Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viisi miestä viikossa OFFICIAL

Vierailija
11.10.2021 |

Tänään alkaa uusi sarja https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/viisi-miesta-viikossa-on-taysin-uud…

En löytänyt officialia ennestään tälle.
Aiotteko katsoa? Onkohan hitto vai huti?

Kommentit (440)

Vierailija
161/440 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kissankarvassa oli paitakin. Ei ihme, että sitä Yussufia rupes ahdistamaan jo heti ensimetreillä.

Kyllä mäkin saisin varmaan hengenahdistuskohtauksen, eihän tuolla imuroitukaan kertaakaan tuon viikon aikana.

Vierailija
162/440 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentoisin jos katsoisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/440 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hulppea talo kyllä 23-vuotiaalle naiselle. Mitenköhän oon onnistunut saamaan noin nuorena noin hyvännäköisen tiilitalon. Maksaa kuitenkin varmaan jonkun verran. 😲

Mitä se Nea muuten teki töikseen? Meni multa ihan ohi.

Vierailija
164/440 |
01.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤔

Vierailija
165/440 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No muuta sieltä Helsingistä pois, niin löytyy sullekin talo sen yksiön sijaan.

Vierailija
166/440 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo111222 kirjoitti:

Ei noilta miehiltä tule mitään järkevää suusta. Harmi että ei parempia löytynyt Nealle.

1, miksi kukaan järkevä mies lähtisi tuollaiseen? Ne saa varmasti fiksun naisen ilmankin

2. mitä edes tarkoitat? Tasan samaa tasoa Nea on miesten kanssa.

Vierailija
167/440 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hulppea talo kyllä 23-vuotiaalle naiselle. Mitenköhän oon onnistunut saamaan noin nuorena noin hyvännäköisen tiilitalon. Maksaa kuitenkin varmaan jonkun verran. 😲

Mitä se Nea muuten teki töikseen? Meni multa ihan ohi.

Siis on. Itelläni ei ainakaan olis ton ikäsenä ollu varaa mihinkään omakotitaloon. I

Vierailija
168/440 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa kyllä jaksot, ihmetellä kyllä täytyy että mistä noi miehet on löydetty. Ja vähän mua nauratti kun Nea kertoi seurustelu menneisyydestä. Ja kyllä minäkin oon seurustellut teininä jo mutta ei mun seiska luokan seurustelu nyt mitään parisuhdetta ollut. Samoin se otti korvaan että 23- vuotias tietäis jo että haluaako lapsia vai ei? Kyllä 23-vuotias on edelleen mun silmissä nuori joka vasta astuu aikuisuuden maailmaan ja mielipiteet voivat hyvinkin muuttua.

Vierailija
169/440 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanavajuontaja sanoi, että Aleksanterin isän tuntevat Suomessa kaikki... Onko se Jani Sievisen poika? Eikö Jani puhunut lapsilleen englantia, muistanko oikein?

Vierailija
170/440 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jestas se Nea oli kyl kova, kun suoraan sanoi toisille analyysinsä heistä. Sä puhut päälle ja viet tilaa muilta, miksi teet niin? Ihan mahtava!

Vierailija
171/440 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On Sievisen poika

Vierailija
172/440 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On Sievisen poika

https://www.is.fi/viihde/art-2000005588240.html

Ei olis kyllä uskonut.

Vierailija
173/440 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ajattelin että Aleksanteri voisi olla Arttu Wiskarin poika tai pikkuveli.

Vierailija
174/440 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli melkoinen helmi tämä Laura. Kertoo telkkarissa kuinka on ollut putkassa neljä kertaa ja rikkonut jonkun sydämen peittämällä. Mitkä sit mahtoi olla niitä asioita, mitä kerrotaan vasta kun kamerat on poistunut. "Kun päästään kahden kesken juttelemaan" sanoivat lopussa.

Jossain kohtaa juttelivat moottoripyöräkerho-miehistä ja Laura totesi ”ei kiitos enää niitä”. Röyhtäisy ruuan päälle oli classy.

Joko on kyllästyny bambinoskerholaisiin??

Vierailija
175/440 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tuolla suunnalla  omakotitalot niin paljoa maksa, voi olla saanut perintönäkin sen tai vuokralla. Eikä mikään uudekarhea ollut.. Ei muuten kertonut missä on töissä, jos edes on.

Enemmän mä ihmettelen sitä viime viikkoista leidiä, jolla oli Helsingissä kakskerroksinen rivitalon päätykämppä ja vielä rempattu, eikä nainen sanojensa mukaan ollut töissä vaan opiskeli. Siis tuohan on lottovoitto jos mikä Helsingissä.

176/440 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ööö kirjoitti:

Kuiskaileva kuminaama Jenny, puoli kiloa vähemmän meikkiä voisi olla jees. Ja onneksi se Kristofer lähti ekana. "Miten niin en kuunnellut, olen vain niin kohtelias että varmasti siksi vaikutti etten kuunnellut" LOL xD Jätkä nojasi joka hetki käteensä ja näytti siltä että kuolee tylsyyteen!

Meikin kanssa samoilla linjoilla. Sysi rumasta muijasta saattaa saada meikillä vähän paremman näkösen

Vierailija
177/440 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Nea oli laittautuneena ihan kivan näköinen ylipainosta huolimatta.

Vierailija
178/440 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt oli kyllä sellaista sakkia että voi apua! :D Kelaamalla meni eka jakso enkä pysty katsomaan enempää. Ei taida olla minun ohjelma, lol

Vierailija
179/440 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä toi Tomi on tuttu? First dates Suomi? Vai oliko mukana jossain muussa?

180/440 |
02.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kyllä yllättävä lopuvalinta Nealla. Hänen valintansa olisi ollut minun viimeinen vaihtoehto.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi