Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pahimpia työpaikkakiusaajia ovat keski-ikäiset naiset!

Vierailija
06.12.2014 |

Millaisia kokemuksia muilla on?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Perheelliset, uskovaiset keski-ikäiset naiset, jotka yleensä äänestävät kokoomusta ja kohkaavat arvotyhjiöstä. Kaikki hiukankin erilainen on heti näitten akkojen syynissä, ja kimppuun käydään uskomattomalla ilkeydellä. Peiliin ei vaan osata katsoa ja nähdä omaa syvää sydämen sivistymättömyyttä.

Todellakin, kokemusta on. 

Vierailija
22/36 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitoala täälläkin ja pahin kokemus kohta eläkkeelle jäävästä naisesta, joka käy viikoittain haukkumassa esimiehelle muita työntekijöitä. Itse komentelee nuorempiaan ja antaa määräyksiä. Kun tälle sanoo suoraan, että voitko lopettaa muitten moittimisen, saa aikaan julkisen raivarin, jossa lyttää jonkun henkilön kerrallaan. 

Toinen ikävä tyyppi on mieshoitaja, joka vedättää vanhempia hoitajia 6-0. Nauraa muille selän takana, valehtelee ja arvostelee esimiehelle toisia, pitää omaa klubia tiettyjen hoitajien kanssa.

Kun pysyy näistä ulkopuolella on ei-pidetty, mutta on kuitenkin rehellinen itselleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa vittuilla. Ovat kohta haudassa. Vanhat ihmiset kiukuttelevat vaivoineen.

Vierailija
24/36 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi ensin määritellä sanaa nuori. Kuka on nuori? Kolmekymppinen ei enää ole kovin nuori, 20 on. Parikymppinen monesti, ei siis kaikki, mutta hyvin moni, ei uskalla puhua itseään vanhempien ihmisten kanssa. Pelkäävät suorastaan niitä. Nykyajan maailmassa, koulutuksella niihin virkoihin pääsee. Jos nuorella on korkeampi koulutus kuin keski-ikäisellä, siitä tulee keski-ikäisen pomo. esim 24 vuotiaalla saattaa jo olla hyvinkin korkea koulutusaste ja hänestä voidaan tehdä pomoa. Millainen pomo 24 v on? Jolla ei ole elämänkokemusta eikä mitään kokemusta eikä uskalla kysyä ja pyytää apua. 

Vierailija
25/36 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 23:49"]

Niin on. Itse olen 53-vuotias nainen, ja mielestäni ei ole mitään niin mukavaa kuin kyykyttää teitä hentosieluisia mielensäpahoittajia. Päivä on onnistunut, kun olen saanut ainakin yhden itkemään. Siperia opettaa.

[/quote]

Tähän!

Kun siihen toisen mielen pahoittamiseen ei tarvita kuin rennosti heitetty kysymys "teet sä lyhennettyä työpäivää, kun joka aamu tulet töihin vasta  klo 9 ja lähdet jo klo 15". Siitä nuorempi työkaveri vetää heti herneen nenään ja äyskii, että ei se muille kuulu. Mutta kun kuuluu: kun sen takia palaverit ei koskaan voi alkaa ennen klo 9 eikä asiakkaiden kanssa voi sopia mitään klo 14.30 jälkeen, koko systeemi pysähtyy yhden mielensäpahoittajan takia. Tai kun pohditaan, kuka lähtee työkokoukseen 100 km päähän ja se nuorempi työkaveri ilmoittaa, että hänen vuoronsa, niin me hieman vanhemmat voimme kaikki nostaa toista kulmakarvaa kysyen, että "kuka sitä sun lasta sitten hakee hoidosta, kun nyt se on haettava tasan klo 15.15 ja työmatkalta pääset kotiin vasta klo 17 jälkeen, joten eiköhän sulle ole parempi, että keskityt lapseen",

Ja taas se työkaveri suuttuu, mihin on mukava todeta, että itse olet ilmoittanut, että teillä mennään lapsen ehdoilla. Niin menee nyt koko työyhteisö, joten tyydy osaasi äläkä nouki rusinoita pullasta.

Vierailija
26/36 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi meidän työpaikalla on pelkkiä miehiä.

Vierailija
27/36 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 00:00"]

[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 23:54"]

[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 23:49"]Niin on. Itse olen 53-vuotias nainen, ja mielestäni ei ole mitään niin mukavaa kuin kyykyttää teitä hentosieluisia mielensäpahoittajia. Päivä on onnistunut, kun olen saanut ainakin yhden itkemään. Siperia opettaa. [/quote] mikä on niin katkeroittanut, että kauniit herkät mielensäpahoittajat pitää ajaa lattianrakoon. Kauan krokotiili maannut sun sängyn alla vai kuka kusi sun aamiaismuroihin. Yksi päivä tulee mun mies työpaikalle ja hakee sut nurkan taakse ja kertoo hieman sulle elämästä lehmä!

[/quote]

Kyllä tollasten sisarhentovalkoisten miehet tiedetään. Antaa tulla vain, niin minä usutan veripuudelini miehesi kelleille. Siinähän voitte sitten yhdessä pahoittaa mieltänne.

[/quote]

Mitä sitten kun lakataan itkemästä ja annetaan takaisin, olet jo kaiken käyttänyt ja olet suuton sanaton, henkistähän sinunkin väkivaltasi oli? 

