Nainen sai suoraan nyrkistä naamaan
Mitä mieltä olette, saiko nainen mitä ansaitsi? Mitenkäs te arvon vauvalaiset olisitte tilanteen selvittänyt ?
KATSO VIDEO TÄÄLTÄ
Kommentit (53)
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 19:31"][quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 19:27"]
Miksi sitten valitat tuosta käytöksestä?
[/quote]
Miksi nainen valittaa kun poikaystävä/mies kiskoo turpaan?
[/quote]
Ei kaikki valita. Et kai noin sinisilmäinen ole oikeassakin elämässä?
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 19:29"]
ja joku kunnon psyko kun osuu kohdalle niin ei välttämättä jää läpsyyn.
Tätä neuvoa itse miehenä olen noudattanut mm. nakkikioskijonoissa.
[/quote]
Joo ei kannata kokeilla kepillä jäätä.
Yksi äijä söi grillillä ranskalaisia ja toisen mielestä oli hyvä idea ottaa sen lautaselta hammastikulla yksi peruna. Tämä syöjä nousi pystyyn ja tälläsi keskelle otsaan tätä toista, ja oli ilmeisesti aika paljon ruutia ranteessa, kun hammastikkumies heräili vasta kun ambulanssi tuli. Tämä tapahtui siis baari-illan jälkeen eli kännijuttuja.
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 19:12"]
Niin. Ei ehkä kannata haikailla sen hyvännäköisen naisen perään, vaan perustaa suhde ihan muille arvoille.
[/quote]
Mutta kun Venäläiset naiset ja korko kenkänsä !!
Mielenkiintoista. Yksikään mies ei ole vielä todennut, että eivät ikinä ottaisi tuollaista naista. Väkivaltainen narkki kelpaa, kunhan on hyvännäköinen.
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 19:23"]
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 19:21"]
Oletteko te aivan sekaisin. Pahoinpitelyhän tuo on!
[/quote]
Sekö ei ole, että nainen oli ensin hakannut kengällään miestä, sylkenyt tämän päälle jne?
Kyllä takaisin saa antaa.
[/quote]
Niin, jos sinua uhataan väkivallalla, saat puolustaa itseäsi. Muutoin tuollainen lause kuuluu ala-asteen pihalle.
Mies EI puolustanut tuossa itseään, vaan pahoinpiteli naisen. Nainen käyttäytyi ärsyttävästi ja huitoi korkkarilla, mutta oikeuttaako se lyömään nyrkillä naamaan? EI. Ei miestä eikä naista.
Pelottavaa, miten moni hyväksyy väkivallan kun se esitetään tarpeeksi mielenkiintoisessa kontekstissa.
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 19:42"]
Mielenkiintoista. Yksikään mies ei ole vielä todennut, että eivät ikinä ottaisi tuollaista naista. Väkivaltainen narkki kelpaa, kunhan on hyvännäköinen.
[/quote]
Ei kukaan täysjärkinen mies tuollaista naista halua suhteeseen. Samoin kuin iso osa naisistakaan ei haikaile mitään luolamies-linnakundia miehekseen, vaikka sillä olisi kuinka iso leuka.
Ihan oikein teki. Itsepuolustustilanne tuo oli.
Ja muuten, tuolle "kyllä takaisin saa antaa" -kommentin heittäjälle:
Jos mieheni tönäisisi minua ja sylkisi päälleni, niin teenkö oikein jos vetäisen häntä pesarille naamaan ja maassa makaavana potkaisen vielä päähän?
Jos en, niin miksi en? Miksi tuo käytös olisi huonoa mutta videon miehen tekemänä ei?
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 19:33"][quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 19:29"][quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 19:26"]
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 19:23"][quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 19:21"] Oletteko te aivan sekaisin. Pahoinpitelyhän tuo on! [/quote] Sekö ei ole, että nainen oli ensin hakannut kengällään miestä, sylkenyt tämän päälle jne? Kyllä takaisin saa antaa. [/quote] Ei saa. Pitää soittaa poliisit paikalle. Tuossa tilanteessa mies saisi kovemman tuomion, koska sylkeminen tai kengän heittely ei ollut aiheuttanut mitään vammoja.
[/quote]
No huh huh
Annan sulle kuitenkin sellasen vinkin, että pidä ne kengät jalassas vaan vaikkei niiden heittelystä "aiheutuisi vammoja miehelle". Se heittelyn kohde kun ei välttämättä ole kuullut naisten oikeuksista heitellä miehiä tavaroilla... ja joku kunnon psyko kun osuu kohdalle niin ei välttämättä jää läpsyyn.
[/quote]
Miksi selvä tavistyttö heittelisi kenkiä? En edes omista korkokenkiä, ja sekös miehiä ärsyttää.
Oikea toimintatapa on poistua paikalta ja soittaa poliisi. En ainakaan itse havainnut miehessä ulkoisia vammoja. Kerro toki, jos sinulla on asiasta toisenlaista tietoa.
[/quote]
Sanoohan ne pahoinpidellyt naiset että jäi arvet sieluun. Mitä luulet että miehen psyykkeelle tekee kun nainen lyö korkokengällä ja sylkee ja solvaa?
Katsoin tuon repeatilla 100 kertaa, tein siitä gifun ja runkkasin sille. M20
En ymmärrä tätä logiikkaa, että kaikki muu on sallittua paitsi väkivalta. En minäkään väkivaltaa ihannoi tai hyväksy, mutta minkätakia se muka on aina huono ratkaisu. Monesti se on helvetin opettavainen kokemus jollekin ihmiselle joka on koko elämänsä käyttäytynyt toisia kohtaan mitä törkeimmillä tavoilla ja aina päässyt kuin koira veräjästä.
Ja toiseksi minkä ihmeen takia jotkut luulevat, että kenelläkään ei ole mitään katkeamispistettä jossa ihan oikeasti vain menee hermot, luullaan että varsinkin miehillä on jotkut lehmän hermot ja budhalainen zen mentaliteetti ja mies ei hermostu ikinä mistään, eikä hermot mene koskaan. Tottakai hermot voi joskus mennä, varsinkin jatkuvaan ärsyttämiseen.
Joo ja väkivalta on väärin, en kannata sitä jne,,mutta jumalauta ihmisiä miehetkin on eikä mitään helvetin robotteja jolla ei ole mitään tunteita tai katkeamispistettä.
Palstapappa runkkaa illalla aivan kiimassa tälle videolle. Ihana venäläinen nainen!
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 19:53"][quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 19:33"][quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 19:29"][quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 19:26"]
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 19:23"][quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 19:21"] Oletteko te aivan sekaisin. Pahoinpitelyhän tuo on! [/quote] Sekö ei ole, että nainen oli ensin hakannut kengällään miestä, sylkenyt tämän päälle jne? Kyllä takaisin saa antaa. [/quote] Ei saa. Pitää soittaa poliisit paikalle. Tuossa tilanteessa mies saisi kovemman tuomion, koska sylkeminen tai kengän heittely ei ollut aiheuttanut mitään vammoja.
[/quote]
No huh huh
Annan sulle kuitenkin sellasen vinkin, että pidä ne kengät jalassas vaan vaikkei niiden heittelystä "aiheutuisi vammoja miehelle". Se heittelyn kohde kun ei välttämättä ole kuullut naisten oikeuksista heitellä miehiä tavaroilla... ja joku kunnon psyko kun osuu kohdalle niin ei välttämättä jää läpsyyn.
[/quote]
Miksi selvä tavistyttö heittelisi kenkiä? En edes omista korkokenkiä, ja sekös miehiä ärsyttää.
Oikea toimintatapa on poistua paikalta ja soittaa poliisi. En ainakaan itse havainnut miehessä ulkoisia vammoja. Kerro toki, jos sinulla on asiasta toisenlaista tietoa.
[/quote]
Sanoohan ne pahoinpidellyt naiset että jäi arvet sieluun. Mitä luulet että miehen psyykkeelle tekee kun nainen lyö korkokengällä ja sylkee ja solvaa?
[/quote]
Mistä minä sen tietäisin? Kannattaisi varmaan jättää tuollainen väkivaltainen narkki ja pohtia omia parinmuodostuskriteerejään.
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 19:51"]
Ja muuten, tuolle "kyllä takaisin saa antaa" -kommentin heittäjälle:
Jos mieheni tönäisisi minua ja sylkisi päälleni, niin teenkö oikein jos vetäisen häntä pesarille naamaan ja maassa makaavana potkaisen vielä päähän?
Jos en, niin miksi en? Miksi tuo käytös olisi huonoa mutta videon miehen tekemänä ei?
[/quote]
Miksi liioittelet?
Vetikö tuo mies pesarilla naamaan? Potkaisiko hän päähän? Olisit samantien kysynyt, voiko ampua haulikolla naamaan. Ukko heitti naisen maahan ja läpsäisi, ei edes kunnolla lyönnyt.
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 19:55"]Katsoin tuon repeatilla 100 kertaa, tein siitä gifun ja runkkasin sille. M20
[/quote]
MOT.
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 19:29"][quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 19:26"]
[/quote]
No huh huh
[/quote]