Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä niin nautin, kun etätyöläiset joutuu takaisin toimistoon

Vierailija
11.10.2021 |

Ja voi sitä itkua mitä somessa avauduttu. Olette olleet tähän asti etuoikeutettuja etätyöskentelemään mukavasti kotona,mökillä, lomareissulla.

Kommentit (123)

Vierailija
1/123 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nautit? Mitä se on sinulta pois kuinka toiset työskentelevät.

Ps. meillä ei ole pakko palata ja en palaa

Vierailija
2/123 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo ollut etänä, vaikka toimistossa työskentelen. Oma valinta. Minusta kyllä muut olisivat saaneet pysyä etänä, jos kerran halusivat... oli täällä toimistollakin rauhallisempaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/123 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa katkera aloitus. Mä toivon että kaikki voisivat tehdä töitä siellä missä se sujuu parhaiten.❤️

Vierailija
4/123 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinhän sä luulet.....

Vierailija
5/123 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpa pikkusieluinen tyyppi. 

Vierailija
6/123 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän sä luulet.....

Mitä luulen? Ei se ole mikään luulo. Tuli jo kysely että haluaako jatkossa olla toimistolla vai etänä ja kun valitsi että etänä niin työsopimukseen tehdään muutos työntekemispaikasta.

Sain myös kotiin sähköpöydän ym tarvikkeet.

Vierailija
7/123 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, kiva 😘 itse olen mielummin toimistolla

Vierailija
8/123 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oo ollut etänä, vaikka toimistossa työskentelen. Oma valinta. Minusta kyllä muut olisivat saaneet pysyä etänä, jos kerran halusivat... oli täällä toimistollakin rauhallisempaa.

Aamulla on paljon mukavampi matkustaa töihin kun porukkaa yhä pikkuisen vähemmän kuin ennen koronaa.

Meillä ei ole muut palaamassa toimistolle vielä näillä näkymin niin saan yhä olla rauhassa. Katsotaan jos alkaa olla paljon vilinää jossain vaiheessa niin ehkä itse siirryn kotiin tekemään töitä.

Vierailija
9/123 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva yritys tahtoo riskeerata tartuntoja, etänä jatkuu.

Vierailija
10/123 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että minä nautin myös. Kaikenmaailman autisteiksi julistautuneet kärttyisät akat joutuu takaisin toimistolle 😂

Vierailija
11/123 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas nautin (mutta en nauti) kun kaikki rajoitukset poistuvat. Olemme saaneet jo konkretiaa siitä mitä se aiheuttaa. Korona pysyy ja leviää keskuudessamme. Siksi olisi edelleen tärkeää jatkaa etätyötä, rajoituksia, ottaa koronapassi käyttöön, velvoittaa maskinkäyttöön ja kaikille pakkorokote paitsi niille joilla ihan oikea terveydellinen syy. Myös ajoittaiset lockdownit pitäisi ottaa käyttöön sekä sulkea rajat matkustukselta.

Vierailija
12/123 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähiin pakottavat firmat tulevat menettämään isosti työntekijöitään.

Vierailija
13/123 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai, kiva 😘 itse olen mielummin toimistolla

Jos kotona melusta (kerrostalo) tai toimisto ihan tyhjä, mikäs tossa. Muuten jo työmatkat vie aikaa niin että parempihan se kotona.

Vierailija
14/123 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On lukuisia tutkimuksia siitå että yrityksillä menee huonommin kun tekijät ovat etänä. Pomot lukee näitä ja jollei ole vielä etäily loppunut, kohta on 💪🏼

Vierailija
15/123 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin nautin. Vihdoinkin lenkkipolut tyhjenee päiviksi ja puistot. Taloyhtiöissä on hiljaista. 

Vierailija
16/123 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tuollaisesta voi saada mitään nautintoa? Itseäni ei pahemmin kiinnosta mistä muut töitään hoitavat, kunhan hoitavat.

Vierailija
17/123 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtelevia akkoja palsta täynnä. Mikään firma ei tule suosimaan etätöitä jatkossa.

Vierailija
18/123 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On lukuisia tutkimuksia siitå että yrityksillä menee huonommin kun tekijät ovat etänä. Pomot lukee näitä ja jollei ole vielä etäily loppunut, kohta on 💪🏼

Samoin toisinpäin.

Vierailija
19/123 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua naurattaa se että ihmiset menettää ilmaisia työlounaita ym kun etäilevät.

Vierailija
20/123 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähiin pakottavat firmat tulevat menettämään isosti työntekijöitään.

Riippuu onko alalla muita töitä, osalla pelko asuntolainoistaan jne. joten menevät koronaa uhmaten töihin ja viranomaisethan sanoi että kaikki rokottamattomat sen saisi (koska eivät tukahduta) ja jättivät sanomatta että samalla tapaa se tarttuu rokotettuihinkin, joista osalla tulee oireita ja osalla pahoja oireita, osa teholle varsinkin vanhemmasta päästä.

Kaupan kassat on säälittänyt alusta asti, olisi pitänyt heille antaa rokotukset ihan ekojen joukossa vaikka nuorempia olisivat, suurempi riski heillä kuin keskimääräisellä sairaanhoitajalla nyt kun laittaneet osiin sairaalat ja ymmärtävät useimmat ffp3:sen tarpeen heistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan