Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei kunnioitusta rumalle tyttöystävälleni

Vierailija
07.12.2014 |

Olen ollut jo 6 kk tyttöystäväni kanssa. Mutta minun kaverini eivät pidä minun tyttöystävästäni ja ovat haukkuneet sitä mm. rumaksi. Olen kyllä kertonut heille, että rakastan tyttöystävääni ihmisenä ja minua ei haittaa se juurikaan, että hän on ruma. Nyt kuitenkin tunnen oloni "aivopestyksi", minä en enää kunnioita tyttöystävääni ja hänen ulkonäkönsä virheet, jotka kaverini ovat maininneet, ovat alkaneet ärsyttämään myös minua. Samalla pelkään, että saatan menettää kaverini, jos olen vielä kauan tyttöystäväni kanssa. Pitäisikö minun jättää hänet? Jotenkin sydämessäni tunnen, että kaverini ovat minulle tärkeämpiä kuin tyttöystäväni.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 16:49"]

Vaihda miehiin. Täydellistä suhteesi kavereihisi ryhtymällä polyamoriseen suhteeseen heidän kanssaan.

[/quote]

En oo mikään hinaaja.

Vierailija
22/23 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 14:59"]17-vuotias liian nuori seurustelemaan? Tiedän, että nykyajalla pennut kasvatetaan pumpulissa, mutta.... No, itse olen 20 ja ollut avoliitossa ton ikäisestä asti.
[/quote]

JOS kavereiden mielipiteet merkitsevät noin paljon, niin valitettavasti ei ole kypsä seurustelemaan. Kannattaa kokeilla parin vuoden päästä uudestaan. Ehkä on jo järkeä tullut päähän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sinun pitäisi jättää tyttö ei omaksi parhaaksesi vaan siksi, että tyttö ansaitsee parempaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme