Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

7,5 mg Zopinox, auttaako unettomuuteen?

Vierailija
10.10.2021 |

Tänään kokeilen ensi kertaa. Melatoniinia ja tuo 7,5 mg zopinox. Kellään kokemuksia.

Kommentit (82)

Vierailija
81/82 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kärsiny koko aikuisiän unettomuudesta ja Imovane on ollu mulle pelastus. 🙌🏻 Suurin ongelma on ollut melkeimpä sen käyttämisestä syntyvän syyllisyyden selättäminen (ja ongelmat uusimisessa). 

Parhaina aikoina lääkettä menee 1 kuukaudessa ja pahimpina max 1 viikossa. Tiedän että puolikas antaa mulle lähes varmasti kunnon unet ja ihan vaan tieto siitä helpottaa että lääke auttaa ja voin sen ottaa jos unettomuutta jatkuisi monta iltaa TAI jos seuraava päivä vaatii hyviä unia ja tiedän että jännitys valvottaisi. Silloin yksi tai kaksikaan valvottua yötä ei tunnu maailmanlopulta, enkä jää ajatukseen jumiin että uni on pilattu taas pitkäksi aikaa.

Oon testannut muutamaa muuta lääkettä jotka jättäny aivan hirveät väsymyksen tunteet seuraavaan päivään ja vaikeuttanu elämää. Myönnän myös etten jaksaisi uutta päivittäin otettavaa lääkettä ja sen seuraamista. 

Vierailija
82/82 |
28.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilkaa Ataraxia. Useimmissa maissa (paitsi Suomessa 😏) käsikauppalääke, todella halpaa tavaraa.

Mulle riittää neljännes tabletti antamaan unen. Isompi annos voi aiheuttaa aamutokkuraa.

Atarax on antihistamiini, vanha lääke, jota käytetään myös kutinan hillitsemiseen.

Sivuvaikutuksena väsyttää ja siksi käy unilääkkeenäkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan viisi