Oletko milf?
Kommentit (47)
Itse tykkään minua vanhemmista naisista. Ne ovat jotenkin kiehtovia. Ei edes tarvitse olla milf. M20
Kyllä minua on kutsuttu milfiksi. Olen hoikka, kasvoni ovat sirot ja sopusuhtaiset. Pitkät puoleenselkään ulottuvat kullanvaaleat (oma väri) hiukset, vihreänruskeat, melko tumman väriset silmät ja pitkät ripset. En meikkaa liikaa, puuteri ja ripsiväri, sekä vähän kulmakynää tummentamaan melko vaaleita kulmiani. Pukeudun siististi ja naisellisesti, vartalolleni sopiviin vaatteisiin.
Olen kuulemma milf. Olen 39v, näytän 10-15v nuoremmalta, viisi lasta 4-20v. Lasteni kaverit ovat ihmetelleet lapsilleni että olenko oikeasti niiden äiti, onko toi sun äiti vai sisko jne. Olen urheilullinen mutta muodokas normaalipainoinen blondi, ei ole silikoneja kuten välillä luullaan, pukeudun aika teinisti ja aina kun yritän pukeutua aikuisemmin tulee lapsilta ja mieheltä hirveä vastustus että et ala pukeutua tätivaatteisiin. Mies on 8v nuorempi. Minulla on "lapselliset" kasvonpiirteet, pyöreät kasvot, suuret silmät, pieni suu eikä juuri ryppyjä. En meikkaa paljoa, se vanhentaa. Olen kuulemma myös kaunis ja söpö. Ja seksielämä on erittäin hyvä kun mies on kolmekymppinen eikä viisikymppinen kuten monella ikäiselläni;)
[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 10:06"]
Todella törkeää, 37. Sit kun vielä ajattelee, että niiden pitäis oikeasti kohdata kanssasi se tilanne, niin ööö... Kuinkahan moni oikeasti kiihottuisi?
[/quote]
Kyllä minä 37-vuotiaalle naiselle antaisin. M20