Turhaakin turhempi gallup: Säärikarvat talvella?
Kommentit (36)
Kasvatan, ei tarvitse säärystimiä.
Poistaisin mutta oon viimesilläni raskaana enkä jumalauta tän vitun mahavuoren takaa yletä niin näytän sitten ihan turkkilaiselta mieheltä ja kohta nuo karvat voi varmaan letittää.
Poistan silloin tällöin.. Nyt tosin raskaana niin pitää poistaa lääkäreiden takia :D
Poistan pari kertaa viikossa ympäri vuoden. Syy: käyn salilla 3/4-mittaisissa trikoissa.
Sillontällön, en tosiaan niin useasti kun kesällä ..
En poista paitsi jos menen uimahalliin. Voi kun olisi niin rohkea että uskaltaisi mennä sinnekin karvojen kanssa...
Poistan, muuten ne tunkee sukkiksista ja kalsareista läpi ja pistelee ja kutittaa. Juu, on aika vahva karvoitus. :D
Poistan kun alkaa näkyä sukkahousujen läpi.
Riippuu onko mulla miestä vai ei. Jos ei ole miestä, niin talvella annan säärikarvojen olla.
Poistan säännöllisesti, koska mulla on seksisuhde. Muutoin ajelen säärikarvoja talvisin vähemmän.
Poistan ihan itseni takia! Mies ei niistä välitä ja ulkopuolisille asia ei kuulu!
Poistan, mutta paljon harvemmin kyllä kuin kesäaikaan.
Ajelen ehkä pari, kolme kertaa talven aikana kun kesällä saa olla ajelemassa noin kerta viikkoon.
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 13:30"]
Poistan silloin tällöin.. Nyt tosin raskaana niin pitää poistaa lääkäreiden takia :D
[/quote]
Ei ne lääkärit sun säärikarvoja kyttää. Ihan ihme kommentti sulta.
Vaihtelevasti ajelen, eli toisin sanoen sillon kuin muistan. Ulkonäöllä ei niin väliä, mut mies tykkää hiplata mun sääriä nii ittiä ällöttää jos kaameet karvajalat :D tosin mieluummin pitkät karvat ku piikkinen sänki..
En jaksa poistaa. Ovat vaaleita ja kevyitä niin eivät oikeastaan näy kuin hyvin kirkkaassa valossa. Menen ryhmäliikunnoissakin ihan sääret paljaina ja ajelematta.
Annan kasvaa ympäri vuoden. Edes kesällä kukaan ei mun sääriä nää, koska en käytä hameita tai shortseja koskaan. Niin ja miestä ei ole jonka takia "pitäisi" ajella.
Poistan epilaattorilla silloin tällöin kun siltä tuntuu. Samalla tulee raspattua ja rasvattua jalat, ja lakattua varpaan kynnet. Vaikka eihän kukaan niitä näin talvella näe, mutta itselle tulee parempi fiilis. :)
Annan kasvaa. Poistan, jos saan aikaiseksi mennä uimahalliin.