Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitääkö miehesi pystyä suojelemaan sinua

Vierailija
10.10.2021 |

Pitääkö miehen olla sellainen, että pystyy suojelemaan sinua mahdolliselta päällekäyjältä?

Kommentit (113)

Vierailija
21/113 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni tärkeintä olisi, että mies haluaa suojella, ei niinkään se, pystyykö hän käytännössä siihen.

Tämän minäkin ymmärrän, mutta sen pitää olla myös toisin päin, Naiselta pitää löytyä myös halua suojella miestään.

Ei löydy. M26

En minä ainakaan antaisi kenenkään mätkiä miestäni puuttumatta asiaan. 

Vierailija
22/113 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni tärkeintä olisi, että mies haluaa suojella, ei niinkään se, pystyykö hän käytännössä siihen.

Tämän minäkin ymmärrän, mutta sen pitää olla myös toisin päin, Naiselta pitää löytyä myös halua suojella miestään.

Ei löydy. M26

Siullako se oli se runsas kokemus naisista? Tietoa ei ole, luuloa sitäkin enemmän, ja sekin ennakkoa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/113 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies josta olen kiinnostunut, varmasti pystyisi vaikka onneksi harvemmin terveiden ihmisten kanssa normipäivänä uhkatilanteita tulee??

Vierailija
24/113 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En seurustele, mutta jos joku haukkuisi tyttöystävää lihavaksi tai jotakin, niin ihan varmana älähtäisin. Fyysistä voimaa en tosin käyttäisi. -Lauri

Vierailija
25/113 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ks. 10.

Minä suojelen herkkiä ja erityisherkkiä miehiä maailman kataluudelta.

N, 160 cm

Vierailija
26/113 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä joku hyökkäisi kimppuuni? En liiku epämääräisillä alueilla epämääräisinä aikoina.

Aiemmin puolustin herkkää miestä, joka 192-senttisenä urheilijana pelkäsi erilaisia uhkia. 

Onneksi olen 160-senttinen ja rohkea.

N

Nuorempana sitä tuli enemmän käveltyä öisin. Kyllä kaikenlaista riidanhaastajaa on. Huumeet on myös aika yleisiä.

Yleensä miehet eivät vetäydy tilanteista, niin tulee ongelmia. Kyse on reviiristä.

Täysin toisenlainen kokemus miehistä. Kun vähän ärähtää ja alkaa tulla kohti niin ne nopeasti perääntyy, nostaa kädet ylös ja alkaa kaveri hei, hei ei täs mitään hei.. ja sitten luikitaan pois.

Vierailija
27/113 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien pitää suojella kaikkia ihmisiä, jotka ovat vaarassa.

Aivan sama onko mies, nainen, vanhus, nuori, lapsi.

Vierailija
28/113 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies josta olen kiinnostunut, varmasti pystyisi vaikka onneksi harvemmin terveiden ihmisten kanssa normipäivänä uhkatilanteita tulee??

Normaaleille ihmisille ei tulekaan, ja hyvä niin. Jokainen on vastuussa omasta naamastaan ja nyrkeistään.

Vierailija
29/113 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä joku hyökkäisi kimppuuni? En liiku epämääräisillä alueilla epämääräisinä aikoina.

Aiemmin puolustin herkkää miestä, joka 192-senttisenä urheilijana pelkäsi erilaisia uhkia. 

N

Nuorempana sitä tuli enemmän käveltyä öisin. Kyllä kaikenlaista riidanhaastajaa on. Huumeet on myös aika yleisiä.

Yleensä miehet eivät vetäydy tilanteista, niin tulee ongelmia. Kyse on reviiristä.

Täysin toisenlainen kokemus miehistä. Kun vähän ärähtää ja alkaa tulla kohti niin ne nopeasti perääntyy, nostaa kädet ylös ja alkaa kaveri hei, hei ei täs mitään hei.. ja sitten luikitaan pois.

Minusta taas tuntuu, että kun näyttää empatiaa, se rauhoittaa monia ihmisiä. Kysyy vaikka, että mikä sulla on? ...tai jotain, niin tilanne menee ohi.

