häpesikö Teemu Sirpan juttuja?
Kommentit (75)
Täh. Mistä "suhteesta"? T.tietämätön
Mun mielestä on aika koomista että tämän pariskunnan saapumista hehkutettiin etukäteen lehdissä. Ja sitten lopputulos oli että Teemu oli ihan räjähtänyt ja vaimo solkotti jotain ihan joutavaa. Aika tavismeininki :)
Illan tyylikkäin pari??????!!!!!!! :D Sirpa huppelissa ja Teemulla epäsiisti tukka ja muutenkin krapulaisen oloinen.
Teemu oli komea! Nam <3 Sirpa on onnekas, kun saa nauttia täysin rinnoin :D.
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 21:39"]
"Mää oon nauttinut täysin rinnoin..."
[/quote]
Luin jostain et on silikonia ne rinnat. Ollu ehkä kalliit, kantsii hehkuttaa. ;)
Mut kateeks kävi seuralainen...
Luulen että Teemu on tottunu jo Sirpan höpötyksiin :D
Millon ne on lentäny suomeen ? Oliko Teemulla jetlag. Voi olla et ovat sopineet keskenään et Sirpa vastailee. Teemu varmaan saanut haastatteluista tarpeekseen.
Sirpa on antanut edustanut varmasti suuremmissakin juhlissa ja kovin on pidetty ihminen jenkkilässä. Johtuisiko siitä että on iloinen, pirteä ja höpöttelevä itsensä. Ihanan aito. Ei aina tarvii olla niin hemmetin totinen.. Ootte niiiiiin tylsiä.
Koivut tuli myöhään torstai iltana ja eikös nää saapunut samaan aikaan.. Joten hyvinkin on Jetlag.
Illan tyylikkäin pari? Voi jösses. Teemulla kuontalo tihkui rasvaa ja olemus kaikkiaan peseytymätön ja rähjäinen. Sirpalla parhaat päivät ulkoisesti takana päin (kyllä, kaikki vanhetaan), nätti nainen kyllä edelleen. Järkyttävä kalkattaja puolirohisevalla äänellä. Olisi hiukan toivonut pariskunnalta kunnioitusta, vaikka isosta maailmasta takapajulan juhliin saapuivatkin. Itsenäisyysjuhla on kuitenkin Suomessa tärkeä perinne.
Jos olisivat joku taide- tai tiedemaailman pariskunta tuossa samaisessa lookissa, ei kukaan olisi noteerannut tyylikkyytä millään muotoa.
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 21:52"][quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 21:46"]
Teemu oli liikuttunut. Siksi Sirpa varmaan puhui enemmän. Siinä puolisot tuntevat toisensa. Käsittämätöntä, että joku av-mamma yrittää "päästä" tämänkin suhteen väliin :D
[/quote]Jaa, ei se kyllä siltä näyttänyt ollenkaan. Kyllä kai kaikki tietävät totuuden tästä suhteesta, missä metsässä sinä olet oikein asustellut jos et tiedä? :)
[/quote]great :) Av-mamma ei petä. Hänellä on jopa parempi tatsi jääkiekkoilijaan, kuin tämän puolisolla : D