pohjoisessa, ja siitä viikko miehen kanssa kahdestaan mökkeilemässä ja kylpylässä. Oli kyllä piristävää olla kahdestaan moneen vuoteen! :) Tehtiin kaikkea sellaista, mitä ei silleen voi lasten kanssa harrastaa, kuten keilailua, pyöräilyä, lenkkeilyä (käsi kädessä tietty:), kylpylässä löhöilyä, uimista jne... Otin myös loman kannalta syömistenkin suhteen: hampurilaisia, pitsaa, limpparia, leipää, salaattia jne... Kaikenlaista " hömppää" ! No, oli meillä miehen siskon häistä lihakastikkeen ja pottujen " jämiä" mukana, niillä kans herkuteltiin. Kaikista suurin " ihmetys" oli, kun istuskelin sohvalla mökissä ja aloin ääneen oikeen päivitellä, että " Hei, kukaan ei VOI nyt tulla marisee " Äiti, anna vettä!" tai " Äiti, mulla tulee pissa!" tai " Äiti, anna ruokaa!" tai muutakaan " vaatimista" . Mies naureskeli mulle, että onko oikeesti NOIN mahtavaa olla lomalla! :) No, kyllähän se on, kun tavallisesti aina oot lasten kanssa 24h/vrk vuodet ympäri! ;) Mies saa kuitenkin aikuiskontakteja ja olla kuuntelematta lasten vikinöitä töissä reilun 8h päivässä ;)

Kiva on taas alkaa tutut, normaalit rutiinit ja päivän jutut. Lapsetkin on innoissaan, kun omat lelut on niin kivoja loman jälkeen! :) Ja omat kaverit pihalla, niitä onkin ollut ikävä!

Täällä oli puhetta hajuista ja aisteista :) No, tuo hajuaisti kyllä on melkoisen erilainen näin raskaana ollessa kuin muuten. Haistan kaikki liiankin tarkasti (lue: tarkoittaa sitä, että tulee sit helpommin huono olo, kun haistaa kaiken), mies sitä välillä ihmettelee, kun minä haistan jotain ja hän ei :) Eniten kuitenkin oksettaa ja ällöttää kaikenlaiset eritteet... Tänään oltiin esim. tuossa pihalla lasten kanssa, ja naapuripariskunta tuli koiriensa kanssa lenkiltä. Toinen koirista sitten " yskähteli" ja sylkäisi suustaan melkoisen limalöntin. Hyi olkoon, mulla meinas oikeesti laatta lentää!! Siis jo pelkkä sellaisen liman näkeminen teki tosi huonon olon. Ja kaiken kukkuraksi, kuin pisteenä iin päälle: muutaman hetken päästä huomasin, kun oma kuopukseni konttasi pihalla ja alkoi tutkia juuri sitä LIMAAA!! :( Yöks yöks yöks! No, ei muuta kuin käsien pesulle ja äkkiä! Onneksi ei ehtinyt suuhunsa niitä sormia sitten laittaa! :) Anteeksi tällaiset " limajutut" , mutta kun kerran oli puhetta ;)

Vauva liikkuu paljon, tuntuu että jatkuvaa menoa on masussa. Öisinkin herään välillä koviin potkuihin, mutta onneksi se ei oo vielä jatkuvaa ja jokaöistä! :) Pitää nyt vielä nauttia näistä suht hyvistä öistä, kun kohta se valvominenkin alkaa, kun saa aina parempaa asentoa vaan hakea... Supistelee silloin tällöin. Varsinkin saunassa, ja lenkin jälkeen. Pitänee siis molempia hiukan rajoittaa?! Ja tuolla ulkona kävellessä huomaan, että ne " ihanat" liitoskivutkin on taas mukana kuvioissa :( No, kyllä tää tästä! Vielä on kuitenkin PALJON parempi olo itsellä kuin edellisiltä vastaavilla viikoilla ;)

Jakselkaapas, siskot! :)

Nasu rv 22+3

Vierailija
22/45 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellou pitkästä aikaa!

Oli sitten viikonloppuna tuon esikoisen 5-vee synttärit ja kyllä siinä juhlimista riitti. Ensin la oli päiväkotikamut kekkereillä ja sitten illalla vielä kummit. Sunnuntaina kävi sukulaisia kolmessa eri kahvituksessa...Blaah! Jalat oli iltaisin ihan puhki ja ne suorastaan särki! Lapsi oli kyllä onnelinen, nyt on taas tavaravarastot täydennetty.

( . ) Olin eilen rakenneultrassa TYKS:ssa vauvan päänympärys vastasi jälleen aikaisempaa LA:ta , mutta eivät suostuneet muuttamaan! No eipä kai tuo haittaa. Eli siis tänään on viikot 20+1 tai 19+4 ihan miten vaan, itse kyllä sanon että olen siis puolivälissä...Siellä kaveri oli kippuralla ja voi mainiosti. Kätilö sanoi, ettei ole lapsessa mitään moittimista ja sehän olikin tärkein tieto. :) Kunnon kuvaa ei saanut tosin aikaiseksi. Liikkeet alkoi näkymään tuossa viikonloppuna ulospäin , IHANAA! kohta siis isukki ja esikoinen pääsevät ihastelemaan muksautuksia.

SINDA:

Mä hiplasin viime viikolla KapAhlissa samaista haalaria kuin sinä...En raaskinnut vielä ostaa, mutta ehkä pitäs, koska myöhemmin syksyllä tulee varmaan uusia malleja kaupat täyteen ja hinnat ovat sen mukaiset. Nyt vois saada vielä edullisesti jonkin kivan pikkuhaalarin.

Jaahas, nyt taidan tältä päivältä jo kotiutua.

Äitee + " Aatu 20+1"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

TalviG:mä oon tullut siihen tulokseen että täällä keskises suomes on yleensä lumet tullut vasta jouluviikolla ja kylmää vasta tammikuus tai myöhemminkin,että en kyl mitään investointei aio tehä.Aattelin että toi laskettelutakki sen verran viel päälle menee että tarkenee..ja lainataa sit vaik miehen kuteit jos siltä tuntuu...

Kumiukkeleist tuli mieleen et meillä ei seksi taho oikein onnistuu ilman niitä,ku alkaa heti vihloo alapäätä ja kohdun suuta jos tuota siemennestettä sinne sisään pääsee.. onkos kellään muulla moista vaivaa ilmenny? Ei kauhian kiva vaiva,mut olettettavasti saattaapi miehen sperma sit auttaa synnytyksen käynnistelyissä :P

T:Isa

Vierailija
24/45 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toppatakeista joku kyseli ja oon kans sitä miettiny että pitääköhän semmonenkin hommata kun just vuodenvaihteessa on maha isoimmillaan.. toivottavasti ei, eihän sitä tartte sitten taas enää sen jälkeen. Toisaalta ei sitä kylmääkään saa ottaa, no katotaan miten isooksi tämä maha tästä vielä venyykään!

Isabelluska

kertoili kirvelevästä spermasta, olisko kuitenkin niin että sulla olis limakalvot kuivat ja se kirvelisi? Mulla oli nimittäin niin ja SEKS:n mukava hoitaja kertoi, että Cheridan-öljy apteekista (semmosessa pumppupullossa, lotion tyypiltään) auttaa semmoseen ja voi käyttää liukasteenakin. Tosi hyvää *no ennoo maistanu ;-) *

ja käy laittaa tietysti muuallekki, rintoihin oon itte laittanu kun ne vaan paisuu ja paisuu ja nännit on välillä niin tosi kipeet jo nyt.

Ei kai tuo määrä joka " kertalaakina" spermaa tulee vielä voi laukaista synnytystä..? Näin ainakin mullen vakuuteltiin.

Lydia

Ai että saisikin ottaa buranaa, no johan on kun toiset sanoo toisin (siis lekurit). Mutta tietysti tuo Panacod auttaa kyllä kans, pitääpä seur.käynnin yhteydessä muistaa pyytää resepti. Harvoin onneksi tuo iskias oikein pahaksi äityy mutta nythän se saattaa ärtyä tuosta mahankin kasvusta ja asennon muutoksesta mikä selkään väistämättä tulee raskauden myötä.

*hih* mullei se kaveri sattunu oleen työkaveri jolle tokaisin sen hommelin, mutta ei se puhunu mitää, nauroin vaan mutta kaiketi mielessään manasi mullen kauhean tulevaisuuden ja tulevasta lapsestani varmaan jonkun sos.pummin ;-)

Siinä mielessä " mukava" kun luki noita synnäripuolen kokemuksia erilaisista synnytyksistä ja niissä tapahtuneista mokista yms, että niitä näyttää sattuvan ihan tasaisesti joka puolella maata! Niin Hgin, Treen kuin pienemmissäkin paikoissa. Ihan hyvä kun niitä tulee julki. Kai se nykyajan kiire teettää sinnekin puolelle omat vaikeutensa.

Jaa niin mä kans kävin ostamassa semmosen tukivyön. En nyt muista merkkiä, mutta siinä on alareunassa ainakin 5cm leveä napakka kaistale, josta vyön voi tarrajutskalla kiristää sopivaksi. Mahan kohta on semmosta ohutta ja liukasta ikäänkuin liivikangasta. Siihen ei jää mikään paita kiinni. Vyö alkaa nyt olla semmonen että sitä voi käyttää, aluksi oli liian pieni maha siihen, tuntui ettei pysy ylhäällä tai oli semmosta löysää. Toki niitäkin saa eri kokoisia (ainkin S,M,L), itse ostin M-kokoisen. Mä tykkään kovasti, ei tunnu missään nipistelyjä kun äkisti nousee ylös tms. Muuten niitä nipistelyjä mahan sivuilla ja nivusissa onkin nyt alkanut tulemaan. Illalla venyttelin sängyssä selälläni maaten ja yhtäkkiä vihlaisi niin *krss* kovaa oikealta alhaalta että luulin jo jonkun venähtäneen kunnolla, mutta otti vaan hetken kipeetä.

