Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen sai suoraan nyrkistä naamaan

Vierailija
07.12.2014 |

Mitä mieltä olette, saiko nainen mitä ansaitsi? Mitenkäs te arvon vauvalaiset olisitte tilanteen selvittänyt ?

KATSO VIDEO TÄÄLTÄ

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nojoo, myönnyn sen verran, että maahan heittäminen olisi riittänyt. 

Näytti siltä, että tyttö meni jo siitä hämilleen ja olisi jäänyt maahan hiukaksi aikaa nolona. Läppäisy oli liioittelua.

Vierailija
42/53 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten minua ärsytti tuo ritaria leikkivä pillu, joka meni lohduttamaan tuota naista.

Vierailija
44/53 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 20:01"]

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 19:51"]

Ja muuten, tuolle "kyllä takaisin saa antaa" -kommentin heittäjälle:

Jos mieheni tönäisisi minua ja sylkisi päälleni, niin teenkö oikein jos vetäisen häntä pesarille naamaan ja maassa makaavana potkaisen vielä päähän?

Jos en, niin miksi en? Miksi tuo käytös olisi huonoa mutta videon miehen tekemänä ei?

[/quote]

Miksi liioittelet?

Vetikö tuo mies pesarilla naamaan? Potkaisiko hän päähän? Olisit samantien kysynyt, voiko ampua haulikolla naamaan. Ukko heitti naisen maahan ja läpsäisi, ei edes kunnolla lyönnyt.

[/quote]

Koska oletan, että minä pienenä naisena en saa itseäni reilumman kokoista miestä heitettyä lattialle yhtä kepoisasti kuin videon mies naisen, joten siksi pesariesimerkki.

Mutta niin, miksi noin päin asia ei olikaan mukavaa?

Vierailija
45/53 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein meni, sitä saa mitä tilaa!

Vierailija
46/53 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 20:19"]

Koska oletan, että minä pienenä naisena en saa itseäni reilumman kokoista miestä heitettyä lattialle yhtä kepoisasti kuin videon mies naisen, joten siksi pesariesimerkki.

[/quote]

Oho, myöntääkö joku nainen av:lla että nainen häviää miehelle?

Vierailija
47/53 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 20:01"]

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 19:51"]

Ja muuten, tuolle "kyllä takaisin saa antaa" -kommentin heittäjälle:

Jos mieheni tönäisisi minua ja sylkisi päälleni, niin teenkö oikein jos vetäisen häntä pesarille naamaan ja maassa makaavana potkaisen vielä päähän?

Jos en, niin miksi en? Miksi tuo käytös olisi huonoa mutta videon miehen tekemänä ei?

[/quote]

Miksi liioittelet?

Vetikö tuo mies pesarilla naamaan? Potkaisiko hän päähän? Olisit samantien kysynyt, voiko ampua haulikolla naamaan. Ukko heitti naisen maahan ja läpsäisi, ei edes kunnolla lyönnyt.

[/quote]

[/quote]

Miehillä tuskin on mitään ongelmia ymmärtää jatkuvan ärsyttämisen sun muun kasvoille räkimisen jälkeen, että voi tulla nyrkistä tai jopa pesarista.

Teille naisille tuntuu olevan vaikeuksia ymmärtää, jos ihmisellä menee hermot. Joskus sitä saa mitä tilaa ja ihan turha itkeä senjälkeen kun saa litsarista naamaan. Kovasti te naiset olette tuolla yöelämässä toisia apinoita yllyttämässä toisten kimppuun kun teidän känniläisten herkkiä tunteita on loukattu ja ties mitä paskaa.

Joskus sietäisi joidenkin naisten saada opetus, niin tietäisitte miltä se tuntuu, voisi se yllyttäminenkin loppua ja väkivaltaisten apinoiden ihannointi jolle torttu kosteana mielistelette.

Vierailija
48/53 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Se ei ole mukavaa koska päähän potkimiseen voi kuolla, tosin kun läpäisyyn. Miestä saa varmasti läpsäistä ihan samalla tavalla mun puolesta.

Vierailija
49/53 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 19:38"]

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 19:29"]

ja joku kunnon psyko kun osuu kohdalle niin ei välttämättä jää läpsyyn. 

Tätä neuvoa itse miehenä olen noudattanut mm. nakkikioskijonoissa. 

[/quote]

Joo ei kannata kokeilla kepillä jäätä.

Yksi äijä söi grillillä ranskalaisia ja toisen mielestä oli hyvä idea ottaa sen lautaselta hammastikulla yksi peruna. Tämä syöjä nousi pystyyn ja tälläsi keskelle otsaan tätä toista, ja oli ilmeisesti aika paljon ruutia ranteessa, kun hammastikkumies heräili vasta kun ambulanssi tuli. Tämä tapahtui siis baari-illan jälkeen eli kännijuttuja.

[/quote]

Niin, ei kyllä kerro ruudista mitään, vaan päähän kohdistunut isku voi jopa tappaa, kun niskat nykähtää tai pää osuu maahan. Tuohon riittää pelkkä tönäisy. 

Vierailija
50/53 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 21:12"]

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 19:38"]

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 19:29"]

ja joku kunnon psyko kun osuu kohdalle niin ei välttämättä jää läpsyyn. 

Tätä neuvoa itse miehenä olen noudattanut mm. nakkikioskijonoissa. 

[/quote]

Joo ei kannata kokeilla kepillä jäätä.

Yksi äijä söi grillillä ranskalaisia ja toisen mielestä oli hyvä idea ottaa sen lautaselta hammastikulla yksi peruna. Tämä syöjä nousi pystyyn ja tälläsi keskelle otsaan tätä toista, ja oli ilmeisesti aika paljon ruutia ranteessa, kun hammastikkumies heräili vasta kun ambulanssi tuli. Tämä tapahtui siis baari-illan jälkeen eli kännijuttuja.

[/quote]

Niin, ei kyllä kerro ruudista mitään, vaan päähän kohdistunut isku voi jopa tappaa, kun niskat nykähtää tai pää osuu maahan. Tuohon riittää pelkkä tönäisy. 

[/quote]

No tämä ei lyönyt päätään mihinkään ja ainut vaurio oli iso kutti otsassa, joten kovaa se löi.

Vierailija
51/53 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole oikein tuon naisen käyttäytyminen noita muita kohtaan, muttei kyllä kovin hyvä ongelmanratkaisu ole tuon miehenkään "vastaus". Väkivaltaa ei oikeuta se, mitä toinen on tehnyt aikaisemmin tai jättänyt tekemättä. Viisas poistuisi paikalta ja jättäisi naisen heittelemään itsekseen korkokenkiä. Ihmettelen kyllä, miksei tuota naista ole aikaisemmin poistettu tuosta lavalta, jos on kerta sylkenyt, hakannut, potkinut ja haukkunut minkä kerkeää...?

Vierailija
52/53 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuollainen käytös ole ihan hyväksyttävää venäjällä, nainen aukoo niin sitä saa vetää ympärikorvia?

Vierailija
53/53 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 21:22"]

Ei ole oikein tuon naisen käyttäytyminen noita muita kohtaan, muttei kyllä kovin hyvä ongelmanratkaisu ole tuon miehenkään "vastaus". Väkivaltaa ei oikeuta se, mitä toinen on tehnyt aikaisemmin tai jättänyt tekemättä. Viisas poistuisi paikalta ja jättäisi naisen heittelemään itsekseen korkokenkiä. Ihmettelen kyllä, miksei tuota naista ole aikaisemmin poistettu tuosta lavalta, jos on kerta sylkenyt, hakannut, potkinut ja haukkunut minkä kerkeää...?

[/quote]

Koska ISOT tissit. Se riittää miehelle. 99 % tämän palstan miehistä ottaisi tuon narkin, vaikka se välillä heittelisi korkokenkiään. Vaan ei kelpaa talvilenkkareihin pukeutuva ujo tavisnainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi