Mitä 3-4-vuotias tyttösi toivoo joululahjaksi?
Auttakaa vanhemmat keksimään sopiva joululahja kummilapselle! Minulla itselläni ei ole lapsia, enkä tiedä mitä ostaa kohta neljävuotiaalle tytölle. Vanhemmilta en ole saanut mitään vinkkiä. Ostan yleensä jonkun isomman jutun jouluna ja synttäreillä, eli isompi lelu, ulkovaatetta tms. Mitä teidän tytöt toivoo joulupukilta?
Kommentit (24)
Mun ihan pian 4v täyttävä tyttö tykkää näistä:
-Hello Kitty -jutut (näitä erityisesti toivoi pukilta)
-kaikki pinkki, kimaltava, hörhelöinen ja prinsessoihin tai keijuihin liittyvä
-kauniit prinsessanuket ja niiden hevoset ym
-vauvanuket
-My little ponyt, little pet shopit ja muut söpöt, suurisilmäiset hahmot
-korut
-pinkit legot
-pinkit Geomagit
-juhlakengät ja hienot tossut
-prinsessaroolipuvut
-juhlamekot
Eli on menossa valtava prinsessavaihe. Kyllähän tuo leikkii paljon myös isoveljensä autoilla, roboteilla ym, mutta omiksi lahjoiksi ei ole niitä toivonut. Varmaan senkin takia, että niitä löytyy kotoa muutenkin ennestään jo paljon, tyttöjutut pitää taas ostaa hänelle ihan erikseen lahjaksi.
Hello Kitty-kama, Pet shop-pikkulemmikit ja niiden oheishärpäke, prinsessatavarat, barbiet. Kovin näppärälle ja taitavalle 3-vuotiaalle voi jo hankkia pieniä askartelutavaroita, kuten vesivärejä, muovailuvahoja ja pujotteluhelmiä yms. Joitain kiinnostaa kovasti palapelit. Osalle tämäntyyppiset taas ovat vielä liian vaikeita.
Joku leikkilemmikki esim.koira, joka liikkuu ja tekee temppuja. Itse kummina tilaan aina ulkomailta jotain superihanaa, mitä taatusti muut eivät anna lahjaksi. Ei välttämättä kallista, mutta erikoista :)
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 16:23"]
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 16:02"]
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 15:52"]
Legoja (Hobitti), miekan ja kilven sekä ritarikypärän, Hevisaurus dvd/cd:n, autoradan ja siihen pikkuautoja.
[/quote]Tyttö?! En siis ole mikään pinkkiä ja nukkeja tytöille-tyyppi, mutta näin selkeät poikatoiveet kyllä ihmetyttää?! :O
[/quote]
Kyllä, tyttö (4v) on kyseessä. Toivelistassa ei ollut ainuttakaan ns. tyttölelua mikä vähän yllätti itsenikin vaikka lapsi on sellainen raisu poikatyttö.
En aio kuitenkaan väkisin ostella mitään tyttöjen juttuja kun ne eivät selvästikään kiinnosta.
[/quote]ok, saakoon tyttö siis mitä haluaa. :)