Turhaakin turhempi gallup: Säärikarvat talvella?
Kommentit (36)
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 13:33"]
Poistan pari kertaa viikossa ympäri vuoden. Syy: käyn salilla 3/4-mittaisissa trikoissa.
[/quote]
Minäkin ajan kainalot ja sääret vain ja ainoastaan tuosta syystä talvella. Salilla olen aina hihattomassa topissa ja 3/4-trikoissa.
Karvat jaloissa voi olla joillekin meistä todella suuri asia. Juu, ajelen siis ja usein jos olen suhteessa. Valoimpulssi loistava tekniikka, vaikutus jopa pitkäksi aikaa, mutta hintava
Saatan ajella joskus kun olen menossa uimahalliin, vaikka nuo ovatkin niin vaaleat ettei kukaan varmaan edes huomaisi. Muuten kukaan ei säärikarvojani näekään.
Poistan silloin tällöin kun alkaa häiritsemään ja aikaa on sopivasti. Teen samalla pienen jalkahoidon. Eipä niitä karvoja montaa ole ja vaaleita ovat ne harvatkin, mutta antaa niidenkin mennä.
En ole koskaan poistanut enkä poista.Ei tulisi mieleenkään
Yleensä annan kasvaa vapaana, karvat on hennon vaaleita ja kesällä vaalenevat entisestään niin että niistä ei juuri ole haittaa. Nyt tosin epiloin kun ostin uuden epilaattorin jota pakko päästä kokeilemaan, hyvin pelittää (:
Ajelen harvemmin kuin kesällä. Silloin tällöin kuitenkin, miehen mieliksi ja satunnaisia uimahallireissuja varten.
Jos menen salille tai uimaan, poistan. Muuten saavat olla lämmikkeenä. :D
No poistan. En tunne itseäni naiselliseksi jos karvat rehottaa, tuskin mieskään tykkäisi silitellä karvajalkoja.
Poistan samaan tahtiin kuin kesälläkin. En pidä karvoista.
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 20:59"]Te jotka ette poista säärikarvojanne, eikö teillä ole kumppania jota varten tälläytyä? Oletteko lopettaneet muutenkin ulkonäöstänne huolehtimisen?
[/quote]
on mies, mut ei siltikään tarvi sääriä ajella useammin kuin kahden kuukauden välein.
34
En jaksa. Enkä usko, että uimahallissa kukaan kattoo, jos ei ole aivan poikkeuksellinen karvoitus säärissä. Jos jotain ärsyttää mun karvoitus, suon hänelle mielelläni sen ärsytyksen.
Sheivaan ehkä parin kuukauden välein. Harvemminkin itseasiassa. Mun säärikarvat on vaaleet ja niitä on vähän, eikä ne näy kuin valoa vasten katsoessa, jos silloinkaan.
Te jotka ette poista säärikarvojanne, eikö teillä ole kumppania jota varten tälläytyä? Oletteko lopettaneet muutenkin ulkonäöstänne huolehtimisen?
Poistan miehen takia. Sinkkuna vain silloin tällöin, esim kun laittoi sukkahousut, tai uimaan tms.
Siis miten tuuheet säärikarvat teillä oikein on?!! Mä ajelen joskus koska ovat mustat, mutta ei niitä nyt niin hirveästi ole. Luulin ettei naisilla ole