Mitä teille tulee mieleen 50 vuotiaasta naisesta?
Eli, mikä kuva on päällimmäisenä, kun teette oletuksen ?
Kommentit (181)
Vierailija kirjoitti:
Itsevarma ja jollain tavalla rauhallisuutta huokuva ihminen. Viihtyy paljon kotona, ja virkistyy ihan silmissä sitten kun esim. aikuiset lapset tai vieraita käy kylässä. Saattaa heti alkaa laittaa ruokapöytää koreaksi. Illat rauhottuu jonkun kivan tv-ohjelman äärellä. Miettii paljon jo tähän mennessä elettyä elämää, ja jos on lapsia niin pohtii paljon, mitä heille mahtaa oikeasti kuulua ja onhan niillä kaikki varmasti hyvin vaikka olisikin pari päivää sitten soiteltu/nähty. :) En tiedä, joku tällainen tuli vaan mieleen.
Kiitos kauniista sanoista❤️. Minä olen tuollainen 50 vuotias.
Vierailija kirjoitti:
Hiukset leikattu kuin kanan perseeksi. Kaikilla. Ja sit tosiaan joku hirvee punanen kestoväri. Ihan hirveetä kattoo.
Kaikilla? Mulla ruskeat pitkät hiukset.
T. 50+
Elämän parasta aikaa. Lapset omillaan, töitä, aikaa, rahaa, harrastuksia ja paljon seksiä rakkaan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hiukset leikattu kuin kanan perseeksi. Kaikilla. Ja sit tosiaan joku hirvee punanen kestoväri. Ihan hirveetä kattoo.
T. 50+
Palstalla kuuluu pikkaisen liiotella. Muuten ei tuu peukutuksia. Mutta hyvä juttu, todennäköisesti miehet viheltelee perään kun pitää sua jonain kolmekymppisenä.
Vierailija kirjoitti:
Eikä ole, katso vaikka miltä Pippa Laukka näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi aiempi kommenttini kuivakasta poistettiin? Faktaa sekin!
Mikä juntti ukko siellä huutelee? Mitä teet palstalla missä on enemmistö naisia? Ihan vaan haukkumassa? Eikö ole parempaa tekemistä?
50-vuotiaasta naisesta tulee mieleen hillitty ja rauhallinen olemus. Elämästä löytyy ehkä jotain vakiintuneita rutiineja, ja ne voi olla jotain ihan tavallisia arkisia asioita, mutta saa niistä hyvää mieltä. Arvostaa elämässä pieniäkin kivoja ja piristäviä asioita. Ei ehkä enää stressaa kodin jokaisesta pölypallerosta, mutta muuten tykkää laittaa ja sisustaa kotia. Huolehtii läheisistä.
Älä ny poruum paukahra!
On se aikamoista lyttäystä mitä täältä saa lukea meitä viisikymppisiä kohtaan. No, ei voi mitään. Osan mielestä ollaan kaatopaikkakamaa, mutta me itse tiedämme, että elämä on hyvää nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vaihdevuodet.
Se tulee ensimmäisenä mieleen. Nainen, jonka seksuaalisuus on jo hävinnyt.
Ei kuitenkaan vielä vanhus.
Toisaalta: työntekijä parhaassa työiässä. Lapset eivät häiritse, työyhteisö ja työkaverit entistä tärkeämpiä. Osaa ja tekee työnsä kunnolla, nopeasti ja keskittyneesti. Monen työpaikan kantava voima, uurastaja; piinkova duunari tai osaava asiantuntija. Tai molempia.
Ei seksuaalisuus häviä, muuttaa muotoa. Tässä iässä monet tunteet vain syvenee puolisoa kohtaan. Minä en vain rakasta puolisoani, olen rakastunut puolisooni. Yllätyt, kun tulet tähän ikään. Toki vaatii vankkaa kunnioitusta itseä, puolisoa ja lapsia kohtaan, jotta tähän yltää.
T. 50v
Vierailija kirjoitti:
On se aikamoista lyttäystä mitä täältä saa lukea meitä viisikymppisiä kohtaan. No, ei voi mitään. Osan mielestä ollaan kaatopaikkakamaa, mutta me itse tiedämme, että elämä on hyvää nyt.
Älkää naiset välittäkö! Tänne on nyt jostain syystä tullut ilmeisesti jotain nuoria, varmaan katkeroituneita poikia (kommenttien tasosta päätellen). Aika moni keskustelu täytetään ihme törkyviesteillä nykyään, eli tämä ei ole todellakaan ainut keskustelu missä naisista kirjoitetaan törkeästi.
N29
Mä olen 53 v. ja mieheni sanoo että on mukavaa käydä kaupassa kanssani, koska käännään edelleen miesten päät. Jopa nuorempien. On kuulemma edelleen tosi ylpeä minusta. Ei me 5kymppiset vielä hämähäkinseittiä kerätä pään päälle. Ollaan itsevarmoja ja se kiehtoo miehiä, eikä meidän tarvitse haukkua muita nostaaksemme itsetuntoa.
Voi tätä säälin määrää. Kaikki naiset viittasivat poikkeuksetta ulkonäköön, ettei ole rupsahtanut tai välitä enää ulkonäöstään. Kauheeta! Olisko teillä 50-kymppisillä naisilla jotain muuta, kuin se, että ulkonäkö ei ole enää ykkösprioriteetti. Minua lähinnä kiinnostaa, missä ammatissa vielä olette ja mitkä ovat työnne vastuualueet, mikä on taloudellinen positio, onko teillä tiimissänne mikä merkitys vai oletteko suurin osa vain käskyjen noudattajia. Miten on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. 50+Palstalla kuuluu pikkaisen liiotella. Muuten ei tuu peukutuksia. Mutta hyvä juttu, todennäköisesti miehet viheltelee perään kun pitää sua jonain kolmekymppisenä.
Kuulun näihin elämänkokeeneisiin. Lopsisin korville, jos perääni vihellettäisiin. Aikuiset miehet tunnistaa 50 vuotiaan. Lapsellinen kommentti sinulta. Ota jakkara kasvun tueksi.
Vierailija kirjoitti:
Voi tätä säälin määrää. Kaikki naiset viittasivat poikkeuksetta ulkonäköön, ettei ole rupsahtanut tai välitä enää ulkonäöstään. Kauheeta! Olisko teillä 50-kymppisillä naisilla jotain muuta, kuin se, että ulkonäkö ei ole enää ykkösprioriteetti. Minua lähinnä kiinnostaa, missä ammatissa vielä olette ja mitkä ovat työnne vastuualueet, mikä on taloudellinen positio, onko teillä tiimissänne mikä merkitys vai oletteko suurin osa vain käskyjen noudattajia. Miten on?
Olen ammatiltani hoitaja. Olen irtisanoutunut joitakin vuosia sitten työstäni. Kävimme puolisoni kanssa pride- valmennuksen ja toimimme sijaisvanhempina.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen 53 v. ja mieheni sanoo että on mukavaa käydä kaupassa kanssani, koska käännään edelleen miesten päät. Jopa nuorempien. On kuulemma edelleen tosi ylpeä minusta. Ei me 5kymppiset vielä hämähäkinseittiä kerätä pään päälle. Ollaan itsevarmoja ja se kiehtoo miehiä, eikä meidän tarvitse haukkua muita nostaaksemme itsetuntoa.
Onko kananperse? Väitän ettei muuten käännä kenenkään päätä oli sitten sen alla ihan mitä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Ihan keskituloinen olin , kuten miehenikin on. Nyt vaan korona vei työt, joten yritän tässä opetella erästä nettipohjaista hommaa. Taloudellinen positio on noin 70 k asuntolainaa vielä jäljellä, mutta rantatontti luultavasti kuittaa jos elonkorjuu tulee sitä ennen. Eläke tulee silti olemaan surkea minulla, miehellä parempi jos sinne elää.
Mitä ap:lle tulee mieleen kirjoitusvirheitä tekevästä ihmisestä joka tekee aloituksen klo 14 aikaan.
Vierailija kirjoitti:
N
Jotenkin tämä kommentti pisti silmääni. Olen ollut mallina nuoruudessani ja oikeasti inhoan sitä huomiota jota sain silloin. Tunsin itseni pelkästään vaivaantuneeksi. Edelleen saan huomiota, mutta vaivaantuneisuus ei ole kadonnut mihinkään. Onneksi huomion määrä on romahtanut :)
Vierailija kirjoitti:
Heh, missä ammatissa ”vielä” olen :)
Olen 49-vuotias ja ammatillisesti urani huipulla. Johtajana ja johtoryhmän jäsen isossa ja merkittävässä organisaatiossa, vedän yhtä osastoa. Myös palkka kohdillaan.
Itse koen, että tässä positiossa voin vihdoin hyödyntää ihan kaikkea mitä olen aiemmin työelämässä oppinut ja saanut kokemusta - täydellistä!
Sami Minkkisen vihaaja, joka on kurttuinen rummo, jolla ei ole elämää ja mies hyppää vieraissa ja jättää minkä kerkeää. Se viha sitten puretaan kommentoimalla Sami Minkkisen blogiin, ja Minkkinen on erikoistunut profiloimaan näitä +50v rummoja, jotka lähettelee hänelle pakkomielteisen katkeranhoureisia kommenttaja, koska heidät on jätetty ja pitkä avioliitto on valhe ja kaikki pettää. Minkkisen mukaan +50v nainen on pahin nettikiusaaja, joka maan päältä löytyy. Edes lapset ei säästy siltä solvaamiselta mikä näistä lähtee. Mainitsinko jo sen, ettei heillä ole elämää? Vaikka naisen elinajanodote on +80v ja naiset keskimäärin elää ja pysyy terveempänä pidempään, eli 30v. vielä tuosta, niin se ei estä tätä elämän ohimenoa, hämähäkinseittien kasvua stategisissa paikoissa ja pakkomielteistä katkeruuden paukuttamista kommentteina Minkkisen blogiin.
Älä ihmeessä säälimään käy. Kauneus ei katoa, muuttaa muotoaan. Pessimismi kuuluu nuoremmille. Miksi luulet, että 50- vuotiaalla ei olisi myönteistä ajatusmaailmaa? Vankka elämänkokemus tuo varmuutta, seesteyttä. Iloisuus on aitoa.
T. 50+