Mammavaatteita oon hommannut vaan kahdet housut. Ekat oli HM:ltä ja ovat tosi mahtavat, tykkään kun siinä on mahan kohdalla toi resori. Joudun tosin käyttämään vyötä housuissa, koska ei tuo resori pidä niitä ylhäällä. Toiset ostin Keskiseltä ne Mama Licious merkkiset. Niiden vyötärö on matalaa mallia ja muuten olisivat hyvät, MUTTA kun mun kropan malli ei ole mitenkään perinteisen naisellinen: mulla ei oo takapuolta saati lantiota juurikaan, joten mihinkä mä tommoset lantiohousut kiristän kun maha pukkaa yläpuolella olla isoompi kun luntioomet jo nyt. Muutama viikko sitten oli aivan tasapaksu rinnoista alaspäin -tosi sexy- Joku meni suunnittelussa pieleen :/

Mä joudun varmaan kohta siityä henkseleihin tai raksilahousuihin, ostan yksinkimmin nokian kummisaappaat ja heinähatunkin *murinaa*

Vai maitoa teillä jo pukkaa, yhtäkkiä silmitellessä te ootte jo kaikki uusiosynnyttäjiä joilla tulee jo nyt maitoa ???

Mä en oo semmosta huomannut itselläni, mutta jostain syystä nännit ovat suurentuneet ja ne tummat ympäröivät alueet kans ja ovat kummasti koholla. Miehen mukaan ovat huomattavan jämäkät noin kokonaisuutena 8-o Taitaa olla pettymys vuoden päästä tuo paidan sisältö ;-) voi-i kun teille ei saa pantua sähköpostia, mulla olis tuohon asiaan aivan räävittömän hyvä sarjakuva ;-> hih hih..

Zatu

suunnittelee hurjia menoja ehtooksi! Hae kuule säki sitä öljyä apoteekista niin homma luistaa 8D

Mielettömälle

hurjasti onnea rakenneultran johdosta! Kuin myös viime viikolta takana. Mukava kuulla hyviä uutisia! Jännä juttu kun tua Seinäjoella eivät siirtele muita laskettuja aikoja vaikka ultrien perusteella kertovatkin välillä olevan edellä välillä perässä.. Kai ne odottaa myöhempiä ultria vielä. Tai niin ainakin mun kohdalla ovat toimineet.

Nasun

lomafiiliksiä fiilistelen itsekin ja kuvittelen itseni takkatulen ääreen mökille jonnekin kauas. AAH! Tosi mukavia hetkiä teillä ollut.

HUH

mäkun en eilen kehdannut niihin sipsimielitekoihini sanoa, että niiden lisäksi teki älyttömästi mieli olutta!! Onneksi täällä muutkin ovat samojen himojen kanssa tekemissä! Taidankin tänään toteuttaa " unelmani" : sipsejä, dippikastiketta ja holitonta olutta!! Ja sitten mä istun soffalla mahani kanssa ja katton nauhalta jonkun vkl nauhoitetun leffan! Oikein röhnötän siinä soffalla niinku Wagner ja mutustan sipsejä ympäriinsä! JOO NIIMMÄTEEN!

Oululaiset suunnittelivat taapaamisensa sisältöä. S-joen taapaaminen voisi kanssa olla semmonen vapaamielinen, tarkotan siis että ei mitään sen kummempaa ohjelmaa? Oon tosi huonoa kauppaseuraa ainakin ja jos meitä muumakin tulee niin ei siitä tahdo mitään ees tullakaan. Tai sitten sitä ittekkin innostuu shoppaileen..mäkun en oo mitään vielä ostanu! NIIN toisaalta voisin sitten teiltä kysellä että MILLAISTA kantsii *silmät loistaa jo* Mikä viikonpäivä olis teille paras vaihtoehto? Jos lähetään siitä liikkeelle, voidaan se pvm sopia myöhemminkin.

Sukupuolesta sen verran, että kysyttiin viimeviikkoisessa rakenneultrassa sitä, mutta ei tuo ryökäle tahtonut sitä näyttää, polvet pysyi visusti yhdessä *aippäänsä tullut ;-)

Onko teillä muilla kokemuksia, kertooko lääkärit SEKS:ssä sukupuolta vaikka näkisivät? Ajattelin kun mulla on tän sokrun takia joka kk kontrollikäynti siellä ja joka kerta lääkäri ultraa kun ne seuraa vaavin kokoa. Että onko turha edes kysyä sitä?

Treemalle

kans toivotan mukavata lomaa miehensä kanssa!! Voin vain kuvitella että on luxusta! Oletkin tullut tähän sakkiin tässä heinä/elokuun aikana, en ainakaan muista sun nikkiä alkukesästä..?

TOSIN kyseessä voi olla tuo raskausajan dementiakin, joka tuntuu Marian johdolla olevan tää monella muullakin.

Oikein nauratti kun alkasin tätä tän päivän pinoo lukemaan ja aloitin tuolta viimeseltä sivulta ja toisella sivulla jossain kohtaa sisältöön uppoutuessani alkasin kelaamaan vahingossa takaperin juttuja. Mietin ja mietin että kylläpä tämä nyt tuntuu kauhean tutulta asialta...sitten mietin, että mitähän tuo Sindakin nyt toiseen kertaan kertoo nuo samat asiat.. JA SITTENHÄN MÄ HOKASIN että itte tolloo luen niitä uudestaan :\

Sitte oon huomannu että luen aivan kauhian paljon väärin!! Siis sanoja menee väärin, en käsitä.. kutistuvat aivot...KÄÄK eli periaatteessa kun oikeen nopiaa päätä heiluttaa niin pitääs kolaata? Paree kun ei kokeele.