Vierailija
28/36 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatella, nuorilla on identtikriisi jo noin nuorina

Vierailija
29/36 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 23:32"]

Millaisia kokemuksia muilla on?

[/quote]   Varmasti näin on! Tosin tämä EI päde kaikkiin, on olemassa tosi mukaviakin keski-ikäisiä naisia, mutta ikävä kyllä monet on tosi ilkeitä. 

Vierailija
30/36 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 11:01"]

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 00:00"]

[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 23:54"]

[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 23:49"]Niin on. Itse olen 53-vuotias nainen, ja mielestäni ei ole mitään niin mukavaa kuin kyykyttää teitä hentosieluisia mielensäpahoittajia. Päivä on onnistunut, kun olen saanut ainakin yhden itkemään. Siperia opettaa. [/quote] mikä on niin katkeroittanut, että kauniit herkät mielensäpahoittajat pitää ajaa lattianrakoon. Kauan krokotiili maannut sun sängyn alla vai kuka kusi sun aamiaismuroihin. Yksi päivä tulee mun mies työpaikalle ja hakee sut nurkan taakse ja kertoo hieman sulle elämästä lehmä!

[/quote]

Kyllä tollasten sisarhentovalkoisten miehet tiedetään. Antaa tulla vain, niin minä usutan veripuudelini miehesi kelleille. Siinähän voitte sitten yhdessä pahoittaa mieltänne.

[/quote]

Mitä sitten kun lakataan itkemästä ja annetaan takaisin, olet jo kaiken käyttänyt ja olet suuton sanaton, henkistähän sinunkin väkivaltasi oli? 

[/quote]

Hah! Noilla riimeillä pahoitat ehkä parhaiten sen 2-vuotiaan tyttäresi mielen. Siihenhän sä kuitenkin sitä pahaa oloasi purat, kun et uskalla/kykene kuin päiväunissasi unelmoida oikeasta kohteesta. Salaa haluat kuitenkin olla kuin minä.

Vierailija
31/36 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä ainakaan jaksa enää ystävällisesti vastailla aina niille samoille ihmisille samoista idiootti yksinkertaisista asioista, jotka he itsekin voisivat kokeilemalla selvittää. Semmosia avuttomia vastuunpakoilijoita. "Tarttisko tehdä asialle jotain?""no vittu tee !

Vierailija
32/36 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 14:05"]

En minä ainakaan jaksa enää ystävällisesti vastailla aina niille samoille ihmisille samoista idiootti yksinkertaisista asioista, jotka he itsekin voisivat kokeilemalla selvittää. Semmosia avuttomia vastuunpakoilijoita. "Tarttisko tehdä asialle jotain?""no vittu tee !

[/quote]

Samaa mieltä. On raskasta työskennellä sellaisten ihmisten kanssa, jotka eivät ota käskyjä tai edes kunnioita käskyketjua, ja sitten menevät itkemään työnjohdolle kun joku heitä yrittää AUTTAA tekemään työnsä paremmin. Kyllä minuakin on aikoinaan aika raskaalla kädellä koulutettu, mutta nyt osaan työni hyvin. 

Vierailija
33/36 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kokemus nelikymppisestä naisesta, joka oli todella ilkeä. En haluaisi yhdistää ulkonäköä ihmisen käyttäytymisen selittämiseen, mutta hän oli myös vähemmän kaunis. Kasvot sellaiset kirveellä veistetyt, möreä tupakan pilaama ääni, nauru kuin manalan vartijalla. Vaikutti siltä kuin tämä nainen ei olisi sietänyt kauneutta ympärillään. Olisin halunnut suositella hänellä kirurgisia toimenpiteitä jos olisin uskaltanut. 

Vierailija
34/36 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 00:12"][quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 00:00"][quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 23:54"]

[/quote]

[/quote] Voi voi valitettavasti et ehkä halua kohdata mun miestä lapsettomuustraumainen miehetön vaihdevuosilehmä. Olen niin niellyt niin paljon paskaa sanomatta koskaan pahasti takaisin, että en ijmettele jos yksi päivä sattuu yhtä sun toista. Maanantaista alkaen nauhoitan kännykällä jokaisen loukkauksen ja säästän myös sähköpostit. Enkä muuten ole hoitsu eikä miehenikään nörtti, että täältä pesee.
[/quote]

Uuu, nyt kyllä pelottaa :D mitä jos pitäisit puoliasi etkä vinkuisi täällä. Olet heikompaa ainesta selvästi

Vierailija
35/36 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2014 klo 10:53"]Onneksi meidän työpaikalla on pelkkiä miehiä.
[/quote]

On täysi myytti, ettei miesvaltaisilla aloilla olisi kiusaamista. Mies vain leimataan heikoksi luuseriksi ja hän joutuu naurunalaiseksi jos joutuu kiusatuksi, sen takia kukaan ei uskalla puhua tästä aiheesta

Vierailija
36/36 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne nuoremmatkin osaavat. Luulevat olevansa kaikentietäviä, eivätkä kuuntele vanhempien vuosien kokemusta ja business-osaamista. Kumma juttu, että toinen firma on valmis maksamaan siitä tonnin enemmän ja meikä niin lähtee!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi