Petteri Orpon todellinen luonne alkaa paistaa kasvoista
Vihainen katse ja rypyt:
Kommentit (12)
Nilkki se on on, pikkupoika jolla elämässään valtaa ensimmäisen ja viimeisen kerran. Pikkupilinsä vemputtaja.
Vierailija kirjoitti:
Nilkki se on on, pikkupoika jolla elämässään valtaa ensimmäisen ja viimeisen kerran. Pikkupilinsä vemputtaja.
Napoleon-Orpo
Rumuus, sydämen kylmyys ja viha näkyy naamasta pitkälle
Asia jäi pahuuden ilmentymän jalkoihin. Aiheena oli Nuorten saamiin sosiaalietuuksiin uusia leikkauksia
Säästöjä ei synny. Velkalaiva ei käänny.
Tyyppi niin nauttii kun saa potkia maassa makaavaa köyhää kylkeen.
Kalareissulla olen tavannut, ei uskoisi että kaksi persoonaa. Siellä melkein normaali ihminen.
Onhan Orpo nyt söpö kun se yrittää näyttää vihaiselta. Kuin mököttävä koiranpentu.
Vierailija kirjoitti:
Kalareissulla olen tavannut, ei uskoisi että kaksi persoonaa. Siellä melkein normaali ihminen.
Osaa esittää, varmaan ennen vaaleja?
Vierailija kirjoitti:
Onhan Orpo nyt söpö kun se yrittää näyttää vihaiselta. Kuin mököttävä koiranpentu.
Näyttää pieneltä pennulta mutta sisältä täynnä ihmisvihaa. Varmaan kostaa pituudesta ilkkujille. Aina jäänyt jalkoihin. Kirjaimellisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osaa esittää, varmaan ennen vaaleja?
Sari Sairaanhoitajallekin meni läpi. Nyt on Sarilla kaula lankulla HVA ja HUS muutosneuvotteluissa
OrPon naamiot on laskettu. Työläisen selästä revityillä verorahoilla tsaari Orpo aikoo rakentaa itselleen tunnin junan. Jää mies historiaan ääliömäisellä teolla.
Nämä jää historian kirjoihin, mutta ei positiivisessa valossa. Tulevaisuuden lapset saa koulukirjoista (jos niitä enää on) opiskella kuka tuhosi hyvinvointivaltio-Suomen.
Siinä vieressä kuva tästä parivaljakosta Orpo ja Purra.