Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teille tulee mieleen 50 vuotiaasta naisesta?

Vierailija
11.10.2021 |

Eli, mikä kuva on päällimmäisenä, kun teette oletuksen ?

Kommentit (181)

Vierailija
21/181 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nalkuttaa, paikat roikkuu, on katkera nuoremmille naisille

...ja on muuten katkera ihan kaiken ikäisille miehille....

Vierailija
22/181 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä oikein positiivinen kuva keski-ikäisistä naisista. Valitettavasti myös minulla. Pahimpia asiakkaita ovat yleensä naiset vaihdevuosipäissään..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/181 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiukset leikattu kuin kanan perseeksi. Kaikilla. Ja sit tosiaan joku hirvee punanen kestoväri. Ihan hirveetä kattoo.

Mistä sinun mielikuvasi on peräisin? Yleistät liikaa. Minun tyttäreni on hiusmuotoilija ja hoitaa hiukseni, ei koskaa leikkaisi minulle "kananpersetukkaa". Taidat tuntea vaan yhdenlaisia naisia. Mielestäni pitkä tukka ei juurikaan sovi vanhemmille naisille vaikka se nykyään trendin mukaan pitäisi olla kaikilla. Löytyy myös tyylikkäitä lyhyitä malleja ja kauniita vaaleita sävyjä. Kysymykseen miltä tuntuu, niin hyvältä tuntuu olla jo yli 50-vuotias. Henkisyys lisääntyy ja liikunnalla ja ihonhoidolla saa pidettyä itsensä kuosissa.

Vierailija
24/181 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämänkokemus.

Vierailija
25/181 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdevuodet.

Se tulee ensimmäisenä mieleen. Nainen, jonka seksuaalisuus on jo hävinnyt.

Ei kuitenkaan vielä vanhus.

Toisaalta: työntekijä parhaassa työiässä. Lapset eivät häiritse, työyhteisö ja työkaverit entistä tärkeämpiä. Osaa ja tekee työnsä kunnolla, nopeasti ja keskittyneesti. Monen työpaikan kantava voima, uurastaja; piinkova duunari tai osaava asiantuntija. Tai molempia.

Vierailija
26/181 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun joku puhuu viisikymppisestä, mieleen tulee heti äitini. 

Joka sinäänsä on aika hassua, sillä olen itse yli nelikymppinen ja äitini yli seitsemänkymppinen.

Vierailija
27/181 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitaan kaikenikäisiä naisia....jokainen vanhenee jos ei saa jotain pahaa sairautta tai joudu esim. henkirikoksen uhriksi. Minä en ymmärrä tekonaisia joilla on ripsenpidennykset, silikonirinnat, huulet kuin ankalla niin täynnä piikitettyä hermomyrkkyä ja irtolisäkkeet. Kiva kundille kun aamulla herää tämmöisen lyylin vierestä ....ja totuus paljastuu. Itse olen luonnonkaunis.

Vierailija
28/181 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihdevuodet.

Toisaalta: työntekijä parhaassa työiässä. Lapset eivät häiritse, työyhteisö ja työkaverit entistä tärkeämpiä. Osaa ja tekee työnsä kunnolla, nopeasti ja keskittyneesti. Monen työpaikan kantava voima, uurastaja; piinkova duunari tai osaava asiantuntija. Tai molempia.

Jouduin hankkimaan 52-vuotiaana hormonikierukan runsaisiin kuukautisiin. Samalla se ratkaisi ehkäisyongelman suht tuoreessa suhteessa, joten se vaihdevuosista ja seksuaalisuuden häviämisestä ;-)

Vierailija
29/181 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hiukset leikattu kuin kanan perseeksi. Kaikilla. Ja sit tosiaan joku hirvee punanen kestoväri. Ihan hirveetä kattoo.

Ajatteletko aina noin negatiivisesti tai ilkeästi? Ihan siis mielenkiinnosta kysyn, koska sulle tuli tästä kysymyksestä ensimmäisenä mieleen vaan jotain pahaa sanottavaa. Ei ainuttakaan sellaista neutraalia tai positiivista asiaa.

Sivusta totean, että tuo oli vain fakta.

Ei se ole fakta, koska et tunne esim. mua ja mun ystäviä. Kukaan meistä ei näytä tuolta kuin tuossa kuvailtiin. Julkkiksista esim. Katariina Souri, Anna-Leena Härkönen, Mari Perankoski, Tiina Lymi jne eivät myöskään sovi tuohon kuvailuun. 

N53

Vierailija
30/181 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei elämä tosiaan lopu 50 vuotiaana. Minä olen lähemmäs 60 nen. Ja hyvää elämää elän. Olen terve ja liikunnallinen. Teen niitä asioita joita haluankin tehdä. Ei tarvitse muokata ulkonäköä. Siis noita tekotukkia ja ripsihärpäkkeitä ym. Pukeudun siististi ja käytännöllisesti. Muotia en sen kummemmin seuraa. Minulle on se ja sama jos joku pitää minua rupsahtaneena. Ei liikuta. En edes haluaisi olla nuori. Nyt elämä on noin hyvää ja tasapainoista. Kaikki me vanhenemme. Jokaisen on hyväksyttävä se. Ei ole vaihtoehtoja jos haluaa elää ja minä haluan.

