Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Henkinen paneminen. Oletteko kokeneet esim. bussissa vastapäätä istuvan teekkarin kanssa. Mä luulen, että mulle kävi niin. Meillä oli yhteys

Vierailija
18.02.2026 |

Jonain päivänä niiailen sitten syvään syvään kun, komeaksi kartanonherraksi esittäytyvä DI-mies suutelee. DI jolla on valkoinen hevonen ja omaa metsää. Millekään pierevälle junttieinarille on polviani niksauta, enkä hymyä vilauta.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

DI-miesten poikkeuksellinen suosio naisten keskuudessa on tuonut lisänimen: "Naiskuiskaaja"

Vierailija
2/10 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oh My 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen Barcelonan ylikopistosta valmistunut PuTa-mies ja todellinen alffa. Pyyhin teillä DIppatunareilla lattiaa, hahaaa!

Vierailija
4/10 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teekkarit ovat siinä mielessä outoa sakkia, että heille alkoholi tuo halun ja samalla koventaa kalun. Yleensä asia on juuri päinvastoin.

Vierailija
5/10 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tekniikan tohtori ja professori. Opetan mm. Yhdessä.  Minulla on DI-mies sihteerinä, toki opetus on vielä kesken, kun hän ei meinaa oppia, miten kahvinkeitin toimii.

Vierailija
6/10 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen Barcelonan ylikopistosta valmistunut PuTa-mies ja todellinen alffa. Pyyhin teillä DIppatunareilla lattiaa, hahaaa!

Mä olen PuTain Pariisin yliopistosta

N28

Vierailija
7/10 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

🥱

Vierailija
8/10 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen tekniikan tohtori ja professori. Opetan mm. Yhdessä.  Minulla on DI-mies sihteerinä, toki opetus on vielä kesken, kun hän ei meinaa oppia, miten kahvinkeitin toimii.

Lisäksi joku naikkonen roikkuu koko ajan sihteerin perseeessä.

Vierailija
9/10 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

🥱

Joko meet maaten 🥵

Vierailija
10/10 |
18.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen tekniikan tohtori ja professori. Opetan mm. Yalessä.  Minulla on DI-mies sihteerinä, toki opetus on vielä kesken, kun hän ei meinaa oppia, miten kahvinkeitin toimii.

Otin tuon DI:n säälistä töihin, kun kukaan muu ei huolinut. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä