Pönkitän miehen itsetuntoa vauvapalstalla.
Mieheni on aloittanut tänne lukuisia provoja, nauraa kippurassa koneella omille jutuilleen, ja tarinoi teille takaisin. Yleensä menevät vielä ihan täydestä, koska keksii aiheita hyvin arkisista asioista. Pidän hänen viestiketjujaan elossa, ihan vaan siksi että hänelle tulee siitä hyvä mieli, ja minusta on hauskaa nauraa hänelle (hänen kanssaan), kun nauraa minun vastauksilleni. Kuvittelee olevansa kovakin sanaseppo, kun saa niin "äkäisiä vastauksia". :D En ole koskaan kertonut että se vastaaja oli tosiaan minä. Mieheni löysi av:n ennen minua, ja ihmettelin että miksi hän täällä viihtyy niin pitkiä aikoja kerralla, vaikka olemme lapsettomia. Nyt ymmärrän.
Kommentit (5)
Sinun on pakko vastata niihin, koska muutoin täällä ketjut tippuvat nopeasti historiaan. Ihmismäärä on vähentynyt roimasti aiemmasta. Toivottavasti ei teidän=sinun provojen ansiosta..
Minä vastailen usein provoihin ihan "tosissani". Eli provo ei välttämättä ole oikeasto mennyt läpi, vaikka saakin vakavahenkisiä vastauksia. ;)
Meillä sankari alotti saman eilen. En viiti mennä pilaamaan sen juttuja. Nauttiakoon, ku naiset raivoaa. Arvais kuitenkin heti että se on mä. Kysy jo jostain vastauksesta, että onko mun kirjottama. Ei ollu, että taidan jättää väliin, ku on heti epäilemässä! Moi muru!
Täh