No nyt mä lähden sinne sipsikauppaan ja meen kotia. Oon tää töimaalla aina vaan kun meillä on tää vähän tätä päivystystä tän raksatyömaan takia: miehiä tulee ja menee .. Sen takia nää jututkin ovat mitä ovat !

Mary 20+6

*huomenna taas uusia lukemia*

Vierailija
25/45 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=CD5555]Mies on taasen golffaamassa ja minä yksin kotona. Mitäs sitä silloin muutakaan tekemistä olis, ku netissä pyöriminen? :)

[color=EE7600]Sinda75: Minä olen kotoisin reilu 100 kilsaa Oulun eteläpuolelta ja tällä hetkellä asustelen täällä pääkaupunkiseudulla. Vanhemmat asuu kotipaikkakunnalla edelleen ja reilun viikon päästä olen tulossa sukuloimaan Ouluun. On tarkoitus käydä kummipojan 12-vuotissynttäreillä ja tädin luona hakemassa vanhoja vauvanvaatteita. Tarkoitus olisi tässä jossain vaiheessa kyllä muuttaa takaisin sinne kotiseudulle. Koko sukuni siellä asuu edelleen. Mieskin on myötämielinen, vaikka itse onkin Turun seudulta kotoisin. Muutetaan varmasti ennen kuin tää esikoinen kouluun menee :)

[color=CD5555]Ardisia: Kyselit, miten täällä meinataan talvi tareta. No mäkin olen ajatellut, ettei kunnon talvi (hirveesti lunta ja 20 astetta pakkasta) tule ainakaan ennen joulukuuta, joten en ajatellut tehdä sen suurempia hankintoja. Kuukauden pärjään vanhalla reilumman kokoisella untuvatoppatakilla. Jos se ei mee kiinni, niin sit täytyy lainata ulkoiluun miehen takkia. Kaupassa käynnit yms. menee kyllä takki auki.

[color=EE7600]Mä leivoin eilen itse sämpylöitä, ku mulla on niitä tehnyt mieli vaikka kuinka kauan. Siis itsetehtyjä sämpylöitä voilla ja lasi maitoa. Nam! Onnistuivatkin mainiosti ja söin niitä varmaan viisi heti putkeen. Sit olikin ähky ja paha olo :)

[color=CD5555]Sinda taisi kysellä, et onko muita jäseniä Kutistuneet Aivot Ry:hyn. No täällä olis yksi. Olen töissä naureskellut jo viikon verran, et kyllä on lapsivesi noussut aivoihin saakka, ku ei millään saa kaikkia hommia tehtyä, joita ennen sai. Ajatus pätkii minkä ehtii ja ne myös karkailee koko ajan. Työkaverit varmaan hermostuu ennen marraskuun loppua ja äitiysloman alkua :)

[color=EE7600]Mut nyt makoileen sohvalle hetkeksi rankan työpäivän jälkeen...

Sulina + Papu rv 23+5

Vierailija
26/45 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mary_:

voi-i kun teille ei saa pantua sähköpostia, mulla olis tuohon asiaan aivan räävittömän hyvä sarjakuva ;-> hih hih..

No kuules,pukkaa tuloho tuaho mun anonyymihin boxiin: MariaElina-79@luukku.com

Spermoosta: Juu,joskus pukkaa kutiamaha,on meleko kuivaa ollu,vaik himot olis kohriillansa..höh!

Jätämmä sitten aina välillä päästämäti tupihi :) hianua kun kukaan ei oo kovin hiano puheessansa täällä ;)

Eikä ne mällit mitää vaikuta,enneku kohrun suu on muutennii pehmenny..ei siis nyt oo mitää vaikutusta,jos siis tilannes on " normaali" !

ai nii, mullenki käy semmoonen vapaa mielinen tapaaminen*hihittää*

Vierailija
27/45 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marialle lähti s-postis justihin äsken, joten tarkkaileppa postias!

Kävin kurkkimassa noita muitakin palstoja ja vastailin muutamiin alkuraskauden uteluihin ja paniikkeihin. Tuntuu hienolta kun voi osaltaan kertoa omia tuntemuksia/kokemuksia kun muistaa hyvin mitä se oli rv:llä 7-9 kun kaikki nipistykset laittoi miettimään että no ulos se tulee..ja sitten kun ne lakkas niin: NO NIIN nysse kuoli.

Näin niinkun tosi kärkistettynä tietenkin, mutta suurinpiirtein pitää paikkansa ajatusmaailma.

mutta mutta,

hyvää illanjatkoa teille, poistun takavasemmalle!

Vierailija
28/45 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve teille tammikuuset, hetkisen jo taustalla teitä seurannehena uskaltaurun ilimoottautumaan joukkoon - tiärä sitten kuinka aktiivinen eherin olla, mutta yritystä olla pitää. Niin kotoosalta heti tuntuu, kun omaa kiältäki täällä praatatahan...

Ittellä kotona kaksi leikki-ikäistä, kolomatta orotellahan saapuvaksi tammikuun puales välis - likkaa toivotahan.

Monenlaasta galluppia täällon meneellänsä, mutten muista niistä pualiakaan. Tissiistä ei tuu maitua ainakaan viälä, vanha toppatakki saa kelevata ja kotona oon ajatellu olla maharollisimman kauan, ainakin niin kauan ku hermot menöö, miäskin saas kyllä hetkisen olla kotona, kunhan se saataas vaan käytännös ja talourellises miäles onnistumahan.

Tämän hetken kuuma peruna omas miäles on rakenneultra, johona olin päivänä taannoosena. Minkämoosia arvioota te ootta siälä saanu viikkojen ja kokojen suhteen verrattuna ekahan ultrahan? Ittiä ultra jäi niin kaivelemahan, että suunnittelen täs yksityyselle menua. Kätilö-täti kun nimittään sai lähes 2 viikkua piänemmän tulokkaan ku menkat ja eka ultra antoo ymmärtää. Jalaat oli pitkät, mutta vartalo ja pää piänenlaaset. Ymmärtääsin kyllä, jos täs oltaas jotaan piäntä sukua, mutta ku justihi toisippäin. Murehrinko siis aiheesta vai täysin aiheetta?

Mukavia illan jatkoja kullekin viuhahrellen tai iliman.

t. köppäänen

Vierailija
29/45 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistäs Mary mullekin se sarjakuva, ja saapi muutkin postia laitella. Mielelläni vastailen ku aikaa on ;)

mimmuh@hotmail.com

Taitaa Zatu muuten olla viuhahtelemassa ku ei oo moneen tuntiin ittestään ilimotellut... =)

Mukavalta kuulostaa noi treffien suunnittelut =) Mielelläni osallistuisin sekä S-joen että Oulun tapaamisiin jos pystyisn. Kotipakkakuntani on siinä välillä. Jos vaan ryhymä yhtä tiiviisti kirjoittellee vielä ensi talavena vauvojen synnyttyä, niin sovitaan sitte treffit niin tulen mukkaan! Nyt en näitten suppareitten takia viitsi/uskalla lähtiä reissaamaan tuhansia kilometrejä. Tarkoitus kyllä oli....

Nyt syömään sitä mustikkapiirakkaa :) Lätkäsin sekkaan vähän vattuja, tuli aivan ihanaa makeaa :)

Ardisia

Vierailija
30/45 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskauden aikana tosiaan jonkun tutkimuksen mukaan aivot kutistuu sen 5 %, palautuu noin vuodessa. Noh, kahden ekan raskauden välillä ei ehtinyt palautumaan ollenkaan ja luulen, että nyt maksan sen jälkipyykkiä. ;)

Tältä päivältä esimerkki: piti hakea mies töistä. Työpaikkojen välillä noin 5 km matkaa. Ajelin, ajelin ja ajelin, kunnes en enää tiennyt missä olen. Mietin, että mihis hemmettiin olinkaan menossa. Mitäs täällä teen? Ja sitten uukkarit, kun muistin, mihin on matka. Ja kas... käännyin oikealle tielle päästyäni väärästä risteyksestä. Ja taas uukkarit. Meni 5 km matkaan 45 minuuttia. Mies soitti jo peräänkin, että onko tapahtunut jotain. Pyöritteli vaan päätään kun kerroin.

Noh, osan varmaan tästä aivottomuudesta voi laittaa isän sairaudesta murehtimisen piikkiin, univaivojen piikkiin ja muuten vaan tohelon luonteeni piikkiin. Osa saa kyllä mennä raskauden lukuun.

Ja sitten sperma-asioista! Ihan kuulkaa helpotti lukea, että täällä on muitakin spermalle allergisia. ;)

Pari kertaa puuhastelujen jälkeen on tullut aivan tolkuton kutina. Ei auta vaikka pesee. Ensin jonkun tunnekuohun vallassa kyselin mieheltä, että onko se käynyt vieraissa ja nyt jakoi mulle jonkun taudin. No ei tunnustanut. Toisella kertaa taas jonkun hormoonihyrräyksen kourissa olin vakuuttunut, että olen allerginen spermalle.

Tulin kuitenkin siihen johtopäätökseen, että ei tarvitse lähteä etsimään miestä, jonka spermalle en olisi alleginen vaan taidan vain olla saharaa kuivempi tällä hetkellä. Pissareissulla on nimittäin tullut muutaman kerran ihan hiukan verta paperiin ja pyyhkiminen tekee monesti kipeää.

Sellasta. Nyt katsomaan Hiidenvirtaa! M

Vierailija
31/45 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=darkviolet]Tosissaan kökötystä lasten pikku jakkaroilla :) Tunteroinen sellasella kovalla niin avot on paikat hellänä. Ja lemmekkäitä aatoksia muka " pitäs" aatella viel illan päälle. .mitähän siittä tullee ;D huomenna kävelen ku ankka. Kuulostaa niinku muhinointi ois kauheeta pakkopullaa.

