Mitä mieltä henkilöstä joka ei kehitä omaa elämäänsä mutta tuhoaa toisen elämää kateuttaan
Ei ole itse kiinnostunut kehittämään omaa elämäänsä, vaan käyttää keskittymisen ja ajan toisen tuhoamiseen ja maton alta vetämiseen
Kommentit (12)
Vasemmistolainen ajatusmaailma selvästi.
Kukaan aikuinen ihminen ole kateellinen kenellekään. Ne on pikkulasten tunteita.
Puolella väestöstä on 2-numeroinen ÄO. Ei heillä ole mahdollisuuksia kuin sikiämiseen.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan aikuinen ihminen ole kateellinen kenellekään. Ne on pikkulasten tunteita.
Itse olen huomannut että pahiten kateellisia ja katkeroituneita ihmisiä ovat tukevasti keski-iän puolella olevat miehet.
Sellaisia kutsutaan demareiksi. Ihan vtun syöpäistä ja haitallista sakkia. Kahdella jalalla liikkuvia, kihiseviä myrkkykattiloita jotka saastuttaa kaiken ympäriltään ja pilaavat kaiken mihin saavat kontaktin.
Moni mustamaalaa kavereitaan kateuttaan kun eivät itse saa mitään aikaiseksi elämässään. vaikka ovat erilaista apua saaneetkin kavereiltaan eivät osaa sitä arvostaa vaan tulevat kateelliseksi. siksi jäävät myös yksinäisiksi.
Ensinnäkin rakenna elämäsi jonnekin muualle kuin maton päälle.
Toisekseen poista tällainen ihminen omasta elämästäsi.
Noin, no problem.
Seura tekee kaltaisekseen. Eli ei kannattaisi olla tekemisissä ihmisten kanssa, jotka eivät kannusta parempaan vaan yrittävät painaa vaan omalle tasolleen.
Vierailija kirjoitti:
Puolella väestöstä on 2-numeroinen ÄO. Ei heillä ole mahdollisuuksia kuin sikiämiseen.
Vähän alle sadan oleva älykkyysosamäärä on vielä keskitasoa, ei mitään tyhmiä vielä.
Surullinen case.