Vierailija
30/113 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä tälläisiin tilanteisiin edes joutuu? Isäni ei ole koskaan tapellut kenenkään kanssa enkä ole minäkään. Missä te oikein liikutte?

M34

Vierailija
31/113 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää. Olen harrastanut kamppailulajeja parikymmentä vuotta enkä näe mitään syytä ottaa miestä, jonka voisin laittaa itse solmuun.

Miksi ei mies voi olla sellainen, että nainen voi laittaa hänet halutessaan solmuun? Eihän niin kuitenkaan tehdä, joten asialla ei liene väliä. 

Vierailija
32/113 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan mies haluaisi suojella nykyisiä punavihreitä sekopäitä tai fanaattisia feministejä? Sehän on sama kuin hakkaisi nauloja valmiiksi omaan arkkuunsa. Hoitakoot omat sotkunsa, hehän ovat niin kovin itsenäisiä ja voimaantuneita pohjattomassa miesvihassaan. Ei kiinnosta kohtalonsa tippaakaan. Pärjäilkää.

Vierailija
33/113 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä tälläisiin tilanteisiin edes joutuu? Isäni ei ole koskaan tapellut kenenkään kanssa enkä ole minäkään. Missä te oikein liikutte?

M34

Minun isäni on kerran ollut melkein nyrkit pystyssä naapurin kanssa. Silloin otin kännykän esille ja sanoin, että videoin tämän naurettavuuden. Naapurin mies pehmeni heti ja avautui riidan syistä. Olin ymmärtäväinen naapurin miestä kohtaan ja tilanne laukesi. Miehet on monimutkaisia.

Vierailija
34/113 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkien pitää suojella kaikkia ihmisiä, jotka ovat vaarassa.

Aivan sama onko mies, nainen, vanhus, nuori, lapsi.

Suomalaiset eivät uskalla. Muualta maailmasta näkee videoita, joissa ihmisjoukko käy yhdessä jonkun pahoinpitelijän päälle. Täällä kukaan ei uskalla puuttua ja vielä vähemmän apuun saadaan joukkovoimaa. Kaikki pelkäävät joutuvansa käräjille. 

Vierailija
35/113 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan mies haluaisi suojella nykyisiä punavihreitä sekopäitä tai fanaattisia feministejä? Sehän on sama kuin hakkaisi nauloja valmiiksi omaan arkkuunsa. Hoitakoot omat sotkunsa, hehän ovat niin kovin itsenäisiä ja voimaantuneita pohjattomassa miesvihassaan. Ei kiinnosta kohtalonsa tippaakaan. Pärjäilkää.

Kyllä naiset pärjäävät, huoli pois. 

Vierailija
36/113 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole ajatellut asiaa. Lähinnä olen varautunut juoksemaan karkuun tai mätkimään itse.

Vierailija
37/113 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tuo ole miehen tehtävä

mies53v

Ei. Jokaisen ihmisen sukupuoleen katsomatta toki pitää tehdä voitavansa jos toinen ihminen on uhattuna/vaarassa. Ei nainen ole mikään "heikompi astia" joka on sankarillisen miehen suojelusta vailla.

Vierailija
38/113 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N

Minusta taas tuntuu, että kun näyttää empatiaa, se rauhoittaa monia ihmisiä. Kysyy vaikka, että mikä sulla on? ...tai jotain, niin tilanne menee ohi.

Liikuttavan idealistinen kirjoitus. Oletko koskaan ollut vastatusten todellisen mielipuolen kanssa?  Voin kertoa, että sinun esittämälläsi empatialla ei ole juurikaan positiivista vaikutusta. Se kertoo heille ainoastaan sen, että olet helppo ja heikko uhri.

Vierailija
39/113 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä naiset pärjäävät, huoli pois. 

Asia selvä.

Vierailija
40/113 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N

Liikuttavan idealistinen kirjoitus. Oletko koskaan ollut vastatusten todellisen mielipuolen kanssa?  Voin kertoa, että sinun esittämälläsi empatialla ei ole juurikaan positiivista vaikutusta. Se kertoo heille ainoastaan sen, että olet helppo ja heikko uhri.

En ole. Miksi olisin. Miten tällaiseen tilanteeseen joutuu