Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kamala tilanne miehen kanssa

Vierailija
07.12.2014 |

Meillä on ollut ero lähellä jo siitä lähtien, kun muutimme yhteen kolmisen vuotta sitten. Tänään tilanne taas kärjistyi, kun olin etukäteen pyytänyt, että saisin katsoa tv:stä linnan juhlat, mutta mies ei antanutkaan minun katsoa televisiota, vaan pelasikin konsolipeliä. Yleensäkään hän ei anna minun katsoa televisiota juuri koskaan, edes mm-jääkiekon finaaliakaan tai euroviisuja tms. (Mulle riittäisi se, että saisin katsoa televisiota noin kymmenisen kertaa vuodessa + pari uutislähetystä ja joku dokumentti per viikko. Mies kuitenkin sitkeästi jatkoi pelaamista tunnista toiseen ja oli tarkoitus leipoa joulutorttuja ja taikina oli pellillä odottamassa leipomista, niin mies heitti taikinan pois. Teimme uusia torttuja, joita söin muutaman, johon mies alkoi kommentoida, että en olisi saanut syödä niin monta.

Sitten jossain vaiheessa kesken miehen pelin lapsi kävi ottamassa konsolista virran pois päältä, josta mies kimpaantui, jolloin kysyin toisesta huoneesta, että toivottavasti mies ei ollut ankara lasta kohtaan, jolloin mies suuttui uudelleen. Mies kävi saunomassa ja tuli saunasta peseytymättä hikisenä ja istui sohvalle paljaalla pyllyllään ja jatkoi konsolipeliä pari tuntia, jolloin pari kertaa kävin paheksuen huomauttamassa, että mielestäni on todella outoa mennä paljain pyllyin istumaan sohvalle. Muutenkin mielestäni on outoa ja vähän friikahtavaa esiintyä lapsen nähden alasti. En haluaisi, että lapsemme joutuisi näkemään moista lainkaan.

Mies sitten jossain välissä ajoi mut huoneeseeni ja sillä aikaa kuulin, kun lapsi leikki vesilasilla, joka särkyi. Ennen särkymistä olin imettämässä vauvaa ja huikkasin miehelle, että voisiko hän ottaa lasin pois, jotta se ei särkyisi, mutta mies ei halunnut keskeyttää peliään. Sitten kun lasi särkyi, mies ei olisi halunnut edes korjata jälkiä, joten jouduin ruveta imuroimaan illalla ja imuroinkin melkein koko olohuoneen, sillä mies ei suostunut sanomaan, missä lasi hajosi.

Aloin katsella itselleni asuntoa netistä, jonka sanoin miehelle. Sitten sanoin, että olisi rauhallisesti, sillä en ole uhka hänen rahoilleen (rahat ovat miehelle numero yksi ja sen jälkeen tulevat konsolipelaaminen ja sitten kaverit jne.). Mies sanoikin, että jos tulisin vaatimaan erossa omaa puolikastani, hän hakkaisi mut henkihieveriin ja olisi valmis menemään sen vuoksi vankilaankin. Pelkään miestäni sairaasti, vaikka ei hän ole nyt tehnyt mitään mulle tai lapsille. Pelkään, että hän on vaaraksi lapsille, mutta en ole koskaan omin silmin nähnyt hänen tehneen mitään pahaa heille. Haluaisin palata exäni kanssa yhteen, mutta hänkin on varattu. Itselläni ei ole tällä hetkellä rahaa ostaa omaa asuntoa ilman massiivista asuntolainaa ja siltikään en ole varma, riittäisivätkö omat vakuudet yms. Mitä kannattaisi tehdä?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tommoisen kanssa piti vielä lisääntyä. Vituttaa ihmiset jotka vapaaehtoisesti mahdollistaa noin pakojen geenien siirtymisen jälkipolville.

Vierailija
2/22 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä yritys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdet, otat eron ja teet rikosilmoituksen/haet lähestymiskieltoa koska mies on uhkaillut. 

Vierailija
4/22 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduit siis imuroimaan ja mies vihjaisi , että älä läski lisää liho? ULIULILUUUUUU.

On niin kamala tilanne. ULIULIULIUUUU.

Vierailija
5/22 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naureskelin ääneen tälle!

Vierailija
6/22 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on riippuvainen ja koukussa.pelaamiseen. joko apua tai ero. Hoida ero turvallisesti vähä elkein mikäli uhkailee.

Vierailija
7/22 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 01:58"]Jouduit siis imuroimaan ja mies vihjaisi , että älä läski lisää liho? ULIULILUUUUUU.

On niin kamala tilanne. ULIULIULIUUUU.
[/quote] tapa itses kusipää.

Vierailija
8/22 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 02:07"]

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 01:58"]Jouduit siis imuroimaan ja mies vihjaisi , että älä läski lisää liho? ULIULILUUUUUU. On niin kamala tilanne. ULIULIULIUUUU. [/quote] tapa itses kusipää.

[/quote]

uliuliuliuliuuuu!

paska provo, paska vastauskin

Vierailija
9/22 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

eka olin sinun puolella mutta loppua kohden älysin tilanteen pakkaa kamasi niin et ole enää miehesi taakka anteeksi tylystä vastauksesta

Vierailija
10/22 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks tämä olisi provo? Ohis

Vierailija
11/22 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ero. Ei taida arvostaa sinua paskaakaan.

Vierailija
12/22 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 02:17"]

Ota ero. Ei taida arvostaa sinua paskaakaan.

[/quote]

paskaa tässä oli provoaminen, ei muu.

Vierailija
13/22 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävää miten miehesi kohtelee sinua! Hoida ero vireille mahdollisimmab nopeasti. Elämänlaatuai paranee ja voit löytää tinnalleei uuden miehen joka arvostaa sinua ja kohtelee hyvin. Huh huh...

Vierailija
14/22 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konsolipelaaja, joka ei katso lätkän mm-finaalia, jep jep. Heittää taikinat pois, jep jep. Tässä noin aluksi.

Vierailija
15/22 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 02:02"]

Naureskelin ääneen tälle!

[/quote]

Miksi? Arkeni on oikeasti todella ahdistavaa, enkä osannut asiaa pukea paremmin sanoiksi.

Vierailija
16/22 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 02:41"]

Konsolipelaaja, joka ei katso lätkän mm-finaalia, jep jep. Heittää taikinat pois, jep jep. Tässä noin aluksi.

[/quote]

Mieheni ei kuulemma halua katsoa naisen kanssa urheilua, eikä häntä ilmeisesti kiinnosta urheilu muutenkaan kovin paljoa. Muistan, kuinka hänen paras miespuolinen kaverinsa oli tulossa miehen luokse kylään katsomaan lätkää suhteemme alkuaikoina, joten en tuolloin saanut itse tulla miehen luokse kylään. Kun samojen kisojen aikana olisin itse pyytänyt saada katsoa jotain matsia, miestä ei kiinnostanut lainkaan, vaan hän katsoi samaan aikaan jotain tylsää sarjaa. Jostain syystä mieheni ei halua keskustella kanssani urheilusta, vaikka mulla ois niistä ihan kivasti tietoutta ja pointteja - hän vain menee jotenkin lukkoon, jos puhun mitään urheilusta tai alkaa naureskella mulle, että mitä oikein yritän vikistä aiheesta, josta en tiedä mitään. Silti ei hän itsekään tiedä juuri mitään - hän vain kokee, että menen liian miehiselle alueelle, jos puhun urheilusta ylipäänsä mitään.

Hän tosiaan jostain järjettömästä syystä heitti taikinat pois. Onneksi oli toinen paketti taikinaa, josta tein uudet joulutortut. Söin niistä muutaman, mistä mies solvasi siis minua ja ne loput olisivat olleet hänelle, mutta riidan jatkuessa hän heitti myös ne valmiit tortut roskikseen.

En siis tiedä, mikä miestä vaivaa. Enkä usko, että olen itse ainoa syypää hänen käytökseensä. Mielestäni hänen käyttäytymisensä ei ole aina ihan normaalia muutenkaan.

Vierailija
17/22 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakka kantensa valitsee.

Vierailija
18/22 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pliis kerro että tää on provo. Mua rupeaa muuten ahdistamaan tuollaiset naiset, jotka ei pistä kampoihin tuollaiselle sialle. Ja vielä pentuja tehdään tuohon.

Vierailija
19/22 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 03:10"]

Vakka kantensa valitsee.

[/quote]

En ole varma, kumpi tässä oli se vakka ja kumpi on kansi. No joo, taisin olla se vakka, nimittäin olin itse aika aktiivinen suhteen alkuaikoina. My bad, nimittäin kakkaa haukkasin. En myöskään ollut kovinkaan valikoiva, sillä biologinen kelloni tikitti. Noh, nyt täytyy yrittää jotenkin handlata tämä tilanne, mutta kinkkiseksi menee. Tilanteeni on vähän niinkuin shakki matti. :(

Vierailija
20/22 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian kova yritys, ap.