Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitääkö miehesi pystyä suojelemaan sinua

Vierailija
10.10.2021 |

Pitääkö miehen olla sellainen, että pystyy suojelemaan sinua mahdolliselta päällekäyjältä?

Kommentit (113)

Vierailija
1/113 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse. Muutenkin nämä suojelufantasiat ovat outoja.

Vierailija
2/113 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää. En jää itsekään toimettomaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/113 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuo ole miehen tehtävä

mies53v

Vierailija
4/113 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toksista naisilta tuollainen vaatimus! Eli miehen tulisi maksaa sakkoja naisen takia. Hyvin usein itsepuolustaja joutuu maksumiehrksi. HETKINEN! Maksaako naiset sen sakon ja ottavan merkinnän rikosrekisteriin miehen puolesta?

Vierailija
5/113 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni tärkeintä olisi, että mies haluaa suojella, ei niinkään se, pystyykö hän käytännössä siihen.

Vierailija
6/113 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hänen pitäisi osata tapella, kun en osaa itsekään? Missä hän olisi moisen taidon oppinut?

Vierailija
7/113 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies harhauttaa hyökkääjää, niin voin vaikka iskeä terävällä kivellä tai lyödä kepillä päähän. Suomessa on niin naurettavan pienet tuomiot pahoinpitelyistä, että voin hyvin ottaa ehdollista.

Vierailija
8/113 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan itsekkin. Toivon mieheltä sen verran selkärankaa, että mikäli joku puhuu minusta rumasti. Hän osaa sanoa, että nyt riittää. Siihen ei ole minun elinaikana kyennyt, kun lasteni isä.

Vierailija
9/113 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toksista naisilta tuollainen vaatimus! Eli miehen tulisi maksaa sakkoja naisen takia. Hyvin usein itsepuolustaja joutuu maksumiehrksi. HETKINEN! Maksaako naiset sen sakon ja ottavan merkinnän rikosrekisteriin miehen puolesta?

Luuletko, että yksikään nainen välittäisi miehestään niin paljon, että puolustaisi miestään. HAH! Naiset ajattelevat vain ja ainoastaan itseään. Naiset asettavat oman turvallisuutensa miehen turvallisuuden edelle. M26

Vierailija
10/113 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä joku hyökkäisi kimppuuni? En liiku epämääräisillä alueilla epämääräisinä aikoina.

Aiemmin puolustin herkkää miestä, joka 192-senttisenä urheilijana pelkäsi erilaisia uhkia. 

Onneksi olen 160-senttinen ja rohkea.

N

Vierailija
11/113 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä asia on hyvä selvittää jo ajoissa. Jos kävelee yöllä ulkona, on mahdollista, että joku käy kimppuun.

Pääasia on, että asiaan jollakin tavalla varauduttu.

Vierailija
12/113 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse itseäni olen aina suojellut enkä koskaan ole miestä siihen tarvinnut.

Vierailija
13/113 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni tärkeintä olisi, että mies haluaa suojella, ei niinkään se, pystyykö hän käytännössä siihen.

Tämän minäkin ymmärrän, mutta sen pitää olla myös toisin päin, Naiselta pitää löytyä myös halua suojella miestään.

Vierailija
14/113 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten todennäköisin uhkaaja on nykyinen tai entinen kumppani. Siksi otan mieluummin miehen, jota vastaan pystyn itsekin puolustautumaan.

Toisaalta se, että mies haluaisi puolustaa minua, on super hot. Ei sen tarvi onnistua, yritys riittää.

Vierailija
15/113 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää haluta suojella kumppaniaan. Sillä, että pystyykö siihen, ei ole väliä.

Vierailija
16/113 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän minäkin ymmärrän, mutta sen pitää olla myös toisin päin, Naiselta pitää löytyä myös halua suojella miestään.

Ei löydy. M26

Vierailija
17/113 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä välttelen nykyisin miehiä joiden takia joutuu elämään väkivaltaisten ihmisten vaikutuspiirissä. Ei ole normaalia elämää sellainen. Enkä todellakaan halua joutua näyttämään miksi en tarvitse suojelua.

Vierailija
18/113 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää. Olen harrastanut kamppailulajeja parikymmentä vuotta enkä näe mitään syytä ottaa miestä, jonka voisin laittaa itse solmuun.

Vierailija
19/113 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä joku hyökkäisi kimppuuni? En liiku epämääräisillä alueilla epämääräisinä aikoina.

Aiemmin puolustin herkkää miestä, joka 192-senttisenä urheilijana pelkäsi erilaisia uhkia. 

Onneksi olen 160-senttinen ja rohkea.

N

Nuorempana sitä tuli enemmän käveltyä öisin. Kyllä kaikenlaista riidanhaastajaa on. Huumeet on myös aika yleisiä.

Yleensä miehet eivät vetäydy tilanteista, niin tulee ongelmia. Kyse on reviiristä.

Vierailija
20/113 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän mummon sisällä on vuosien salitreeneillä hankittua voimaa, helvetin ärhäkkä luonne ja saakelinmoinen sisu ja kuuluva ääni. Voi tulla koettaa.