Vierailija
31/181 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vielä nuori. 

Vierailija
32/181 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On vielä nuori. 

Ihmiset kuoli ennen vanhaan tuon ikäisinä. Biologia mukaan ei ole myöskään enää nuori. Ihmisenä nuoruus on teini-iästä parikymppiseksi. 30v on jo nuori aikuinen. 40 v on jo keski-ikää lähestyvä. Nämä siis vain faktoja.

Vierailija
33/181 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei paljoa sen kummempi kuin nelikymppinen.

Vierailija
34/181 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku työkkärin tuima täti.

Vierailija
35/181 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

50-60-vuotiaissa naisissa on eniten järkyttävän lapsellisia ihmisiä. Viisivuotiaatkaan eivät ole mitään joidenkin rinnalla. En tiedä mistä johtuu. Toisaalta pääasiassa ovat kyllä tasapainoisia ja normaaleja aikuisia.

Totta. Tiedätkö mistä se johtuu? Ei tarvitse enää olla järkevä, fiksu. Koska siihen on tuhlaantunut jo ihan tarpeeksi aikaa ja energiaa elämästä 😁🤩🥳🤪

Vierailija
36/181 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaihdevuodet.

Jouduin hankkimaan 52-vuotiaana hormonikierukan runsaisiin kuukautisiin. Samalla se ratkaisi ehkäisyongelman suht tuoreessa suhteessa, joten se vaihdevuosista ja seksuaalisuuden häviämisestä ;-)

Juurikin tuo mielettömäksi runsastunut kuukautisvuoto tuossa iässä, on oireilu vaihdevuosista. Sitten ne lopahtaakin kuin seinää, kun on ensin kärvistellyt vuodenkin niin, että vuotaa kuin saavista kaataisi pari ja kolmekkin viikkoa. Elimistö ei kykene enää hormonitoiminnan hiipusin vuoksi, hillitsemään kohdun seinän normaalia kasvua. Eli tulee liikakasvua, joka oireilee järkyttävänä vuoto a ja klöntteinä.

Vierailija
37/181 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdolliset lapset aikuisia tai aikuistumassa, mukavan uuden elämänvaiheen äärellä. Aikaa ja rahaa harrastaa, uraa takana ja mahdollisesti vaikka alanvaihtokin. Mietiskelee ehkä mitä haluaa vapaa-ajallaan tehdä, kun perhe ei enää vie aikaa. Vapauden kynnyksellä, voi vaikka muuttaa Espanjaan tekemään etätöitä tai erota mahdollisesta puolisosta, jos liitto ei suju. Kuluttaa kulttuuria, käy ehkä teatterissa.

Vierailija
38/181 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajatteletko aina noin negatiivisesti tai ilkeästi? Ihan siis mielenkiinnosta kysyn, koska sulle tuli tästä kysymyksestä ensimmäisenä mieleen vaan jotain pahaa sanottavaa. Ei ainuttakaan sellaista neutraalia tai positiivista asiaa.

Sivusta totean, että tuo oli vain fakta.

Ei se ole fakta, koska et tunne esim. mua ja mun ystäviä. Kukaan meistä ei näytä tuolta kuin tuossa kuvailtiin. Julkkiksista esim. Katariina Souri, Anna-Leena Härkönen, Mari Perankoski, Tiina Lymi jne eivät myöskään sovi tuohon kuvailuun. 

N53

Ai ei vai....??

Vierailija
39/181 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi aiempi kommenttini kuivakasta poistettiin? Faktaa sekin!

Mikä juntti ukko siellä huutelee? Mitä teet palstalla missä on enemmistö naisia? Ihan vaan haukkumassa? Eikö ole parempaa tekemistä?

50-vuotiaasta naisesta tulee mieleen hillitty ja rauhallinen olemus. Elämästä löytyy ehkä jotain vakiintuneita rutiineja, ja ne voi olla jotain ihan tavallisia arkisia asioita, mutta saa niistä hyvää mieltä. Arvostaa elämässä pieniäkin kivoja ja piristäviä asioita. Ei ehkä enää stressaa kodin jokaisesta pölypallerosta, mutta muuten tykkää laittaa ja sisustaa kotia. Huolehtii läheisistä.

Vierailija
40/181 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Töissäkäyvä ihminen, jonka lapset ovat aikuistumassa. Neuloo, marjastaa, sienestää, retkeilee. Välillä käy ulkomaanmatkoilla. Ei koe enää kovin suuria ulkoisia paineita siihen, millainen pitäisi olla, vaan hyväksyy itsensä. Elelee leppoisaa keski-ikäisen elämää.

Eipä niitä töitä kaikilla ole. Aikaa jää harrasteille ja liikunnalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän