Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teille tulee mieleen 50 vuotiaasta naisesta?

Vierailija
11.10.2021 |

Eli, mikä kuva on päällimmäisenä, kun teette oletuksen ?

Kommentit (181)

Vierailija
81/181 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni 50-vuotias nainen on selibaatissa omasta tahdostaan. Ihanaa! Kenenkään ei tarvitse harrastaa sänkyhommia pakosta, jos ei itse halua! Voi käyttää aikansa paljon paremmin ja mielekkäämmin - voi vaikkapa ulkoiluttaa koiraa. Koiran kanssa lenkillä raittiissa ulkoilmassa. Ja oma kulahtanut ja rupsahtanut ulkonäkö ja Saharan autiomaa-alakerta ei haittaa!

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaihdevuodet.

Se tulee ensimmäisenä mieleen. Nainen, jonka seksuaalisuus on jo hävinnyt.

Ei kuitenkaan vielä vanhus.

Toisaalta: työntekijä parhaassa työiässä. Lapset eivät häiritse, työyhteisö ja työkaverit entistä tärkeämpiä. Osaa ja tekee työnsä kunnolla, nopeasti ja keskittyneesti. Monen työpaikan kantava voima, uurastaja; piinkova duunari tai osaava asiantuntija. Tai molempia.

Täh, eihän seksuaalisuus häviä vaihdevuosiin? 

Häviää se siinä muodossa noilta naisilta että miehiä ei kiinnosta viiskymppiset joiden alakerta on kuiva kuin saharan autiomaa. Ja saattaapi se kulahtanut ulkonäkökin vaikuttaa.

Elämä ja ihmisyys on muutakin kuin seksi. En määritä ihmisiä seksin kautta.

Vierailija
82/181 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä on aivan samalla lailla vaihdevuodet, mieshormonin määrä vähenee rankasti. Tästäpä ei vaan puhuta, vaan luodaan kuvaa siitoskykykyisestä sonnista hamaan kuolemaan saakka.

Joku tuolla aiemmin kommentoi, että nuoret elävät kuin huomista (ikääntymistä) ei olisikaan. Kyllä se sieltä tulee kaikille. Yhtäkkiä kaksikymppinen onkin kolmikymppinen jne. Toiset rupsahtavat aiemmin, toiset myöhemmin. Vihaa huokuvat kannanotot "vanhoista naisista" eivät tuota faktaa mihinkään muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/181 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

50-vuotias nainen on vanha, vaihdevuosi-ikäinen, ikääntyvä ja hedelmätön. Usein 50-vuotias nainen on myös ylipainoinen ja fyysisesti huonokuntoinen. Monella on myös mielenterveysongelmia kuten ahdistusta, uupumusta, työuupumusta ja eriasteista masennusta. Työpaikalla yli 50-vuotiaat ovat usein sairauslomalla ja "sairauslomalla". Osa harrastaa lusmuamista ja on usein pois töistä tekosairaana. "Sairauslomalla" he kokevat usein nykyajan ihmeparantumisen. 50-vuotiaan naisen se##ielämä on jo hiipunut, jos sellaista on ollut.

Moni 50-vuotias nainen on perussairas ja syö reseptilääkkeitä, käsikauppalääkkeitä, luontaistuotteita ja kaikenmaailman muka ihmeitä tekeviä rohtoja. Laihduttaminen, liikunta, tupakanpolton ja alkoholinkäytön lopettaminen auttaisivat monia ikääntyviä.

Jossakin aloituksessa joku nuori kyseli hyvien vitamiinien perään, siis purkista. Taisin vastata siihen, että hyvä ravitseva, monipuolinen ruoka on parempi vaihtoehto. Muistaakseni tuli kovasti alapeukkuja. Me viiskymppiset elimme sitä aikaa lapsuudessa ja nuoruudessa, jossa vanhemmat laittoivat ruokaa ja olivat läsnä lapsille. Olen onneksi saanut puolisoni kanssa jakaa samaa perinnettä omille lapsille. Hyvällä menestyksellä.

Vierailija
84/181 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailijaija kirjoitti:

Hiukset leikattu kuin kanan perseeksi. Kaikilla. Ja sit tosiaan joku hirvee punanen kestoväri. Ihan hirveetä kattoo.

Kaikilla? Mulla ruskeat pitkät hiukset.

T. 50+

Palstalla kuuluu pikkaisen liiotella. Muuten ei tuu peukutuksia. Mutta hyvä juttu, todennäköisesti miehet viheltelee perään kun pitää sua jonain kolmekymppisenä.

Hassua! Pitkät hiukset vanhentaa ei nuorenna. Missä kohtaa sielusi silmin näet viiskymppisen naisen, joka on kuin kolmekymppinen? Sitä ei saa tekemälläkään. Enkä usko, että yksikään viiskymppinen edes haluaisi näyttää sen ikäiseltä. En ainakaan minä 50v.

Vierailija
85/181 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaihdevuodet.

Toisaalta: työntekijä parhaassa työiässä. Lapset eivät häiritse, työyhteisö ja työkaverit entistä tärkeämpiä. Osaa ja tekee työnsä kunnolla, nopeasti ja keskittyneesti. Monen työpaikan kantava voima, uurastaja; piinkova duunari tai osaava asiantuntija. Tai molempia.

Häviää se siinä muodossa noilta naisilta että miehiä ei kiinnosta viiskymppiset joiden alakerta on kuiva kuin saharan autiomaa. Ja saattaapi se kulahtanut ulkonäkökin vaikuttaa.

En ymmärrä, että joillakin on tuollainen käsitys 50v naisista. Ei se mene noin. Hormoonit hyrrää ja seksi luistaa. Toki muuttaa myös muotoaan. Täytyy muistaa myös se, että miehetkin vanhenee. Ei heidän toiminta ole kuin nuorella miehellä. Vaivoja tulee iän myötä myös heille. Vastaisku! Miksi nuoret ostaa liukuvoiteita? Tarvii kaiken maailman seksileluja, jotta seksi on mieluista? Minulle 50v naiselle on riittänyt oma puoliso, ilman mielikuvitusta.

Vierailija
86/181 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikä ja lajitoveri. Mielelläni tutustuisin jos on niinku fiiliksiä läheiseen olemiseen. Yhtä hullun kanssa voitaisi vaikka ällöttää naapureita. Valot päällä ja ihan oma vika jos katsot.

M.50

Ohhoh tätä ei ole poistettu. Peukkuja ylös ja alas. Siitä tietää että osuin johonkin hermoon kun jakaa mielipiteitä aika tasan. Tietenkin haaveilen että yläpeukkujen antajissa on naisiakin. Vanhuuden harvoja hyviä puolia on se ettei tod kiinosta mitä muut ajattelee. 

Edelleen M.50

Vierailija
87/181 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikä ja lajitoveri. Mielelläni tutustuisin jos on niinku fiiliksiä läheiseen olemiseen. Yhtä hullun kanssa voitaisi vaikka ällöttää naapureita. Valot päällä ja ihan oma vika jos katsot.

M.50

Ohhoh tätä ei ole poistettu. Peukkuja ylös ja alas. Siitä tietää että osuin johonkin hermoon kun jakaa mielipiteitä aika tasan. Tietenkin haaveilen että yläpeukkujen antajissa on naisiakin. Vanhuuden harvoja hyviä puolia on se ettei tod kiinosta mitä muut ajattelee. 

Edelleen M.50

Yläpeukutin ja olen nainen.

Kommenttisi hymyilyttivät hyvällä tavalla. Ainoa asia mistä olen eri mieltä, on se, että ei tässä vielä vanhoja olla.

Keski-ikäisiä kyllä, mutta siihen kuuluu itsetunto ja itsevarmuus.

En tiedä uskaltaisinko oikeasti järkyttää naapureita, mutta mies, jolla on pilkettä silmäkulmassa ja seksihalut tallessa voisi vedota minuun kovastikin.

Samalla kun kommentoimaan ryhdyin, 50-vuotiaat naiset eivät vielä ole vanhoja.

Ja ovat monipuolisia monitaitureita.

Työpaikkojen moniosaajia, perheen äitejä, jotka pitävät pakan kasassa kotona, lapset voivat olla vielä pieniäkin, tai teinejä, tai jo aikuisia.

Monet ottavat vastuuta omista vanhenevista vanhemmistaan ja se on kova homma kaiken muun lisäksi.

Olen 'vasta' 44, mutta aika tuntuu kuluvan siivillä. Lapset olivat vasta ihan pieniä, nyt ovat minua päätä pitempiä teinejä.

Tykkään työstäni, olen sairaanhoitaja sisätauti-kirurgian osastolla, mutta totta on sekin, että työtahti, vastuu ja palkkaus eivät ole kohdillaan.

Oma mieheni on sairastanut vakavasti ja omaishoitajuuttakin olen jo kokenut.

Ehkä siksikin ajatus huolettomasta seksistä ( jota meillä ei enää ole) sellaisen miehen kanssa, joka ymmärtää, että elämä on elämistä varten ja hyvät ja hauskat hetket auttavat jaksamaan ne kovemmat rastit.

Tähän ikään kuuluu myös tieto siitä, että elämä ei ole musta-valkoista.

Mieheni tarvitsee paljon apua ja tukea, mutta muille ei pysty sitä antamaan, ei millään tasolla.

En voi kuvitella eläväni koko loppuelämääni näin.

Tässä yksi kuvaus viittäkymppiä lähestyvän naisen elämästä.

Vierailija
88/181 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jennifer Lopez. Kaikki on mahdollista vielä ikäloppunakin.

Vierailija
89/181 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säälittää. Siinä vaiheessa kauneus on kadonnut ja pessimismi usein ottanut mielen vallan. Onneksi itsellä on matkaa tuonne vielä noin 20v.