[color=blue]Mary [color=violet]vai liukasteita :) ite asiassa kellyä on kaapissa, mut sitä ei tarvi enää ku kumiukkelit poltin roviolla ;D

[color=blue]Hajamielisiin [color=maroon]ilmottauvun mielellään. Äskön en muistanu yhen kaverin nimee saaha kirjotetuksi paperille, ku pätki niin pahasti. Ei välillä enää pysy ajatukset yhes koos! Mitähän tästä vielä tulee. Unohan varmaan akan joku päivä jonnekki.

[color=blue]Toppatakista [color=violet]ett akkahan on syntyny huhtikuussa niin sillon edellis talveksi hankin pitkän ja tilavan toppatakin. Se on ihan omiaan nyt :) Suosittelen kyllä hankkimista, jos ulkosalla touhuaa enempi. Mä ostin HalpaHallista, ku aattelin että on sen verran vähällä käytöllä niin en kallista raski yhen talven takia. Mut onpa siittä ollu lämpöö tosi kylminä talvina myöhemmin akan kans puuhatessa pihalla.

[color=blue]Nenn [color=maroon]toivottavasti poitsus juttu selviää. Hankalaahan se pitemmän päälle on varoo lähes kaikkee, ku ei tiiä mikä aiheuttaa oireita.

Sähän voit perustaa oman pikku putiikin, jos alkaa tuntuu ettei kaappeihin enää mahu nuttuja ;)

[color=blue]Nasu [color=violet]ihanaa, ku oot saanu rentoutua ukkos kans olan takaa. Me tehtiin lemmenloma toissa kesänä, mut parin yön seutua vaan oltiin kahestaan. Vaikka oispa tuo akka pärjänny kauemminki. Mulla oli varmaan eniten ikävä. .

[color=blue]Mieletön [color=maroon]ihanaa ettei rakennereissu aiheuttanut huolia. Me päästään ens viikolla kattoon beibiä :)

[color=blue]Sulina [color=violet]nyt mua jäi vaivaan mistäs sie oot lähtösin. . .meiltä ku on jotai sata Ouluun ja samoilta suunnilta ku sie kotosi luulisin. Siis millon teiän esikoinen on menossa koulunpenkille?

[color=blue]Köppäänen [color=maroon]teretulemast joukkoon. Mikähän sun nimi on suomeksi ;)

[color=darkviolet]Nyt pitää rientää, ku akka hukuttaa veteen koko pesuhuoneen. . .palajan myöhemmin.

Vierailija
32/45 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhheijaa, onpas taas ilta takana... Tyttö keksi kaupassa tosi kivan leikin: työnnetään käsi kämmentä myöten kurkkuun ja sit kakistellaan. No se tieten johti siihen, että kohta oli rinnukset täynnä oksennusta, kun just oltiin syöty. Kassajonossa oltiin ja siitä piti sit rientää Hesburgeriin hakemaan pino servettejä, jotta sai typyn siivottua. Sit kotona piti laittaa kaikki lapsen vaatteet ja oma takki pyykkikoneeseen ja kuinka ollakaan miun punainen takki värjäs kaikki neidin vaaleet vaatteet ties minkä värisiksi. Just laitoin ne värjääntyneet pyörimään uudelleen koneeseen, toivottavasti väri irtoaa, kun tuoreeltaan pyöräyttää. Noh, joku voip ajatella, että tollo ku laitto vaaleeta punaisen kans, mutta takki on pesty monta kertaa, eikä aikaisemmin ole väriä päästänyt. Oiskoon tuo meidän uusi kone niin tehokas, että värit lähti.

Voi että, nyt en kauheesti muista, mitä piti kommentoida, muuta kuin mukavaa viuhahteluiltaa Zatulle! ;) Meillä on nuo viuhahtelut ym aktiviteetit niin harvassa, en mie varmaan muista miten lapsia ees tehään enää...

TalvivaateG: toivon, että pärjään vanhoilla takeilla, ei viittis ihan joulukuuta varten uutta takkia ostaa. Miehellä on yks aika reilun kokoinen takki, pitänee laittaa se, jos muut ei mahdu.

Miulla ei ole vielä maitoa tihkunut. Tissit on kyllä kasvanut ja ovat ihan tosi herkät. Milloinkahan tuo kipu häviää, kun ei oo hauskaa kun sattuu pelkkä hipaisukin.

Miulla on kans iskenyt sipsihimo, koko ajan tekee niitä mieli. Mie en oluesta niinkään välitä vaan mie unelmoin lonkerosta. Harmi, kun sitä ei löydy alkoholittomana (tai mie en oo löytänyt). Siideriähän on ainakin yhtä sorttia ihan ilman alkohoolia. Mutta koska nyt ei oo sipsejä tai lonkeroa kotona, niin taidanpa korkata ihanan mud caken ja ahmia siitä ainakin puolet. :P

Illan jatkoja!

T: Monttu

Vierailija
33/45 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu olen todellakin huomannut tuon mitä Murjaani totesi että tutkimuksen mukaan raskana olevien äly laskee. Täällä se vain on tainnut laskea enemmän kuin tuon 5%...

Vai sperma allergia? ;) siihen en sentään kuulu. Mutta järkyttävät supistukset kyllä saan tuon puuhastelun jälkeen... välillä oikein tekevät kipiää. Mites muilla? Pitäisköhän tuosta huolestua?

Galluppeihin.. Nimiä ei olla varsinaisesti mietitty, muutamia olen ehdotellut mutta ei kelpaa ukolle kun niistä aina tulee jotain mieleen. Tyyliin kaverin kummin siskon koira oli sen niminen ei siis kelpaa ;) No katsellaan sitten kun möhis syntyy ja näkee keneltä se näyttää.

Kummeja ollaan hieman pohdittu, mutta niistä on vähän pula. Onneksi ainakin se pakollinen 2kpl löytyy.

Yösyötöissä mennään todennäköisesti niin kuin aikaisemmin että minä hoidan mies kun käy töissä. Mies sitten viikonloppuna hoitaa toisena yönä ja nousee aamulla että minä saan nukkua edes yhden yön viikon aikana. (tosin mä kyllä herään vauvan äänin ennen ukkoa joten hyöty siitäki...) Mutta kun mies kerran haluaa syöttää.

Sinda: minulla myös rakenne ultra torstaina innolla odotan sitä. Josko vaikka sais tietää kumpi tulee. Sisäelimet katsottiin alustavasti jo viimeksi joten eiköhän ne kunnossa ole vieläkin. Kerrotaanhan kuulumiset sitteen torstaina.

Vitsi vielä olis monen monta viikkoa äippälomaan alkaa 21.11 ja todellakin sitä odotan! Töisää en jaksais olla kun on ne maaliman mukavimmat työkaverit ja selkäänkin särkee ja mits muuta sitä vielä valittais... niin ja närästääkin välillä.. No onneksi on sentän pitkä viikonloppu vapaata!!! :)

( . ) voi todella paksusti ja on tuollainen rantapallo! Nyt ei enää epäilystäkään etteikö olisi raskaana. Möhis liikkuu todella reippaasti taittaa olla joku potkupalloilija...

Eipä tässä kait enempiä, hyvää illanjatkoa kaikille!!

Vierailija
34/45 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=darkviolet]ett mä eilettäin tuumasin kaverille aivosolujen siirtyvän masuun. Pitäähän beibinki jostai omansa saaha kehittymään ;)

Huh, akka sängyssä viimein. Sanoin päiväkojille lähtiessä, ett akan pitää sit käyä pesulla. Yhet oli sit yhessä rakentamassa rappusia, ku tulin puol kasilta kotio. Halusin ettei mun tarvis huolehtia pesuhommia, mut toisin kävi. Tosin ettei tuo nyt iso urakka oo, ku ammeeseen laiton akan porskuttaan ja istuin ite hetken tässä. Näin meillä hoituu " pikapesut" . .kuulostaako hyvälle.

Eipä siinä pittäähän nuo rappuset tehä valmiiks. Niistä tulee isommat ku osasin kuvitellakkaa, ku ukko tekee penkinki toiseen laitaan. Hieno idis kyllä, ett siinä voi kahvitella ja paistatella päivää eikä oo etes pakko laittaa tossuja jalkaan. Hyvä, ett jollakulla täs perheessä aivosolut toimii.

Päivähoijon johtaja onnitteli mua masusta, sanoin ett onnittele vasta ens vuonna. Sano huomanneensa ku kävin sen toimistolla mun kasvoissa jotain erilaista. Ehotin näppyjä :D mut se tuumas, ett ylähuuli tai tuo väli sen ja nenän on koholla ku odottaa lasta. Oon kyllä kuullu tuon ennenki, mut en mie sitä itessä oo osannu aatella.

Sit yks äippä kyseli millon meille tulee vauva. Kävi siinä ilmi, ett se saa samoihin aikoihin! Eikä siittä huomannu masua!! Musta tuntuu jo nyt, ett ensin tulee huoneeseen masu ja mä vasta sen perässä. No, oli sillä vähä peittävemmät vaatteet ku mulla ja mä oon aina ollu sokee näkeen masukkaita. Ja miten se ite tuumas jotenki, ett sillä painuu jotenki piiloon/sisään masu vielä. Niin no riippuuhan se kropasta. Pikkunen akka se on niinku minäki.

[color=blue]Tässä mun mailiosote, joka oli tarkotus laittaa sillon ku siittä oli eka kerran puhetta. . .mut niin te tiiätte ettei muista aina :)

[color=darkviolet]zatuttt@suomi24.fi

Höh, ukko tuli tyrkyttään Casinoo mun nokan alle. Pitääpä sit alkaa raaputushommiin. .

Vierailija
35/45 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=Blue]No kerrotaan nyt sit sen verran, et kotikaupungista on matkaa Ouluun tasan 130 km. Eli Ylivieskasta mä oon kotoisin. Asutteko lähellä?

Sulina

Vierailija
36/45 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa, että on täällä kyllä aktiivista porukkaa, miten ihmeessä ehditte noin paljon kirjoittelemaan?? ;) Itsellä tuntuu päivät menevän ihan hujauksessa, kun yrittää selvitä töistä, lapsen ja kodin hoidosta ja vielä muka harrastaakin jotain... Lisäksi lähdetään nyt sunnuntaina Kreetalle ja siinä onkin oma pähkäilynsä miettiä, että mitä pakkaa mukaan tuolle 1,5v:lle ja miten sen saa istumaan kiltisti paikallaan lentokoneessa!

Hauska sattuma, että täällä on niin paljon pohjanmaalaisia odottajia, itse on jo tottunut siihen, että yleensä joka listalla on paljon pk-seutulaisia. Mutta hieno homma, että meitä on ympäri Suomea mukana! Vai oliko Lapista ketään?

Kappahlin toppapuvusta, minä jo sorruin ostamaan beigen sellaisen :) Mulla oli sinne joku -30% alekuponki, niin ei jäänyt paljoa hintaakaan. Ostin vaan 62 cm, niin menee sitten koko talven.

Itselle en aio ostaa uutta takkia. Viimeksi la oli helmikuun lopussa ja hyvin pärjäsin omalla 38 koon takillani ja näin yritän nytkin. Tosin tästä massusta tuntuu tulevan nyt aika paljon isompi... Ilmeisesti se palautuminen oli vähän vaiheessa vielä minullakin!

Enpä nyt muista taas puoliakaan mihin piti kommentoida, mutta älkää tosiaan ihmetelkö, jos ei musta pariin viikkoon kuulu. Matkaraportti tulee sitten varmasti parin viikon päästä :)

ariella rv 19+3 (ehkä...?)

Vierailija
37/45 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=Blue]... ja esikoinen menee kouluun joskus 7 vuoden päästä. Eli odotan nyt esikoistamme :)

Sulina

Vierailija
38/45 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enköhän mäkin sinne sitten yritä selviytyä. Mumma kun asuu Lapualla, niin vois siihen samaan syssyyn pistää senkin visiitin.

Napa voi paksusti ja paukkuu... Ihme himoja on ruvennut pukkaamaan pintaan; tervaleijonat, hirssipuuro ja pizza, muiden muassa. Juustonaksujakin taisin ahmia pussillisen yhdessä illassa ja Fazerin sinisen kahdessa... Huoh... Pakko yrittää rajoittaa, ettei sokerirasitus parin viikon päästä vedä tappiin ihan ekoilla lukemilla jo :-/ Epeli tuntuu viihtyvän paljon poikittain ja potkut on välillä todella napakoita. Ei siis enää murheita siitä, onko siellä elämää vai ei...

Mammavaatteita oon ostanu ku löyhäpäinen. Housujakin on varmaan jo kuudet seitsemät ja hameita ja paitoja sekalainen seurakunta siihen päälle. Päätin, että nautin tästä viimeisestä raskaudestani myös vaatetuksen ja ulkonäön osalta. Tuon talvitakkiongelman ratkaisin villakangasviitalla, jonka voi vaikka myydä sitten jollekin gootille, kun tuon epelin saa ulos puristettua... Taloudellista, eikö totta. Hih ;-))

Pikaviesti tällä kertaa.

Hatunnosto teille, jotka jaksatte/ehditte kommentoimaan kaikkia keskusteluja jollain lailla. Dementoitunut pääni kun ei mitään ylimääräista jaksa/viitsi sisällään kantaa...

¨c¨ 22+6, kai?

Vierailija
39/45 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kröhmm ;) mitenkää kehumati :D

Vierailija
40/45 |
05.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälon yks samammoone joka jo yhyren kirijoottamansa viästin karotti..

Olin teille tohkeesnani toimittamas, kuinka mun puhelin on häjyylly mulle täs viimme aikoona, aiva jatkuvasti. Aina kun on tekstiviestiä kirijoottanu, se niinkus jättää sieltä kirijaamia välistä ja muutenki kummaaloo ja melekeen uus puheli! Tänä aamuna kaffetpöyräs mun päästä kuuluu oikeen sellaane NAKS, tierättäkö ku silloon kuuluu ku jotaki valakenoo. Rupesin kattomahan sitä viästiä mitä molin kirijoottamas ja honasin, jotta molin painellu aiva vääriä nappuloota! Molin ässääki tavootellu tuv-näppäämestä ja teetä siitä tuplaween näpäämestä. Ei herrantähäre, siinä puhelimes oo mitään vikaa ollu koko kesänä, vika on ollu mun pääs! Kylloli hyvä ku en miähelle siitä keriinny kovin räknätä, olis ajatellu jotta moon sekoontunu lopunki yläkrupista! Jotta mikä se lupin nimi olikaan mihinkä tootta jo suurin osa liittynykki? Mulle kans liittymislomake ja pankkisiirtua postihi jäsenmaksua varten.

Mä muuten sen aamuuse toimittelun jäläkehen toimittelin kakaroolleki niin leviää kiältä, jotten koskaan aikaasemmi. Tämä jää jotenki pääle. Jotta jos Prisman kassalla näettä ja kuuletta paksun naisen, joka räknää oikeen tottajumalan leviää, soon minä.

Mary: Orottelen kans räävitööntä postia osoottehes mmaaninen@hotmail.com ja muutaki postia. Ny meinaa vaan palstaalu ja muu postittelu kärsiä kotiäireen velevollisuuksie takia ;)

No, ny tuloo pian se pik pratö. Makoosat unet ja palatahan taas huomenna asiaha!