Huolestuttavan pessimisti on jo😩 tekstistä päätellen.,,,,,,,

Vierailija
90/181 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee mieleen aina Anu Sinisalo. Taitaa olla nyt 54? Vai 53? Se sorjosessa ollut naisetsivä siis. Minusta Anu on upea, valovoimainen ja kaunis, ja hyvässä kunnossa ikäisekseen. Toivon että olen samassa iässä tuota tasoa!

Vierailija
91/181 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M.50

Edelleen M.50

Yläpeukutin ja olen nainen.

Kommenttisi hymyilyttivät hyvällä tavalla. Ainoa asia mistä olen eri mieltä, on se, että ei tässä vielä vanhoja olla.

Keski-ikäisiä kyllä, mutta siihen kuuluu itsetunto ja itsevarmuus.

En tiedä uskaltaisinko oikeasti järkyttää naapureita, mutta mies, jolla on pilkettä silmäkulmassa ja seksihalut tallessa voisi vedota minuun kovastikin.

Samalla kun kommentoimaan ryhdyin, 50-vuotiaat naiset eivät vielä ole vanhoja.

Ja ovat monipuolisia monitaitureita.

Työpaikkojen moniosaajia, perheen äitejä, jotka pitävät pakan kasassa kotona, lapset voivat olla vielä pieniäkin, tai teinejä, tai jo aikuisia.

Monet ottavat vastuuta omista vanhenevista vanhemmistaan ja se on kova homma kaiken muun lisäksi.

Olen 'vasta' 44, mutta aika tuntuu kuluvan siivillä. Lapset olivat vasta ihan pieniä, nyt ovat minua päätä pitempiä teinejä.

Tykkään työstäni, olen sairaanhoitaja sisätauti-kirurgian osastolla, mutta totta on sekin, että työtahti, vastuu ja palkkaus eivät ole kohdillaan.

Oma mieheni on sairastanut vakavasti ja omaishoitajuuttakin olen jo kokenut.

Ehkä siksikin ajatus huolettomasta seksistä ( jota meillä ei enää ole) sellaisen miehen kanssa, joka ymmärtää, että elämä on elämistä varten ja hyvät ja hauskat hetket auttavat jaksamaan ne kovemmat rastit.

Tähän ikään kuuluu myös tieto siitä, että elämä ei ole musta-valkoista.

Mieheni tarvitsee paljon apua ja tukea, mutta muille ei pysty sitä antamaan, ei millään tasolla.

En voi kuvitella eläväni koko loppuelämääni näin.

Tässä yksi kuvaus viittäkymppiä lähestyvän naisen elämästä.

Olen sua pari vuotta vanhempi, sillä erotuksella että mulla tosi pienet lapset vielä. Kiinnostava kuvaus. Aiotko jatkaa miehesi kanssa? Olla loppuun asti omaishoitaja? Tuo on vaikea paikka, enkä tiedä mitä itse tekisin.

Vierailija
92/181 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bitty menopausal rotta. Hyvännäköinen mutta persoonallisuus niin kamala että ei kiitos

Vierailija
93/181 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailijaija kirjoitti:

Hiukset leikattu kuin kanan perseeksi. Kaikilla. Ja sit tosiaan joku hirvee punanen kestoväri. Ihan hirveetä kattoo.

Kaikilla? Mulla ruskeat pitkät hiukset.

T. 50+

Palstalla kuuluu pikkaisen liiotella. Muuten ei tuu peukutuksia. Mutta hyvä juttu, todennäköisesti miehet viheltelee perään kun pitää sua jonain kolmekymppisenä.

Hassua! Pitkät hiukset vanhentaa ei nuorenna. Missä kohtaa sielusi silmin näet viiskymppisen naisen, joka on kuin kolmekymppinen? Sitä ei saa tekemälläkään. Enkä usko, että yksikään viiskymppinen edes haluaisi näyttää sen ikäiseltä. En ainakaan minä 50v.

Kyllä ne nuorentaa. Mä en ole mikään klassinen kaunotar mutta on valtavan paksut ja pitkät hiukset. Niiden hiusten perusteella mua luullaan kolmekymppiseksi (olen pian 47) ja takaapäin luullaan vielä nuoremmaksi! ;)

Vierailija
94/181 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Benifer. J&B. Kuuma pari.🧡

Vierailija
95/181 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaihdevuodet.

Sulla hieno tarkoitus elämässä. Olla patjana/panokoneena.

Vierailija
96/181 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nami nami.

T. 40v.mies

Vierailija
97/181 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmat päivät ympäri vuoden. Suksi ei luista, ellei rasvaa.

Vierailija
98/181 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

50v naisen seksuaalisuus ei katoa vaan miehen kyvykkyys heikkenee samassa ikäluokassa. Tämä on tabu asia.

Vierailija
99/181 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummeli-mummeli

Vierailija
100/181 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaihdevuodet.

Sulla hieno tarkoitus elämässä. Olla patjana/panokoneena.

Nuoret bimbot on just sitä varten. 50-v voi valita ne parhaimmat ja älykkäimmät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän